Καλώς ήρθατε και στα Skroutzομέρη... Θέμα μας η TV και η κριτική της, με απόλυτα σατιρικό τρόπο... Το motto μας:Αν έχεις χιούμορ διάβαινε!Ψηφίστε, σχολιάστε, αλλά κυρίως ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!
ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΓΕΛΑΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!!
ΑΑΑΑ!!ΤΟ SKROUTZTV ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ Σ' ΟΛΑ, ΤΙΤΙΒΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤWITTER!!!ΚΑΝΤΕ FOLLOW ΣΤΟ @SKROUTZBLOG

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

ΒΕΔΟΥΙΝΑ SPECIAL EDITION.....

               
Ένα χρόνο πριν, το διαδικτυακό μου πόνημα, ‘’Οι περιπέτειες της ατίθασης Βεδουίνας’’ εισέβαλλε στο Skroutztv….Οι συνθήκες, η οικονομική κρίση, το περιορισμένο μπάτζετ, τα σταριλίκια της πρωταγωνίστριας οδήγησαν στην προσωρινή διακοπή του…Μετά από πιέσεις του συγγραφικού οίστρου μου, αποφάσισα  να δώσω ένα special επεισόδιο της σειράς που άλλαξε τον ρου της καθημερινότητας και της μπλογκόσφαιρας(ας με μαζέψει κάποιος…)
  Η Τζιάνα Μερχαμπάρ είναι πλέον ωριμότερη,σαν γινωμένος χουρμάς της Μεσης Ανατολής, μεστή από εμπειρίες και σοφία ζωής. Είναι ερωτευμένη… Η καρδια της σκίρτησε, έκανε ντιν νταν ντον, όχι για τον Νικολάρα, αλλά για τον Δον Kωστή λος Θονίκος ,τον οποίον γνώρισε στο απόλυτο social media, στο κικιρίκερ!!!!Αλλά για να τα πάρουμε από την αρχή…. 
Η Τζιάνα Μερχαμπάρ σέρφαρε βαριεστημένη στο Κικιρίκερ….Αφού έφαγε απανωτά γραψιματα από σελεμπριτινους και μη, δεν πήρε ουτε ένα ρικικιρικ, αναφώνησε θυμωμένη:’’Ουίιιιιιιι, αμόρφωτα ζωάδια δεν εκτιμάτε εμενα τη θεαρα που είμαι γνωστη στα πέρατα της γης  κακασχημοι μπαμπουίνοι μεσανατολιτικα γιδοτράγια????’’Και ξαφνικά κοίταξε στα who to κικιρικ….Εκεί είδε τον άνθρωπο που περίμενε μια ζωή, τον άνθρωπο που έμελλε να σφραγίσει το είναι της, τον Δον Κωστή λος Θονίκος….
--Χιχαααααααααααααααααα τι γκομενέτος είναι αυτός????Ουίιιιιιιιιιιιι τον θέλωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!Τον κάνω follow τώρα!!!!!!!!!!!’’ 
Φωνάζει αμέσως την υπέργηρη πιστή της δούλα ,την Ζωζώκα Ντε Σουλτανίνος….Η Ζωζώκα είχε γεννηθεί 102 χρόνια πριν,περιφερόταν με το μπαστούνι της που δυσκολευόταν να αντέξει το βάρος της περιφερειας της..Τα μαλλιά της  ηταν βαμμένα κοκκινοκαστανόξανθα, αλλά τα φρύδια της ήταν κάτασπρα και πυκνά…’’Τι με θέλει πάλι το συφοριασμένο??Δεν με αφήνει να βάλω το Vix μου βραδιάτικα;;;Τι θες μαρή πάλι;’’
_Είμαι ερωτευμένη γρια χοντροΖωζωκα!!!Είδα αυτόν, τον Δον Κωστή λος Θονίκος, και στο λέω, εγω αυτόν θα τον επαντρευτώ που να χτυπάς τον φαρδύ σου πωπό καταγης….
Η Ζωζωκα αποχωρεί απηυδισμένη….Πηγαίνει στο δωμάτιο της και συνεχίζει να γνέθει στον αργαλειο της….
 
__800 χιλιόμετρα βορειότερα, ο Δον Κωστής λος Θονίκος ξυπνάει από τον βαθύ του ύπνο…Ετοιμάζει τον ζεστό του καφέ, τρώει την Nutella του στο φρεσκοφουρνισμένο ψωμί και φωνάζει για καφέ το υπέρβαρο και πολύ μεγαλύτερο γειτονόπουλο του, το παιδί για όλα τα θελήματα, τον Κοκόλα Γερονικόλα!!
_Κοκόλα, Κοκόλα έλα να δεις!!Εχω καινούριους φολοουερ στο Κικιρίκερ!!!!!!
__Τώρα!!!Τελειώνω το πρωινό μου κι έρχομαι(ο Κοκόλας έτρωγε λαχταριστές φλαούνες, σοκολατόπιτα με σπιτικό παγωτό κ ένα κουβά φρέσκο γάλα αγελάδας γιατί αυτό το κορμί επρεπε να συντηρηθεί με χιλιάδες θερμίδες, σαν λέβητας ένα πραγμα….)
___Με ακολούθησε κάποια Τζιάνα Μερχαμπάρ κ μου μιλάει κιόλας!!!Σε ο,τι λέω, κάνει ρικικιρικ!!!Με εχει ταράξει σου λέω….
___Πως είναι στη φωτό???
 
__Δε βλέπω πολύ καλά…Διακρίνω μια έρημο, καμήλες και κάτι σαν σπυρί…..
Εκείνη την ώρα η Τζιάνα στέλνει απάντηση στο προφίλ του Κωστή…’’Ερωτα μου αγιάτρευτε, με θάμπωσες…Στο στενό μου κεφάλι νιώθω ένα τίποτα, ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου…Τέτοια χαρα είχα να πάρω από τότε που πρωτοείδα τον αγαπημένο μου ηθοποιό, τον Μπιζέλ….Θέλω να γίνεις ο κουρσάρος των ονείρων μου, το κορν φλέικς στην παπάρα μου, το σκόρδο στην σκορδαλιά μου, be my Valentine....
__Εεεεεεεεεεεε, μήπως βιαζεσαι λίγο;Δε πρέπει να γνωριστούμε πρώτα?’’απαντά ο Δον Κωστής Λος Θονίκος…
 
__Φτάνει που σε γνωρίζω εγώ!!!Εμενα με ξέρουν όλοι, εχω απιστευτες γνωσεις σκιζω στο νετ όλοι με ξέρουν ειμαι σταρ εγω!!Χιχα!!’’
__Ο Κωστής δε λος Θονίκος τρομοκρατείται από την μαινάδα που προσπαθεί να του στερήσει την ελευθερια του, αλλά ως ευγενής συνεχίζει να της μιλά ευγενικά….
___Ναι, ναι σε ξέρω….
___Γιουπι, το ήξερα ότι δεν μπορείς να αντισταθείς σε μια θεάρα σαν κι εμένα!Ειδα στο προφίλ σου που ζεις και σου ‘ρχομαι!!!Παίρνω το σόι μου, τις καμήλες μου,το νυφικό μου,τη χοντροΖωζωκα κ το μαντρόσκυλο μου την Χάλια κι έρχομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

___Ο Κωστής λος Θονίκος τρομοκρατείται , χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του, τρέμει για τη στιγμή που θα πρέπει να αναμετρηθεί με το αποφασισμένο για γάμο θεριό….
__Τι θα κάνω Κοκόλα????Αυτή η λυσσάρα ερχεται εδώ….
__Ο Κοκόλας, αφού καταβρόχθισε πέντε σοκολάτες γάλακτος και 23 κρουασάν , απάντησε:΄΄Πρέπει να φύγουμε όσο προλαβαίνουμε!!Πάω να μαζέψω σε τρία φορτηγά το φαγητό που θα μου-μας - χρειαστεί για μια εβδομάδα και φεύγουμε!!!!Να θυμηθώ να πάρω και την καινούρια μου μασέλα’’
__Ο Κωστής συγκινημένος και φοβισμένος, αποχαιρετα τα φιλόξενα εδάφη της πατρίδας του και ψάχνει καταφυγιο για να σωθεί από τα νυχια και τις αδηφάγες ορέξεις της Τζιάνας…..
Η Τζιάνα αμέριμνη κι ευτυχισμένη προβάρει το νυφικό της και επιβιβάζεται στο τρένο…..
  
Η συνέχεια αναμένεται συγκλονιστική…. 
  Η'     

                          ΤO BE CONTINUED.....

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μας εφτιαξες το βραδυ!!!!

Ανώνυμος είπε...

http://tvnea.blogspot.gr/2012/10/blog-post_2628.html
διαβαστε σχολια...
ρομπα τον εκανε ο darwin

Ανώνυμος είπε...

Η ανάρτηση δεν υπάρχει. Για πες τι έγραφε πριν τη σβήσει

Ανώνυμος είπε...

Μεσημεριανή Μελέτη: 11,2% και 9,9%
Μίλα: 17,7% και 15,2%
Ελένη: 19,7% και 27%
Δέστε Τους: 16% και 23,9%
Πατος στα νεανικα το σταρ!Η Ελενη ειναι πολυ σκληρη για να πεθανει!Ολικη επαναφορα εχθες!!!

Ανώνυμος είπε...

2:54 μ.μ.
μια χαρα υπαρχει η αναρτηση εκτος και αν χρειαζεται να βαλεις γυαλια!

Ανώνυμος είπε...

Ποιον ειχε καλεσμενο χθες η Ελενη και εκανε τετοια νεανικα;

Ανώνυμος είπε...

3:52 μ.μ.
Την Καινουργιου!Το συγκεκριμενη συναντηση της με την Ελενη εγινε και αναρτηση στο Yupi με πανω απο 7.000 κλικαρισματα!Προφανως η Κατερινα ενδιαφερει τον κοσμο σαν περσονα!

Ανώνυμος είπε...

σιγουρα ενδιαφερει η Κατερινα,αλλα μπηκε 3 παρα 5,αρα ειχε καλα θεμματα και πριν και μετα.Α ειχε και ενα θεμα με αριθμολογια.Οταν κανεις 15% και 35& να φτασεις σου χαλαει τον μεσο ορο το 15%.Η Μελετη χτες ξεφτιλιστηκε
στο νεανικο,αν μπορει ας ξανακαλεσει τον Λεμπιδακη χχαχαχαχαχα!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

5:00 μ.μ.
O οποιος Λεμπιδακης δεν εβαλε καν τα χθεσινα νουμερα στο σαιτ του!!:P

Δον Κωστής λος Θονίκος

Ανώνυμος είπε...


Δεν ξερω απο που προεκυψε οτι η Ελενη φετος δεν παει καλα οσο περυσι!Τα νουμερα αλλα λενε..
στο κοινο 15-44 μεχρι και εχθες απο την αρχη της σεζον εχει μεσο ορο 24.2% οταν για την ιδια περιοδο περυσι ειχε 22%!Απλα εχει πεσει μιση μοναδα στο συνολο η οποια μπορει να καλυφθει ανετα μεχρι το τελος του μηνα!

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια είναι οτι η Ελένη ξεκινησε λίγο υποτονικά σε σχέση με πέρσι, όχι από πλευράς ποσοστών μόνο, αλλά κ διάθεσης της ίδιας..Σιγά σιγά δείχνει να ανακάμπτει, αλλά απέχει πολύ από τις περσινές καλές εκπομπές της..
******Skroutz********(βαριέμαι να μπω από το προφίλ μου)

Ανώνυμος είπε...

Skroutz
εγω μιλησα καθαρα απο πλευρας agb!Για το αλλο εχεις δικιο,αλλα οπως λες το βρισκει και νομιζω οτι ειδικα την τελευταια εβδομαδα ειναι η καλη Ελενη που ολοι θελουμε με Ζαριφη να δινει ρεσιταλ γελιου και ατακας!Καλο βραδυ!

Ανώνυμος είπε...

χαχαχχα αγορινα τελειο!! μην χανεσαι θελουμε συνεχεια επεισοδιου αχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Παντως σημερα κατα ενα περιεργο λογο δεν μπηκαν πουθενα(αναλυτικα) οπως τις αλλες ημερες τα νουμερα Ελενης-Μελετης..!!

Δον Κωστής λος Θονίκος