Καλώς ήρθατε και στα Skroutzομέρη... Θέμα μας η TV και η κριτική της, με απόλυτα σατιρικό τρόπο... Το motto μας:Αν έχεις χιούμορ διάβαινε!Ψηφίστε, σχολιάστε, αλλά κυρίως ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!
ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΓΕΛΑΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!!
ΑΑΑΑ!!ΤΟ SKROUTZTV ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ Σ' ΟΛΑ, ΤΙΤΙΒΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤWITTER!!!ΚΑΝΤΕ FOLLOW ΣΤΟ @SKROUTZBLOG

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΥΓΑ.........

 
Μπα κακό αυτοί οι άνθρωποι... Να μη σε αφήνουν να πιεις τον καφέ σου πουρνό πουρνό!!!Στην τηλεόραση με διαολίζει η υποκρισία, η παραποίηση λεγομένων και η υποτίμηση της νοημοσύνης των τηλεθεατών.. Σήμερα έγιναν και τα τρία...
Αφορμή η τοποθέτηση της Ελένης Μενεγάκη οτι στη μεσημεριανή ζώνη υπήρχαν κουτσομπολίστικα προγράμματα...Με το που το άκουσαν οι πρωην, νυν(και δυστυχώς γι αυτούς πάντα αεί μεσημεριανοειδείς) αντέδρασαν σαν τις Μαινάδες στη σύναξη του Κάδμου....
@Βασική διακριση αυτή του μεσημεριανού προγράμματος(προβάλλεται το μεσημέρι) και μεσημεριανοειδούς κουτσομπολίστικου (ο,τι βλέπαμε την τελευταία 10ετία)
@Βρε παίδες, κουτσομπολιό δεν κάνατε όλοι? Από Τατιάνα, Λαμπίρη, Σταματίνα, Βάσια, Καραβάτου, Φωτοπούλου, Τσιμτσιλή?Τι σας πονεί και σας σφάζει? Μάλλον το μεγαλύτερο πρόβλημα για τη θητεία σας σε μεσημεριανάδικα το έχετε οι ίδιοι και όχι οι άλλοι που (σύμφωνα με εσάς) σας το προσάπτουν...
@Η Μενεγάκη είπε οτι οι προηγούμενες μεσημεριανές εκπομπές είχαν κουτσομπολιό και οτι η ίδια κάνει οτι έκανε πάντα(άρα όπως δεν ήταν μεσημεριανάδικο το πρωί, δεν είναι και τώρα).Είναι ψέμα? Τι βλέπαμε παλιά?Το ένα κανάλι να θάβει το άλλο, στήριξη των μεσημεριανών Αλτερ και Σταρ στο Μεγκα ή και στον ΑΝΤ1 ανάλογα με το ποιός θα δώσει αποκλειστικό,στήριξη του  Κους Κους στα δικά του πρόσωπα, γελοιοποίηση, υπερπροβολή ανθρώπων, τηλεγάμους με ρεπορτάζ του τύπου'' η μπριζόλα ήταν λάστιχο'', τηλέκηδείες, τηλεβαφτίσια και τηλέξέσκισμα σε παρουσιάστριες που πήραν διαζύγιο(ειδικά αν δεν ήταν και στο κανάλι τους), σε παρουσιάστριες ή εκπομπές που δεν ήταν πρώτες( ειδικά αν ήταν αντίπαλου καναλιού), ανάλυση νουμέρων τηλεθέασης ως πατωμένων αλλά χωρίς αναφορά στα δικά τους πατωμένα νούμερα κλπ...
@Οι εποχές άλλαξαν, η Μενεγάκη μετακόμισε το μεσημέρι και επέβαλλε το δικό της προϊον,αυτό που έκανε πάντα: μια χαλαρή εκπομπή χωρίς ακρότητες και ξεκατινιάσματα.Και της βγήκε.Συν τοις άλλοις , μετά από τον τρόπο που τη χειρίστηκαν τα μεσημεριανά, περίμεναν οι νυν και αεί να τους πλέξει το εγκώμιο?Ελεος παίδες!
@Ο Τάσος Θεοδώρου στους Σκορδολιάγκες είπε ότι τα μεσημεριανά διαφήμιζαν παρουσιάστριες σαν τη Μενεγάκη. Και διέσυραν επίσης παρουσιάστριες σαν τη Μενεγάκη, τη Μελέτη, τη Ζαρίφη, την Καγιά, την Πασχαλίδου με χτυπήματα κάτω από τη μέση... Μαζί με μπαντάνες ας τρώει και καμια σοκολάτα για να θυμάται καλύτερα..Και η ΄Σάσα πρότεινε στη Μενεγάκη να πάρει λεξικό γιατί η λέξη ''κουτσομπολευτικά'' δεν υπάρχει.. Μαζί να πάτε Σάσα μας, να πάρει αυτή το λεξικό, εσύ το savoir vivre του Ζαμπούνη...
@Και φυσικά την ευκαιρία άδραξαν και οι γνωστοί, οι οποίοι έπνευσαν τα μένεα για τη Μενεγάκη.. Τι οτι αν η Καραβάτου υπέγραφε το συμβόλαιο της , θα έμενε η Μενεγάκη χωρίς εκπομπή, τι ότι η Μενεγάκη αντιγράφει τις δικές τους ιδέες με τα θέματα της, τι οτι την στήριξαν σε δύσκολες στιγμές κλπ...
@Οι ίδιοι δεν ήταν που πέρσι έβγαλαν το νέο συμβόλαιο της Ελένης μέχρι το 2013??
@Οτι μόνο το Κους Κους έκανε θέματα για οικονομία, μακιγιάζ κλπ και όλοι οι άλλοι ακολούθησαν με ευλάβεια?Συν τοις άλλοις, κακά τα ψέματα, της πέτυχε γιατί τα διπλάσια νούμερα κάνει...
@Οσο για τη στήριξη? Όπως φέτος δεν θα γράψουν καποιοι για τα πατωμένα νούμερα της Ράλλη, της Τατιάνας, για την πτώση της Μελέτη , ετσι δεν θα έγραφαν και πέρσι για τα νούμερα και το διαζύγιο της Ελένης..
@Τέλος αναφέρουν οτι δεν εχουν προσωπικά με κανέναν, αλλά τονίζουν οτι πριν λίγο καιρό η παρουσιάστρια διέπραξε χονδροειδέστατο λάθος εναντίον τους που στοίχισε την όποια επαγγελματική σχέση είχαν μαζί της.....Κατά τ' άλλα δεν εχουν προσωπικά με κανέναν....Πρέπει να περνάνε πολύ χάλια στη φετινή τηλεοπτική τους στέγη, για να ασχολούνται όλο με την περσινή.

Επιλογικά, να ΤΟΝΙΣΩ οτι ήταν γκράντε χοντράδα των Γερμανών να κόψουν πιτς φιτίλι μια εκπομπή και να αφήσουν κόσμο χωρίς δουλειά, αλλά δεν μας φταίνε οι επόμενοι. Ακόμη, ας μην εκθέτουν την Καραβάτου , η οποία ήταν αξιοπρεπεστατη όσα χρόνια ήταν στην τηλεόραση αλλά και τώρα που έμεινε εκτός..

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΜΟΡΦΗ ARE OVER......

43 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σκρουτζ τα πες ολα,to the point!!!!
Mεχρι και η Ελενη τα ιδια θα λεγε.
χεχεχε!!!!Ποσο αγαπω αυτα που γραφεις,αν μπορουσα και εγω τα ιδια ακριβως θα γραφα.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Πες τα χρισόστομε!!!Αυτή η κακία δεν αντέχετε...

Ανώνυμος είπε...

Respect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτη ειναι η αληθεια και οποιος δεν την βλεπει απλα πρεπει να επισκεφτει.. οφθαλμιατρο!
Μπραβο Σρκουτζ!
Κωστας.Σ

Margie είπε...

Απορώ πώς τόσα χρόνια υπήρχα αυτές οι εκπομπές, και πώς αυτοί οι "κατινίσκοι" είναι ποτέ δυνατόν να είχαν κοινό.. Τόσο σκουπίδι η ελληνική τηλεόραση δεν είχε συσσωρεύσει στα χρονικά.

Ανώνυμος είπε...

Margie
Ουσιαστικα δεν ειχαν ΠΟΤΕ κοινο αυτες οι εκπομπες απλα υπηρχε ανοχη απο τα καναλια επειδη δεν τους ειχε αγγιξει η κριση και υπηρχαν για να εξυπηρετουν συγκεκριμενους σκοπους και να ανεβαζουν και κατεβαζουν παρουσιαστες και παρουσιαστριες αναλογα με τον συμφερον τους!Τωρα ομως που η φουσκα εσκασε φανηκε ποιος αντεξε και ποιος οχι!Στην δικια τους περιπτωση τους πηρε και τους σηκωσε ολους!

Ανώνυμος είπε...

Πρωινά ενημερωτικά (μ.ο.)
Πρωινό Ant1 (α’ μέρος) 36,4% (29,6%) (Ant1)
Πρωινή Μελέτη 9,6% (17,5%) (Star)

Μεσημεριανές εκπομπές (μ.ο.)
Ελένη 20,0% (27,0%) (Alpha)
Made in star 7,9% (9,0%) (Star)

Απογευματινές εκπομπές (μ.ο.)
Δέστε τους 20,4% (28,6%) (Alpha)
Extreme makeover-home edition 14,3% (17,7%) (Ant1)
Μίλα 14,3% (10,6%) (Star)

Τα νουμερα μιλανε απο μονα τους...
βγαλτε τα συμπερασματα σας για τις επιθεσεις που δεχεται η Ελενη!

Ανώνυμος είπε...

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ 24,5 35,9

ναι τα νουεμρα μιλάνε απο μόνα τους

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια, έλεος πια, δεν βαρεθήκατε πια με τη μενεγάκη? οκ, σας διαβάζουμε, γελάμε, αλλά το έχετε ξεφτιλίσει το θέμα πια, ας πούμε και κάτι άλλο.. δεν αντέχεται πιά αυτή η κατάσταση. ολόκληρη ανάρτηση για αυτήν και τι της προσήψαν? ε ψιλοχεστήκαμε δηλαδή, τι λέει ο ένας και ο άλλος.. Ωραίο το μπλογκ, ωραία τα σχόλια, αλλά μην κολλάμε... Τόσα στραβά έχει η τηλ!!

Ανώνυμος είπε...

Μόνοι σας τα λέτε, μόνοι σας τα ακούτε. Γραμμένους σας έχουν όλοι!

Ανώνυμος είπε...

5:09 μ.μ.
Αγαπουλα μου μπορει εσυ να χεστηκες για το τι λεει ο ενας και τι ο αλλος δεν συμβαινει το ιδιο και με εμας!Ο λογος?Ενας και μοναδικος!Βγαζω σπυρια οταν υποτιμουν την νοημοσυνη μου,εαν θες να υποτιμουν την δικια σου προβλημα σου δεν θα σκασουμε εμεις!
Νομιζω οτι ο Σκρουτζ δεν εχει αναγκη απο δικηγορους αλλα η αληθεια ειναι οτι στην σημερινη αναρτηση εδωσε ρεσιταλ ΑΛΗΘΕΙΑΣ!!Επισης νομιζω οτι το μπλογκ δεν παιζει μονο Μενεγακη αλλα οτι ειναι στην επικαιροτητα την τηλεοπτικη παντα και κατα μεγαλο ποσοστο το πετυχαινει!Τα στραβα της τβ στα οποια κανεις αναφορα νομιζω οτι υπαρχουν σε 10δες αναρτησεις που εχει κανει το μπλογκ αυτο,εαν δεν μπορεις να τις δεις μαλλον χρειαζεσαι γιατρο!
Επισης να βαρεθουμε τι ακριβως?Εμεις φταιμε που κατι γκαουτσαλα δινουν τροφη στο να σχολιαζουμε πραγματα και καταστασεις?Οχι!Οποτε τα παραπονα αλλου...Και κατι αλλο..Σε τι απο αυτα που εγραψε ο Σκρουτζ διαφωνεις???Καντο μας πιο λιανα να καταλαβουμε κ εμεις!Οχι πεταμε ενα "δεν βαρεθηκατε με την Μενεγακη" και παει τελειωσε!Εχεις επιχειρηματα??Γραψτα πουλακι μου!!!

Υ.Γ.
Η Σταματη καλο θα ηταν πριν μιλησει να βουταει λιγο την γλωσσα της στο φτωχο της μυαλουδακι!Τα λεξικα εκτος απο την Μενεγω μπορει να τα χρειαζετε και η παρουσιαστρια της εκπομπης στην οποια ειναι και η ιδια!Ποιος ξεχναει το ιστορικο πια..Αιγιο πελαγος??
Υ.Γ.2
Ο Λιαγκος σημερα ειπε για την Νομικου οτι δεν ειπε και κατι κακο και πως κανει ετσι και οτι δεν την εβρισε..Γιωργαρε μαθε οτι για να προσβαλεις τον αλλο δεν ειναι απαραιτητο να τον βρισεις και αυτα που ειπες ηταν τουλαχιστον χυδαια!!Αραγε εχεις σκεφτει ποτε ποσοι φανταροι τον επαιζαν οταν η Σκορδα παρουσιαζε το μπλα-μπλα?

Αυτα τα υπολοιπα τα λεει η αναρτηση απ'εξω!Καλο απογευματοβραδο!
"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

O Γουμενιδης κανει το ενα λαθος μετα το αλλο!Πριν λιγο καιρο ελεγε οτι η Κορομηλα δεν εχει ανανεωσει με τον alpha την στιγμη που ειχε ηδη ανανεωσει,με την Μενεγακη εγραφε οτι ο Κοντομηνας θα την διωξει και σημερα σκαει η ειδηση απο το κοριτσια για σπιτι με τον ιδιο τον Κοντομηνα να λεει αυτο..

http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=8&art_id=12721


Κωστας.Σ

Ανώνυμος είπε...

Απ'οτι βλεπω θιχτηκαν πολλες και πολλοι απο αυτο που ειπε η Ελενη ε?Γιατι ομως?Εαν θεωρουν οτι καναν σωστα την δουλεια τους και οτι δεν παρουσιαζαν το απολυτο τιποτα δεν χρειαζεται να απολογουνται!Ετσι δεν ειναι?Η κανω λαθος?
Ο τιτλος της αναρτησης τα λεει ΟΛΑ!
Οποιος εχει την μυγα.......

Ειχα καιρο να γραψω αλλα δεν μπορω εσκασα!!
Με την ΙΜΑΚΟ παλι?Χαμος!Καλα λεει ενας πιο πανω.."η φουσκα εσκασε" και θα μεινουν οσοι αξιζουν να μεινουν,οι αλλοι στο καλο και να μας γραφουν!!
Αλεξ

Ανώνυμος είπε...

9.Αgb-ιτιδα:Στο...ντούκου πέρασαν αρκετές ετυμηγορίες της Agb αυτή την εβδομάδα.Η Τάτι έμεινε πίσω & απ'τον Skai,η Μπιζόγλη κέρασε 'πικρό καφέ' τον Στραβελάκη και το Mentallist χάρισε στο Star στη 2η θέση.Oσο για το 'Είναι Στιγμές'?Ακόμα μια προσωπική επιτυχία του Λάτσιου,μένοντας στα νεανικά κοινά πίσω από Mega-Alpha-Star...

Διαβάστε περισσότερα http://tvnea.blogspot.com/#ixzz1n2NPA1k0
Under Creative Commons License: Attribution

Ανώνυμος είπε...

Αγαπω Σκρουτζμπλογκ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΧΕΖΕΙ ΜΩΡΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΜΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΑΖΕΣ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟΥΔΕΣ;
ΣΚΡΟΥΤΖ ΘΕΛΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΜΙΑ ΣΠΕΣΙΑΛ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΥΛΑ ΤΗ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟΥ. ΜΗΝ ΕΣΤΙΑΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΤΙς ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΕΝΕΓΩ ΟΜΩΣ, ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΣΟΥ ΑΠΟ ΔΑΥΤΗΝ, ΟΠΩΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙς :D :D

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω απολυτα με αυτα που γραφει το μπλογκ!Αυτο το σταρ ρε παιδια ποτε θα καταλαβει οτι το life style με τον τροπο που το παρουσιαζει εχει πεθανει??Ως ποτε θα ριχνει λασπη στους απεναντι βλ. Μενεγακη νομιζοντας οτι ετσι θα της κανει κακο?Ως ποτε θα βγαζει τα βυζια της Πετρουλας οπως σημερα παρεα με κατι μπανανες νομιζοντας οτι ετσι θα κανει νουμερα?Δεν νομιζουν πια οτι εχει καταντησει γελοιο ολο αυτο?Ας ψαχτουν με κατι αλλο υπαρχουν τοσα εναλακτικα θεματα τα οποια μπορουν να προσελκυσουν το κοινο που εχουν για σημαια!
Οσο για την Μενεγακη ειτε το θελουμε ειτε οχι,ειτε την χωνευει καποιος ειτε οχι ενα ειναι σιγουρο ειναι η ΜΟΝΗ star στην Ελλαδα!Οτι και να κανει πουλαει τρελα,ποια Βισση,ποια Βανδη?Αυτες εχουν σβησει εδω και κατι χρονια αλλα δεν βρεθηκε καποιος να τους το πει ακομη,εχουν καλη αυλη γι'αυτο!Δεν υπαρχει αλλη!Τελος η αληθεια ειναι οτι η Μενεγακη δεν εχει φερει ΠΟΤΕ κανενα καλεσμενο της σε δυσκολη θεση,δεν ειναι τυχαιο που ΟΛΟΙ οσοι εχουν παει στην εκπομπη της 20 χρονια τωρα εχουν να λενε τα καλυτερα γι'αυτην!Η εκπομπη της μπορει να μην αντιπροσωπευει την ποιοτητα,την κουλτουρα η δεν ξερω γω τι αλλο αλλα κανει με τον καλυτερο τροπο αυτο που την πληρωνουν να κανει ΕΛΑΦΡΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ και τιποτα αλλο ουετ η ιδια εχει πει ποτε οτι κανει κατι αλλο για να εχει τυψεις!Χωρις να κιτρινιζει,χωρις να κανιβαλιζει,χωρις να ξεσκιζει ζωες αλλων οπως εκαναν τα λεγομενα μεσημεριανα μεχρι περυσι και με απολυτη αξιοπρεπεια!Και μην πει κανεις το αντιθετο γιατι αυτο κανανε!Αν ειχε λιγνο ιχνος τσιπας και ανθρωπιας η Σκορδα δεν θα ελεγε αυτα που ειπε σημερα!Καλα ξεχασε τι παρουσιαζε στο μπλα-μπλα?Επισης το γεγονος οτι κανει πρωινο στο mega δεν σημαινει οτι ειναι πλεον και μια αλλη,δεν ειναι τυχαιο αλλωστε οτι ο Μπουτος εστησε ενα πρωιναδικο με hard κουτσομπολιο κατι το οποιο αντιπροσωπευουν απολυτα οι παρουσιαστες του με πρωτο και καλυτερο το ζευγος και τους Σταματη-Θεοδωρου να ακολουθουν!
Για τον Γουμενιδη No coment!Αρνουμε να σχολιασω ενα μισογυνη!Απλα ενα θα πω..Στο κους-κους εκτος απο αυτον ηταν και ο Παπανωτας,ο Κουμπαρουδης,η Χαμου κλπ.και οι 3 εχουν βγει φετος στην Ελενη!Ε αυτο τα λεει ολα!Η Ελενη επισης ρωτηθηκε στο τουιτερ για την Καραβατου και ειπε μονο τα καλυτερα και οτ το προγραμμα που παρουσιαζε ηταν κατα την γνωμη της το λιγοτερο "κακο" σε σχεση με τα υπολοιπα μεσημεριανα!

Ανώνυμος είπε...

7:40 μ.μ.
Συμφωνω!Εμενα αυτο που με τρελαινει ειναι οτι ενω κρινουν υποτιθεται τηλεοπτικα προιοντα και ΜΟΝΟ υπαρχουν στιγμες που καθονται και σχολιαζουν και μαλιστα αρνητικα π.χ. μεχρι και το γεγονος οτι εγραψε βιβλιο ο Αρναουτογλου και μαλιστα χωρις καν να το εχουν διαβασει!!Τι σχεση εχει το βιβλιο του Γρηγορη με την τηλεοπτικη κριτικη??Το τελευταιο το εκανε ο Βιδος!Οτι του φανει!!

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχα μιλαει η Σταματη. χαχαχαχαχαχαχα

Skroutz είπε...

Τι έγινε παιδιά?Χαμός βλέπω, μέχρι και στη Μενεγάκη έφτασε η χάρη μας.
@Σόρι αλλά δεν μου αρέσει να υποτιμούν τη νοημοσύνη μου κάποιοι μόνο και μόνο επειδή έχουν τηλεοπτικό βήμα.Ούτε κουφοί είμαστε, ούτε ανόητοι. Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος.
@Επίσης μου φαίνεται αστείο να το παίζουν θιγμένοι από το χαρακτηρισμό ''κουτσομπόλης'' άτομα και κανάλια που έφαγαν ψωμάκι από αυτό και βασίστηκαν σε αυτό.
@Στους φίλους που λένε οτι ασχολούμαστε μόνο με τη Μενεγάκη,μάλλον δεν διαβάζουν τις αναρτήσεις.Προσωπικά σχολιάζω ο,τι μου κάνει εντύπωση και ο,τι μου κλωτσάει. Έχω αλλεργία στο δηθενισμό και στην υποκρισία.
@Οσο για τη Σκορδά, αφού αισθανόταν τόσο υπέροχα με την εκπομπή που έκανε γιατί έφυγε? Γιατί άλλαξε ζώνη?
@Υ.Γ1:Δεν γράφουμε τίποτα για να διαμορφώσουμε γνώμη, ο καθένας έχει τη δική του. Γράφουμε για να πούμε τη δική μας γνώμη.
@Φιλούρες σε όλους, ειδικά στα αγαπημένα μπλογκοφιλαράκια μου, την Tiviola, την ΚΜ, τον Κώστα Σ., τον Αλεξ!

Ανώνυμος είπε...

http://blogs.gossip-tv.gr/nassos/paraskinio/eleni-menegaki-to-twitter-kai-to-gay-trenaki/
Μιλάμε για έγκυρο ρεπορτάζ όχι αστεία.Δείτε το λογαριασμό της Ελένης στη φωτό.Ο τύπος είναι ελεινός.

Velvet

Ανώνυμος είπε...

http://blogs.gossip-tv.gr/nassos/eidiseis/h-menegakh-meta-thn-gkafa-apanta-mesw-twitter/#more
22 - Φεβ - 2012 1:33
Mετά την προχθεσινή σποντάρα της παρουσιάστριας, για τις μεσημεριανές εκπομπές, καρφώνοντας εμμέσως την Κατερίνα Καραβάτου και όλα τα παιδιά που δούλεψαν σε αυτή τη ζώνη, η Νίτσα-από το Ελενίτσα- επανήλθε. Και το έκανε μέσω διαδικτύου. Και το έκανε μετά την κριτική και την επίθεση που δέχτηκε από παντού. Ανατρίχιασα…Διαβάστε λοιπόν με τι συμφωνεί το κορίτσι για να καταλάβετε ότι το «θέμα της» δεν ήταν ο Μπαμπινιώτης και τα Ελληνικά της. Αλλά αυτά που σας έγραφα το πρωί…Γράφει σήμερα το πρωί η ίδια: «Όλοι μπορείτε να καταλάβετε! Ποτέ δεν στοχοποίησα την Κατερίνα, εξάλλου πιστεύω πως ήταν το πιο ήπιο πρόγραμμα αυτής της ώρας»! Πρώτη Κωλοτούμπα

Μετά από λίγο ακολουθεί ένα tweet από έναν φίλος της Ελένης, ονόματι Νικόλας της γράφει: «Η απάντηση σε όλες τις βλακείες που ακούστηκαν από χθες έρχεται από τον skroutz

Ανώνυμος είπε...

« Μπα κακό αυτοί οι άνθρωποι… Να μη σε αφήνουν να πιεις τον καφέ σου πουρνό πουρνό!!!Στην τηλεόραση με διαολίζει η υποκρισία, η παραποίηση λεγομένων και η υποτίμηση της νοημοσύνης των τηλεθεατών.. Σήμερα έγιναν και τα τρία…Αφορμή η τοποθέτηση της Ελένης Μενεγάκη οτι στη μεσημεριανή ζώνη υπήρχαν κουτσομπολίστικα προγράμματα…Με το που το άκουσαν οι πρωην, νυν(και δυστυχώς γι αυτούς πάντα αεί μεσημεριανοειδείς) αντέδρασαν σαν τις Μαινάδες στη σύναξη του Κάδμου….
@Βασική διακριση αυτή του μεσημεριανού προγράμματος(προβάλλεται το μεσημέρι) και μεσημεριανοειδούς κουτσομπολίστικου (ο,τι βλέπαμε την τελευταία 10ετία)
@Βρε παίδες, κουτσομπολιό δεν κάνατε όλοι? Από Τατιάνα, Λαμπίρη, Σταματίνα, Βάσια, Καραβάτου, Φωτοπούλου, Τσιμτσιλή?Τι σας πονεί και σας σφάζει? Μάλλον το μεγαλύτερο πρόβλημα για τη θητεία σας σε μεσημεριανάδικα το έχετε οι ίδιοι και όχι οι άλλοι που (σύμφωνα με εσάς) σας το προσάπτουν…
@Η Μενεγάκη είπε οτι οι προηγούμενες μεσημεριανές εκπομπές είχαν κουτσομπολιό και οτι η ίδια κάνει οτι έκανε πάντα (άρα όπως δεν ήταν μεσημεριανάδικο το πρωί, δεν είναι και τώρα).Είναι ψέμα? Τι βλέπαμε παλιά?Το ένα κανάλι να θάβει το άλλο, στήριξη των μεσημεριανών Αλτερ και Σταρ στο Μεγκα ή και στον ΑΝΤ1 ανάλογα με το ποιός θα δώσει αποκλειστικό,στήριξη του Κους Κους στα δικά του πρόσωπα, γελοιοποίηση, υπερπροβολή ανθρώπων, τηλεγάμους με ρεπορτάζ του τύπου» η μπριζόλα ήταν λάστιχο», τηλέκηδείες, τηλεβαφτίσια και τηλέξέσκισμα σε παρουσιάστριες που πήραν διαζύγιο(ειδικά αν δεν ήταν και στο κανάλι τους), σε παρουσιάστριες ή εκπομπές που δεν ήταν πρώτες( ειδικά αν ήταν αντίπαλου καναλιού), ανάλυση νουμέρων τηλεθέασης ως πατωμένων αλλά χωρίς αναφορά στα δικά τους πατωμένα νούμερα κλπ…
@Οι εποχές άλλαξαν, η Μενεγάκη μετακόμισε το μεσημέρι και επέβαλλε το δικό της προϊον,αυτό που έκανε πάντα: μια χαλαρή εκπομπή χωρίς ακρότητες και ξεκατινιάσματα.Και της βγήκε.Συν τοις άλλοις , μετά από τον τρόπο που τη χειρίστηκαν τα μεσημεριανά, περίμεναν οι νυν και αεί να τους πλέξει το εγκώμιο?Ελεος παίδες!
@Ο Τάσος Θεοδώρου στους Σκορδολιάγκες είπε ότι τα μεσημεριανά διαφήμιζαν παρουσιάστριες σαν τη Μενεγάκη. Και διέσυραν επίσης παρουσιάστριες σαν τη Μενεγάκη, τη Μελέτη, τη Ζαρίφη, την Καγιά, την Πασχαλίδου με χτυπήματα κάτω από τη μέση… Μαζί με μπαντάνες ας τρώει και καμια σοκολάτα για να θυμάται καλύτερα..Και η ΄Σάσα πρότεινε στη Μενεγάκη να πάρει λεξικό γιατί η λέξη »κουτσομπολευτικά» δεν υπάρχει.. Μαζί να πάτε Σάσα μας, να πάρει αυτή το λεξικό, εσύ το savoir vivre του Ζαμπούνη…
@Και φυσικά την ευκαιρία άδραξε και οι γνωστοί, οι οποίοι έπνευσαν τα μένεα για τη Μενεγάκη.. Τι οτι αν η Καραβάτου υπέγραφε το συμβόλαιο της , θα έμενε η Μενεγάκη χωρίς εκπομπή, τι ότι η Μενεγάκη αντιγράφει τις δικές τους ιδέες με τα θέματα της, τι οτι την στήριξαν σε δύσκολες στιγμές κλπ…
@Οι ίδιοι δεν ήταν που πέρσι έβγαλαν το νέο συμβόλαιο της Ελένης μέχρι το 2013??
@Οτι μόνο το Κους Κους έκανε θέματα για οικονομία, μακιγιάζ κλπ και όλοι οι άλλοι ακολούθησαν με ευλάβεια?Συν τοις άλλοις, κακά τα ψέματα, της πέτυχε γιατί τα διπλάσια νούμερα κάνει…
@Οσο για τη στήριξη? Όπως φέτος δεν θα γράψουν καποιοι για τα πατωμένα νούμερα της Ράλλη, της Τατιάνας, για την πτώση της Μελέτη , ετσι δεν θα έγραφαν και πέρσι για τα νούμερα και το διαζύγιο της Ελένης..
@Τέλος αναφέρουν οτι δεν εχουν προσωπικά με κανέναν, αλλά τονίζουν οτι πριν λίγο καιρό η παρουσιάστρια διέπραξε χονδροειδέστατο λάθος εναντίον τους που στοίχισε την όποια επαγγελματική σχέση είχαν μαζί της…..Κατά τ’ άλλα δεν εχουν προσωπικά με κανέναν….Πρέπει να περνάει πολύ χάλια στη φετινή τηλεοπτική τους στέγη, για να ασχολούνται όλο με την περσινή. Επιλογικά, να ΤΟΝΙΣΩ οτι ήταν γκράντε χοντράδα των Γερμανών να κόψουν πιτς φιτίλι μια εκπομπή και να αφήσουν κόσμο χωρίς δουλειά, αλλά δεν μας φταίνε οι επόμενοι. Ακόμη, ας μην εκθέτουν την Καραβάτου , η οποία ήταν αξιοπρεπεστατη όσα χρόνια ήταν στην τηλεόραση αλλά και τώρα που έμεινε εκτός..

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΜΟΡΦΗ ARE OVER……»

Ανώνυμος είπε...

Και αφού η Μενεγάκη διάβασε αυτό το κείμενο κάνει ένα ακόμη Tweet στον Νικόλα γράφοντας: «ουτε εγω να το εγραφα! Αυτα ακριβως θα εγραφα γιατι αυτη ειναι η αποψη μου. Λυπαμαι αν σε καποιους δεν αρεσει».

Άραγε η εκπομπή της Κατερίνας Καραβάτου δεν αναφέρεται στο κομμάτι ποίημα, με το οποίο συμφωνεί η Μενεγάκη; Υποκρισία και έλλειμα σεβασμού…Αυτό θα πώ εγώ! Όπως επίσης θα πω στην κυρία Σκρούτς μάκ ντάκ ότι εγώ ότι γράφω το γράφω με ονοματεπώνυμο. θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε ποιος κρύβεται πίσω από μάσκες και ψευδώνυμα…Ξέρεις ε… παπάκι. Μάσκες ιστορικά φορούσαν ή οι ρουφιάνοι…οι δωσίλογοι, οι κότες και πάει λέγοντας…εκτός αν υπηρετείς ομαδούλες και είσαι σε pay roll όποτε πάω πάσο…Πίστεψε με. Επειδή γνωρίζω πολύ καλά την Κατερίνα και από σένα κότα και από την κυρία Μενεγάκη, προκαλώ να την καλέσετε για να έρθει ως καλεσμένη…Θα γελάσετε πολύ. Όσο για την δουλειά μου στο Star. Περνάω υπέροχα, η εκπομπή στοιχίζει ετησίως όσο ένας μήνας της Ελένης Μενεγάκη και η Ράλλη είναι ακόμη πολύ μικρή για να συγκριθεί…αλλά που θα πάει…αλλάζουν τα δεδομένα…Οψόμεθα

Skroutz νομίζω πως ζούμε ιστορικές στιγμές είναι επίσημα το τέλος της λογικής.Ο τύπος είναι ανεκδιήγητος.
velvet

Ανώνυμος είπε...

21 - Δεκ - 2010 10:03
http://blogs.gossip-tv.gr/nassos/paraskinio/giati-me-apomakrune-i-menegaki-apo-konta-tis/
Κι όμως έγινε και αυτό. Η Ελένη με απομάκρυνε από δίπλα της όταν συναντηθήκαμε στα πλατό των pro studios. Ας πάρουμε όπως τα δεδομένα από την αρχή. Ήταν γύρω στη μία και δύο πρώτα λεπτά όταν ο ηχολήπτης μας ο Νίκος τοποθετούσε πάνω μου τα μικρόφωνα και την επιστροφή ήχου.

Ανώνυμος είπε...

Εκείνη την στιγμή περνάει από μπροστά μας ο Γρηγόρης Γκουντάρας με μια στοίβα χαρτιά πάνω του και με κατεύθυνση το γραφείο της εκπομπής στον πρώτο όροφο. Αντιλαμβάνεται ότι είμαι στον χώρο έρχεται κατά πάνω μου με αγκαλιάζει και μου εύχεται τα καλύτερα για την μικρή. Άλλωστε και ο Γρηγόρης περιμένει οσονούπω τον γιο του όποτε καταλαβαίνετε την ευαισθησία του. Δευτερόλεπτα μετά η αρχισυντάκτρια της Μενεγάκη, φρέσκια μανούλα κι εκείνη-σχετικά-Ελένη Γελαλή με ρωτάει πώς είναι η Κλάρα και πώς νιώθω. Και ξαφνικά μπροστά μου η Ελένη… Μπουκωμένη από το κρύωμα θέλει πολύ να με αγκαλιάσει και να δει φωτογραφίες της μικρής. <>. Δε μπορούσε να πιστέψει ότι ο πρώην συνεργάτης της-εγώ δηλαδή- με την μεγάλη αδυναμία στις γυναίκες και την αλήτικη συμπεριφορά του απέναντι σε αυτές κατά καιρούς, θα άλλαζε τόσο πολύ. Βαδίζω προς το μέρος της και μόλις φτάνω στα δύο μέτρα μου λέει. <>. Πόσο δίκιο έχεις Ελένη…



Και μιλάει για κωλοτούμπες ο τύπος.Αν και δεν πιστεύω λέξη.

velvet

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που δεν θα φτάσουν ποτέ την ελένη στην καρδιά μου το επιβεβαιώνουν κάθε στιγμή όλοι τους.Ελενάρα είσαι διαμάντι.μετά από τόση λάσπη και βούρκο που έφαγες και τρως εξακολουθείς να λάμπεις.τα χέρια και τα πόδια έπρεπε να σου φιλάνε κάποιοι που χάρη σε εσένα ακούγεται το όνομά τους.

Skroutz είπε...

Τι έγινε παιδιά??Μας πήρε η μπάλα κι εμάς??Βρε τι πάθαμε....
@Ήταν απλά η άποψή μου....Δεν εκπροσωπώ κανέναν, δεν έχω κανέναν απολύτως καημό να στηρίξω ή να μη στηρίξω κάποιον, απλά από τη στιγμή που μπορώ να εκφράσω μια άποψη, το κάνω..Τώρα αν ενοχλεί, δεν είναι δικό μου πρόβλημα.
@Λυπάμαι που θα στενοχωρήσω, αλλά είμαστε απλοί τηλεθεατές που καταλαβαίνουμε περισσότερα απ' όσα θέλουν κάποιοι. It's so simple...Οι εποχές άλλαξαν, ο κόσμος έχει ξυπνήσει και δεν επηρεάζεται από opinion leaders. Αν του αρέσει κάτι , το βλέπει, αν όχι,αλλάζει κανάλι...
@Η τηλεόραση δίνει δυνατότητα έκφρασης μόνο σε όσους επιθυμεί εκείνη(οι) ως μέσο, το internet και τα blogs είναι άλλο πράγμα..
@Επίσης, όταν γράφεις κάτι δημόσια, επιδέχεσαι κριτική είτε καλή είτε κακή...
@Όσο για pay-roll και ομαδούλες,το βρίσκω αστείο τη στιγμή που τόσοι άνθρωποι είναι απλήρωτοι στον δημοσιογραφικό χώρο από τις δουλειές τους..
@Αντε, σας χαιρετώ προς το παρόν και μη μασάτε ΜΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας παιδια!Τι εγινε?Εχασε ο Γουμενιδης την ψυχραιμια του?Τι ωραια που εβαλε και την αναρτηση στο μπλογκ του,ετσι εγινε 2 φορες ρεζιλι!χαχαχα!!!Αυτα ειναι!
Το χθεσινα νουμερα της Μενεγως τα ειδε?Σιγουρα ναι!Περαστικα του!Αυτη ειναι η απαντηση μας..

ΕΛΕΝΗ 19,4 28,7
MADE IN STAR 7,1 9,2
Οψομεθα....

Μπου χαχαχαχαχαχαχα!!!!
Σκρουτζ μη μασας!!!
"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

Ρομπα μεγαλη εγινε καλα τα λεει η Tiviola δημοσιευσε και το αποσπασμα του Σκρουτζ!Δηλαδη 3χειροτερα γι'αυτον!Μπραβο βρε αξιος,αξιος..!!

Αλεξ

Skroutz είπε...

Παίδες δεν υπάρχει λόγος να πέφτουμε χαμηλά και να βρίζουμε κανεναν. Επίσης, δεν είναι ωραίο να ευχόμαστε για κανέναν να χάσει τη δουλειά του και να μείνει άνεργος, όποιος κι αν είναι.Εμείς μιλαμε με επιχειρήματα, μπορούμε άλλωστε.

Skroutz είπε...

Tiviolina μου εννοείται οτι δεν μασάω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σκρουτζ μπορει να χεις δικιο απολυτο εδω,αλλα εγω λυπαμαι μονο αυτους που αξιζουν.
Στην περιπτωση Κωστοπουλου δεν χαρηκα φυσικα,εκνευριστηκα ομως με την κακια του κοσμου.
Τον Γουμενιδη του ευχομαι ολοψυχα να χασει την δουλεια του αυτη και ολες τις αλλες που εχει.¨"Μικροψυχη" θα μου πεις, μπορει
λυπαμαι, αλλα τετοιοι ανθρωποι χαλανε την ρατσα μας,τον θεωρω παρασιτο.

Υ.Γ την Γκολεμα καλε σημερα δεν την ειδατε??,απαντουσε ακριβως οπως ηθελαν εκει στο Σταρ της Νονορας.Η Ελενη λεει κομπαζει για τα νουμερα της(με την Σισσυ για τα μεσημεριανα) για να κλεισει καλυτερο συμβολαιο,της δινει 2-3 χρονια ακομα στην ΤΒ λες και ειναι τυρι και ληγει.Ο μισθος της εχει μειωθει αλλα παλι ειναι μεγαλος.Αν το ηξεραν οι τροικανοι θα χαμε προβλημα ειπε.Ο Λαζοπουλος παιρνει ψιχουλα ο καημενος!!!!!Ειπε και αλλα η ασχημομουρ που δεν θυμαμαι,οπου φυσαει ο ανεμος ειναι.
Αυτα απο εμενα.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Ποσο γελειο υποκειμενο ειναι βρε παιδια?Εβαλε φωτος απο την Ελενη παλι που φαινεται το βρακι της!Σιγα τ'αυγα!!!Αλλες κυκλοφορουσαν και χωρις αυτες και εκαναν εκπομπη το μεσημερι πριν 1.5 χρονο...Το χειροτερο ειναι οτι στην φωτογραφια ειναι και ο Γιωργος Λουκανιδης που ειχε σκοτωθει τοσο αδικα αλλα στην λυσσα του να χτυπησει την Μενεγω δεν τον νοιαζει τιποτα και γραφει για κουτσομπολια κλπ.κλπ.!Μα τι του βγαινει επιτελους?Το φιλικο του περιβαλον δεν του εχει πει οτι εχει γινει ρεζιλι των σκυλιων??

"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

*γελΟΙο ηθελα να πω...
Τες.πα.!ψιλα γραμματα!
ΚΜ μου για τον Λαζοπουλο τον κολλητο της τι να πει?Οντως την κουβεντα την πηγαν εκει που ηθελαν Μελετη και το πανελ της!Δεν περιαζει βρε μεχρι πριν 5 μηνες ελεγαν οτι ειναι "τελειωμενη" τωρα της δινουν και αλλα 3 χρονια...χαχαχαχα!Αμ η Γκολεμα?Που ελεγε μεχρι περυσι οτι δυσκολα η Μενεγακη θα κανει πρωταθλητισμο?Ας φανε στην μαπα τα 30αρια που κανει φετος!!Αλλα δεν μπορεις να τις πιασεις πουθενα ολες αυτες!Που θα μιλησει και το πανελ της Μελετη για τηλεθεασεις την στιγμη που οι ιδιοι φετος εχουν φαει τρελη φολα!

"Tiviola"

Skroutz είπε...

ΚΜ μου σόρι που στο έσβησα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις από που μπορεί να πιαστεί κανείς...Μη βρεις και κανα μπελα.Και πάλι σόρι!

Ανώνυμος είπε...

Σκρουτζ μου εσκασα στα γελια,κανενα προβλημα.
Για μενα δεν με νοιαζει αφου τον βριζω και στο μπλγκ με το μειλ μου και το ονομα μου πιο ξεκαθαρο,για σενα μην σε βρει μπελας.Ειμαι γλωσσου και ξεροκεφαλη, ας μου λεγε τπτ και θα του λεγα.Στο κατω κατω τι ειπα?? ας αλλαξει δουλεια, πρεπει να ναι στα ΜΜΕ??.
χαχαχαχαχα!!!!
Σκρουτζ κανενα προβλημα.
Το αλλο που μου κανε εντυπωση ειναι τα σχολια της Σκορδου: "πρεπει να χεις τα φοντα, να μπορεις να κανεις συνεντευξεις" Εχει αυτη και δεν εχει η Ελενη,που καλε??οταν μιλουσε με τον Ψωμιαδη!!!!
Φιλακια σε ολους.
Κ.Μ

Skroutz είπε...

Ωχ ωχ ωχ τι έχει να ακούσει...Όταν η μόνη απάντηση που έχει να δώσει είναι φωτό με κυτταρίτιδα, καταλαβαίνουμε οτι ξέμεινε από επιχειρήματα...
@Και εντελώς τυχαία , όλα τα σχόλια είναι υπέρ του στο blog του...
@Πάντως τον ευχαριστώ που μου έδωσε ιδέα τι να ντυθώ στις Απόκριες.. Αρτέμης Μάτσας θα ντυθώ, αφού είπε για δωσίλογους και κουκούλες.. Mήπως να βάλω και τη Μέρκελ logo στο blog??Χαχα!
@Η Σκορδά νομίζει οτι έχει τα φόντα να κάνει συνεντεύξεις?? Αδιάκριτοι και κουτσομπόληδες μπορούν να είναι όλοι, απλά αν το κάνουν σε μικρό κανάλι είνα trash, αν το κάνουν στη Megaλη κανάλα είναι must!
@Είδα και την Τσιμτσιλή στη Μελέτη, η οποία θεώρησε άστοχο το σχόλιο της Μενεγάκη.. Οι παρουσιαστες είναι η ειδοποιός διαφορά σε μια εκπομπή και δεν νομίζω οτι η εκπομπή της Μενεγάκη μοιάζει με το Μπλα Μπλα, τη Ράλλη, ή τα παλιά μεσημεριανά.
@Και φυσικά πήρε θέση και η Παλαιτσάκη..Απορώ γιατί θίγεται,όταν η ίδια αποκήρυσσε τη θητεία της στα μεσημεριανά, ειδικα΄τη συνεργασία με τη Λόη.. Τι να κάνουμε? Δυστυχώς θυμόμαστε..

Ανώνυμος είπε...

Μεσημεριανή ζώνη (σύνολο-15/44)...
'ΕΛΕΝΗ' (ΑLPHA)-20,1%/25%
Made in Star-8,7%/9,8%


Νασουληηηηηη πες αλευρι..

Ανώνυμος είπε...

http://www.entertv.gr/featured/o-angelos-piriochos-sto-entertv-gr-den-echo-di-ferentino-ke-christidou-meta-tin-patera-fevgo/

Σαπιλα!!!
Ειδικα εκει που λεει για τον Σεριανοπουλο και το τι θα ακολουθουσε!Και ασε την Σκορδου και το καθε σκουπιδι8 να νομιζει οτι κανει σοβαρη τηλεοραση!!
Καλημερα
"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά οσο παραξενο κι αν ακουστεί, αρχιζω να συμπαθώ το Tvnea.Τελευταια τα λέει με το ονομα του όλα.

Ανώνυμος είπε...

oxi o idios . oi sinergates tou. ante pou rixneis tiraki mpas kai tsimpisoyme

Ανώνυμος είπε...

Για την στηλη του λεω, αν και να τσιμπα ξέρεις εσυ, οποτε τσιμπα ενα αρχ...

Ανώνυμος είπε...

to afinw se esena pou exeis parei eidikefsi mias kai einai to mono pou ksereis na kaneis.