Καλώς ήρθατε και στα Skroutzομέρη... Θέμα μας η TV και η κριτική της, με απόλυτα σατιρικό τρόπο... Το motto μας:Αν έχεις χιούμορ διάβαινε!Ψηφίστε, σχολιάστε, αλλά κυρίως ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!
ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΓΕΛΑΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!!
ΑΑΑΑ!!ΤΟ SKROUTZTV ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ Σ' ΟΛΑ, ΤΙΤΙΒΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤWITTER!!!ΚΑΝΤΕ FOLLOW ΣΤΟ @SKROUTZBLOG

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

NOWAY ΤΕΥΧΟΣ 7ο!ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΓΛΙΤΩΣΑΤΕ????????

                         
ΤΕΥΧΟΣ Νο ΕΠΤΑ, ΜΕ ΝΕΑ ΘΕΟΚΟΥΛΑ ΚΑΙ ΚΑΥΤΑ...ΜΑ ΚΑΛΑ? ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΦΡΙΞΑΤΕ?
                                     
ΣΕΛ 2: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΑΣΠΑ: ''Ο σκουπιδοτενεκές μου είναι γεμάτος από προτάσεις για εκπομπές στην τηλεόραση.Τελικά, όταν ο άνθρωπος έχει επιτυχία , κανείς δεν τον ξεχνάει''
ΣΕΛ 4: ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΟΥΛΕ: '' Φυσικά και θα είμαι ΚΑΙ στο Dancing on Ice.Ποιά νομίζετε οτι θα διατηρεί τον πάγο?''
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΤΡΑ: ''Κι εγω εκεί θα είμαι!!!Θα παγώνω τους γαλέους και τις πεσκανδρίτσες απο τη στήλη της μαγειρικής, για να μην πάει χαμένη η εμπειρία μου''
ΣΕΛ 6:ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ:''Θα αναρτήσω στο Τwitter φωτογραφίες της πατούσας, της μασχάλης και του αυτιού μου για να κάνουν κι αυτές θραύση στο Yupi''
ΣΕΛ 8: ΝΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ-YUPI:.;O,τι θα πει: ''Ελεονώρα μου, είσαι θεά, αντράκι, αυθεντική, η πιο mainstream περσόνα της ελληνικής TV''
ΣΕΛ 10: ΝΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ-YUPI:Ο,τι σκέφτεται: ''Αν το ήξερα οτι μετά το χου-φτου που μας έριξε η Λενιώ θα ασχολιόμουν με την Νταίζη Ντακ ολημερίς, θα έπιανα δουλεια στο Ριζόσπαστη να περνάω ρουζ στην Αλέκα''
ΣΕΛ 12: ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΓΚΑΣ:''Το ξαναείπα!Δεν έχω να πω τίποτα, απλά πετάχτηκα έτσι, για να πιάσω χώρο στο τεύχος''
ΣΕΛ 14: ΦΑΙΗ ΣΚΟΡΔΑ:''Μόνο για την πάρτη σου καβαντζώνεσαι μονοφαγά??Βάλτε κι εμένα με το καινούριο ξανθό πρωινατζί μαλλί μου!Πλέον δεν είμαι η Αλτερατζού , αλλά η Megalicious Φαίη''
ΣΕΛ 16: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΡΡΗΣ: ''Ας με καλέσει φέτος η Μενεγάκη στην εκπομπή της... Δεν αντέχω πάλι να ξαναπάω στην Τατιάνα και να μας φάνε λάχανο οι Τουρκαλάδες απέναντι''
ΣΕΛ 18: ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ: Ο Αlpha ζητά από τους παρουσιαστές του να παρουσιάσουν 5 νέες καινοτομίες για την εκπομπή τους...
ΣΕΛ 20: ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ:''Μακρύ ξανθό μαλλί, φούξια ροδακινί στούντιο, λουλούδι στο μαλλί ,παράξενες έρευνες και Μαρία Κορινθίου καλεσμένη''
ΣΕΛ 22: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΑΒΑΤΟΥ: ''Καλόπιασμα στη Ρούλα, γλύψιμο στη Ρούλα, αποθέωση στη Ρούλα, αφιέρωμα στη Ρούλα, α!!!!Θα ντύσουμε και τη Ρούλα Χάμου αμπαζούρ''...
ΣΕΛ 24: ΝΑΤΑΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ: ''Θα καθόμαστε, θα ξυνόμαστε , θα χασμουριόμαστε, θα λέμε τα δικά μας και θα ταϊζουμε τα σκυλιά μας''
ΣΕΛ 26: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: ''Είναι γεγονός! Εκτός από το 7-12 το πρωί, θα δίνω λιντ ιν στο δελτίο, το οποίο θα παρουσιάζω εγω''
ΣΕΛ 28:ΧΡΗΣΤΟΣ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ: ''Αισθάνομαι καταξιωμένος!Πλέον θα πατάω και το κουμπάκι για να ξεκινήσει η κλήρωση του Τζόκερ''
ΣΕΛ 30:ΕΙΔΗΣΗ ΒΟΜΒΑ-ΚΟΛΑΦΟΣ-ΤΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ:
-->Γιατί ο Ματέο τσακώθηκε ΚΑΙ με την νυχού της Ελένης???Ήθελε ο Ματέο γαλλικό για την Ελένη και η νυχού της έβαλε στρασάκια!!!ΔΕΕΕΕΕΕΟΣΣ!!!!!!!!!!Συνεχή έκτακτα δελτία απο το Σταρ!
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΟΥΛΙΩΤΗ: ''Η ένταση χτυπάει κόκκινο!!Η Ελένη αρνείται να αποχωριστεί τα στρασάκια γιατί της δίνουν λάμψη και παιδικότητα!''
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ: ''Βρήκαμε το πρόσωπο των ημερών , τη νυχού της Ελένης!Της έκοψε απόδειξη η νυχού???''
ΝΙΚΟΣ ΤΣΙΛΙΠΟΥΝΙΔΑΚΗΣ: Βρήκαμε το όργανο του εγκλήματος, τη φονική λίμα που τρόχισε τα νύχια της βασίλισσας της πρωινής ζώνης''
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΑΚΑΣ: ''Σιγά το αποκλειστικό ρε Τσίλι!!!Εγώ βρήκα τα βερνίκια και τα γυαλιστικά!!!''
ΣΕΛ 32: ΚΑΡΑ-ΑΣΧΕΤΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ:
ΤΕΝΙΑ ΜΑΚΡΗ: Γιατί η Ελένη μέσω των στρας στο μανικιούρ της αναζητά τη χαμένη της παιδικότητα???Τι κρύβεται πίσω από αυτό??Ετσι, έτσι....''
ΝΤΑΙΖΗ ΝΤΑΚ: Και στο 'πα ρε Θέμη να βάλω και τα νύχια στο Twitter , αλλά εσύ μου είπες πατούσα, μασχάλη, αυτί... Μπουχουχου, ούτε η Μάρα δεν θα με παίξει''


     ΣΑΣ ΛΕΙΨΑΜΕ ΒΡΕ ΑΤΙΜΟΥΛΙΚΑ??????



5 σχόλια:

Skroutz είπε...

Τι κάνετε παίδες? Σόρι για την απουσία, αλλά ήμουν εκτός!!!Ελπίζω να περνάτε καλά όπου κι αν είστε, ό,τι κι αν κάνετε!!
@Ατσα η Ντόλι Παρτον?? Καβατζώθηκε ως αναπληρώτρια του Κους Κους!!Τρέμε Κατερινιώ,τρίζει ο σκαμπός...
@Η Φωτοπούλου αγαπάει τη Μενεγάκη... Εμ τέτοια θαυματοποιός που είναι η άτιμη! Μέχρι και η Φωτοπούλου καβαντζώθηκε με εκπομπή...
@Κι έχεις και την Τατιάνα να κάνει ανάρτηση το μποστάνι της... Αυτή να μου το θυμηθείτε, και γελάδες θα κουρέψει για να συζητηθεί...
@Κακό προαίσθημα έχω, η Μπουλέ θα μας κατσικωθεί για τα καλά...
@Θα το ξαναπώ!!!ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΗ ΒΑΣΙ-ΛΥΣΣΑ!!!!!!!!
@Για πείτε μου τα νέα σας....

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα σκρουτζ!!!!
Μην μου πεις οτι οταν τα γραφεις δεν χτυπιεσαι μονος σου,γιατι δεν θα σε πιστεψω.Εσκασα στα γελια,να σαι καλα βρε σκρουτζακο.Ολα ενα και ενα τι να πρωτογραψω.Ειδικα εκει που λες ΧΟΥ ΦΤΟΥ ΣΤΟ ΓΙΟΥΠΙ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
Σκρουτζ χαθηκαν ολοι κατω απο τις ξαπλωστρες.
Εγω διαβαζω βιβλια,και τιποτα αλλο,α ναι βλεπω και την φωτοπουλου το μεσημερι, σαν τηλεμαζοχα που ειμαι.
Σημερα ειπε: αγαπαμε ελενη μενεγακη,χτες ειπε άλλα,λεει στην χαζοβιολα που εχει στο πανελ ολο ειρωνια, οταν διαβασε τα νουμερα "να φανταστεις ετσι ξεκινησε η μενεγακη διαβαζοντας αριθμους"ετσι στο ασχετο.Η ψυχωση της πλεον ειναι φανερη.
Τιβιολα η λοη "δεν το χε" ηταν αγγουρη.Η φωτοπουλου ειναι ξενερωτη,κρυοκωλη,προσπαθει να το παιξει ανετη και λεει κρυαδες.
-Η ντολυ παρτον δεν παιρνει τιποτα.Το τσεκαραν λεει στο γιουπι.
-Η αρσενη λενε οτι αποφασισε μονη της να φυγει,δεν την εφυγε η μενεγακη,
-την μπουλε την ειδα στο πανοραμα φωτο να κανει διακοπες με τον γιο κυριακου(ΑΝΤ1).
Αυτα σκρουτζ,ελπιζω να μην μεινουμε δυο και ο κουκος.
Καλο βραδυ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Υ.Γ ΕΙΔΕΣ??? ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΟ ΝΙΚ ΝΕΙΜΜΜ ΜΟΥΥΥ!!!!
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Αααααααχ ο,τι κορόιδευα το λούζομαι!!!Τι κλαούνα ήταν κι αυτή η πρωινιάτικη με το τούρκικο το ''Μενεξέ''?? Στα σκληρά θα μας ρίξει!!Πήγε το κλάμα σύννεφο!!!!Το ηθικό δίδαγμα είναι ένα:ΔΕΝ ΞΑΝΑΒΛΕΠΩ ΤΟΥΡΚΙΚΟ, γιατί θα τρέχουμε στους ψυχαναλυτές!!!!
Tiviolina απ οτι θυμάμαι το έβλεπες, οπότε στάνταρ καταλαβαίνεις...
Κατά τ' αλλα τηλεβαρεμάρες!!!Χασμουριστάν εντελώς...Ούτε μια μεταγραφή της προκοπής...

Ανώνυμος είπε...

Χαθήκαμε!!!!!
velvet