Καλώς ήρθατε και στα Skroutzομέρη... Θέμα μας η TV και η κριτική της, με απόλυτα σατιρικό τρόπο... Το motto μας:Αν έχεις χιούμορ διάβαινε!Ψηφίστε, σχολιάστε, αλλά κυρίως ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!
ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΓΕΛΑΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!!
ΑΑΑΑ!!ΤΟ SKROUTZTV ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ Σ' ΟΛΑ, ΤΙΤΙΒΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤWITTER!!!ΚΑΝΤΕ FOLLOW ΣΤΟ @SKROUTZBLOG

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

ΝΟ WAY TEYXOΣ 4ο!!!!!!ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΤΕ!!!!!!!

      
     
   Θα μείνετε Speechless!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΣΕΛ 2: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: ΄΄Είμαι έξαλλος με τον ΑΝΤ1 και την υποβάθμισή μου!!!Μου δίνουν μόνο 12 ώρες καθημερινής ζωντανής εκπομπής΄΄
ΣΕΛ 4: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΡΡΗΣ: ΄΄Από τη νέα σεζόν θα ξαναμαλώσω με τη Ρούλα, γιατί απ' όταν φίλιωσα, μόνο η Τατιάνα με κάλεσε(και δεν κάναμε και νούμερα)
ΣΕΛ 6: ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΤΡΑΣ: ΄΄Η ενημέρωση ήταν διακαής μου πόθος!!! Βαρέθηκα τόσα χρόνια να μυρίζουν τα μαλλιά μου τσίκνα και τηγανίλα΄΄
ΣΕΛ 8: ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΟΥΛΕ: ΄΄Το ΦΕΥGATE για μένα είναι ευκαιρία, για τους τηλεθεατές ταλαιπωρία''
ΣΕΛ 10: ΤΑΤΙΑΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ: ΄΄Του χρόνου ετοιμάζω τεράστιες αλλαγές!ΘΑ γράφω, ΘΑ παίζω και θα σκηνοθετώ τις Ιστορίες Ζωής μου!!Επίσης θα εγκαινιάσω τη στήλη ΄΄ΒΑΨΤΕ ΤΗ ΡΙΖΑ ΜΕ ΤΗ ΝΑΝΣΥ''....
ΣΕΛ 12:ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΛΑΜΠΙΡΗ: ΄Δεν με ενδιαφέρει αν θα κάνω τηλέοραση!! Αντί να παρουσιάζω εκπομπή, μπορώ να κεντάω σεμεδάκια΄΄΄
ΣΕΛ 14:ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΟΥ ALPHA:'' Σκεφτόμαστε να δώσουμε την αρχισυνταξία και άλλων εκπομπών στον αρχισυντάκτη του Σπύρου και της Έλενας, ειδικά τις εκπομπές της Ρούλας
ΣΕΛ 16: ΡΟΥΛΑ ΚΟΡΟΜΗΛΑ: ΄΄Απάντηση εξπρές στους Γερμανούς: ΄΄Στην Ελένη μας , την κούκλα μας να τον στείλετε, εγώ ξέμεινα από μακιγιατζού΄΄
ΣΕΛ 18: ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ: Απάντηση εξπρές στη Ρούλα και στους Γερμανούς: ΄΄Ρουλίτσα μου γλυκία και Deutsch people, τι να τον κάνω?? Είμαι τώρα εγώ με φρεσκοβαμμένη ρίζα να μαθαίνω να κάνω σκουλαρίκια από καπάκια μπύρας??? Εγώ ξέμεινα από μαγειρική΄΄
ΣΕΛ 20: ΒΙΚΥ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Απάντηση εξπρές στη Ρούλα, την Ελένη και τους Γερμανούς:΄΄ Σε μένα ακόμη κι αν τον στείλετε, εγώ πάλι θα σκίσω γιατί όπως είπαμε είμαι θεάρα, θεάρεστη και αρχηγόπουλο. Εγώ ξέμεινα από κουρτίνες, τις έκανα όλες φορέματα΄΄
ΣΕΛ 22: ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Απάντηση σε Ρούλα, Ελένη, Γερμανούς, Βίκυ: ''Ελπίζω να παραμείνει σε εμάς γιατί σε αυτόν οφείλεται η τεράστια επιτυχία της εκπομπής!!!Αααα εγω ετσι όπως πάμε , μάλλον θα ξεμείνω από εκπομπή΄΄
ΣΕΛ 24:  ΟΜΑΔΑ ΜΕΣ  ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΧΑΡΑ: ΄΄Ας έρθει σε εμάς, ούτως ή άλλως θεματολογία ΔΕΝ έχουμε, αρα ΔΕΝ κινδυνεύουμε΄΄
ΣΕΛ 26: ΝΑΝΣΥ ΝΙΚΟΛΑΙΔΟΥ: ''Οι Ιστορίες ζωής της Τατιάνας ξεπέρασαν σε καλλιτεχνικό αποτέλεσμα ακόμη και το ΄΄Νησί΄΄.
ΣΕΛ 28: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΧΡΟΥΣΑΛΑ: ΄΄Μετά τις εκπληκτικές μου σαγιονάρες, ετοιμάζω και σωβρακολαστέξ''
ΣΕΛ 30: H ΄΄TIVIOLA ΄΄ ΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΤΗΣ:
 @"ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ(!!!)Μαραθηκε το λουλουδι στο κεφαλι της Ελενης Μενεγακη,αποκλειστικη συνεντευξη απο το ιδιο το ..λουλουδι΄΄Ειναι κακουργα,δεν με ποτισε ποτε,τώρα που έχει σχέση με τον Μαθιο τον περιβολαρη περίμενα να ευαισθητοποιηθει λίγο παραπάνω και να χρησοιμοποιει τουλαχιστον …βιολογικη λακ!!ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ.."
@"ΡΟΥΛΑ ΚΟΡΟΜΗΛΑ:Τρωμε σε καθημερινη βαση με την φιλη μου Ποπη Διαμαντακου, εκτος του ότι είναι η …καλυτερη τηλεκριτικος είναι και η καλύτερη μαγειρισσα…"

       Να υπενθυμίσω οτι τα παραπάνω είναι προϊον συνειδησιακού οίστρου.....Ουδέποτε θα μπορούσαν να συμβούν όλα αυτά στην πραγματικότητα.....

64 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κλαιω,κλαιω κλαιωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Α ρε Σκρουτζακο εισαι αστερι ρε γαμωτο!Μου εφτιαξες το απογευμα!

Εχουμε και λεμε
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΤΡΑΣ: ΄΄Η ενημέρωση ήταν διακαής μου πόθος!!! Βαρέθηκα τόσα χρόνια να μυρίζουν τα μαλλιά μου τσίκνα και τηγανίλα΄΄
ΣΕΛ 14:ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΟΥ ALPHA:'' Σκεφτόμαστε να δώσουμε την αρχισυνταξία και άλλων εκπομπών στον αρχισυντάκτη του Σπύρου και της Έλενας, ειδικά τις εκπομπές της Ρούλας
ΣΕΛ 16: ΡΟΥΛΑ ΚΟΡΟΜΗΛΑ: ΄΄Απάντηση εξπρές στους Γερμανούς: ΄΄Στην Ελένη μας , την κούκλα μας να τον στείλετε, εγώ ξέμεινα από μακιγιατζού΄΄
ΣΕΛ 18: ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ: Απάντηση εξπρές στη Ρούλα και στους Γερμανούς: ΄΄Ρουλίτσα μου γλυκία και Deutsch people, τι να τον κάνω?? Είμαι τώρα εγώ με φρεσκοβαμμένη ρίζα να μαθαίνω να κάνω σκουλαρίκια από καπάκια μπύρας??? Εγώ ξέμεινα από μαγειρική΄΄
ΣΕΛ 20: ΒΙΚΥ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Απάντηση εξπρές στη Ρούλα, την Ελένη και τους Γερμανούς:΄΄ Σε μένα ακόμη κι αν τον στείλετε, εγώ πάλι θα σκίσω γιατί όπως είπαμε είμαι θεάρα, θεάρεστη και αρχηγόπουλο. Εγώ ξέμεινα από κουρτίνες, τις έκανα όλες φορέματα΄΄
ΣΕΛ 22: ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Απάντηση σε Ρούλα, Ελένη, Γερμανούς, Βίκυ: ''Ελπίζω να παραμείνει σε εμάς γιατί σε αυτόν οφείλεται η τεράστια επιτυχία της εκπομπής!!!Αααα εγω ετσι όπως πάμε , μάλλον θα ξεμείνω από εκπομπή΄΄
ΣΕΛ 24: ΟΜΑΔΑ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΧΑΡΑ: ΄΄Ας έρθει σε εμάς, ούτως ή άλλως θεματολογία ΔΕΝ έχουμε, αρα ΔΕΝ κινδυνεύουμε΄΄
ΣΕΛ 26: ΝΑΝΣΥ ΝΙΚΟΛΑΙΔΟΥ: ''Οι Ιστορίες ζωής της Τατιάνας ξεπέρασαν σε καλλιτεχνικό αποτέλεσμα ακόμη και το ΄΄Νησί΄΄.

Ο "διαλογος" για την αρχισυνταξια πραγματικα με εκανε να πεσω στα πατωματα!χαχαχαχαχαχαχα,δεν εχω λογια στερεψα!!!
Το οτι ησουν ακομπλεξαριστος φαινοταν,τωρα το απεδειξες και περιτρανα με τις προσθηκες που εκανες απο το.."ενθετο" μου!
Να εισαι καλα!!!

"Tiviola"

Skroutz είπε...

Τι κάνετε παίδες μου?? Επειδή δεν είδα το κατινοξεκατίνιασμα του Περρή και του Μπλιαχ Μπλιαχ δεν τοποθετήθηκα από νωρίς, επιπλέον είχα και τεύχος!!
@Να πω οτι δεν ευχαριστήθηκα με τα μούτρα του Τσατσάνη και του Παρτσώλη, ψέματα θα πω!!Καιρός ήταν κάποιος να τους την πει, γιατί νομίζουν οτι επειδή έπιασαν μια πλαστική καρέκλα σε πανέλι, έχουν άποψη επι παντός επιστητού...
@Η δε Σταματίνα ούτε την κατινιά δεν μπορεί να χειριστεί... Τόσα βράδια στα ντιβιντιά να ξεπατικώνει την Τατιάνα και τζίφος!!!
@Αλλά από την άλλη να μιλάει ο Περρής ως τι ακριβώς?? Ως ο άνθρωπος που κάνει με τις εκπομπες του στροφή στην ποιότητα?? Ξεχνάει κανείς το ''Γεια σου Δαρβίνε΄΄?(Πολλοί θα μου πείτε , αν κρίνω από τα νούμερα του). Επίσης, τι το καινούριο έχει το ΌΛΑ φέτος, πέρα από καινούριες χορεύτριες-γλάστρες?? Τίποτα, η πολυθρόνα και το τραπεζάκι ίδια, μη σας πω οτι την ίδια είχαν και στον Αλφα...
@Γενικό συμπέρασμα: Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε εντελώς ξένο αχυρώνα... Διότι και οι μεσημεριανούδες έχουν προκαλέσει προβλήματα σε ανθρώπους και σε εκπομπές, αλλά και ο Περρής μια χαρά τα χρησιμοποιεί τα μεσημεριανά τόσο στις εκπομπές του όσο και για να πει τις εξυπνάδες του...
@Κι αμα κοπούν κυρ Περρή μας τα πρωινά και τα μεσημεριανά, εμείς να τα κλείσουμε τα μαγαζιά μας?? Με την Μάγια Τσόκλη και την Τσιτσιμπίκου θα ασχολιόμαστε??
@Πόσο αστείο είναι να σχολιάζουν τη Μπουλέ και τον Πατρα άτομα που κάνουν πολύ πιο καραβαρετές εκπομπές.
@Μεταξύ μας μου θυμίζει πολύ το ΄΄Χάνω την ώρα΄΄ το Φευγάτε...Κι αυτό είναι πραγματικά δράμα...
@Η Ζάρα Ντακ έβγαλε ανακοινωθέν στο Τουίτερ οτι δεν το έχασε το κινητό...Φήμες θέλουν τον Νίκο Γεωργιάδη να κουρεύτηκε καπελάκι απο τα νεύρα του για τη διάψευση..
@Τιιιι?? Η Τατιάνα σχολίαζε τα νούμερα της Μενεγάκη με την Νάνσυ-η ρίζα μου είναι ζωντανος οργανισμός, φωτοσυνθέτει κιόλας?? Γαμώτο αυτό ήθελα να το δω!!!Εδώ γελάμε, που σε λίγο θα την περάσει σε νούμερα και η Ρουλα Κολυβα-Live Κουσκουρή....Καμμένοι απ τη ζεστη είμαστε κοπελιές, όχι καμμένοι στον εγκέφαλο...
@ΚΜ το Mozilla είναι μακράν καλύτερο απ όλα.Όσο για το κινητό του συζυγου, μεγάλο σπασιμο να ξαναβρεις τα τηλεφωνα(εκτός αν τα έχει σε καμια ατζέντα)
@Εκοψαν κι οι Γερμανίδες το βουλγάρικο.. Και να θες να το δεις, η μεταγλώττιση ήταν τραγική... Λες και οι μεταγλωττιστές είχαν τσακίσει με το κιλό τις τεκίλες....

Skroutz είπε...

Κι εσείς μου έχετε φτιάξει πολλές φορές τη μέρα πιστέψτε με!
@Tiviola μου θα έβαζα παραπάνω αποσπάσματα, αλλά μου έδωσες ιδέες για το σίριαλ και λέω να τις αξιοποιήσουμε εκεί...Το αφηγηματικό σίριαλ θα βγει σύντομα, το επεξεργάζομαι...
@Σκεφτείτε πόσο ωραίες παρέες θα έβγαιναν από όλα τα μπλογκ της τηλεόρασης, αν δεν υπήρχαν οι λεγόμενες κρίσεις μεγαλείου-διαχείρισης μπλογκ και τα σύνδρομα wannabe μεσημεριανούς και πανελίστα..
@Δεν χρειάζεται κανένα κόμπλεξ,ΜΟΝΟ ΧΙΟΥΜΟΡ!!!!Κι απ αυτό εχουμε ολοι!

Ανώνυμος είπε...

"@Κι αμα κοπούν κυρ Περρή μας τα πρωινά και τα μεσημεριανά, εμείς να τα κλείσουμε τα μαγαζιά μας?? Με την Μάγια Τσόκλη και την Τσιτσιμπίκου θα ασχολιόμαστε??"
Και αντε εμεις τα κλεινουμε,αυτος τι θα κανει?μιση εκπομπη και βαλε στο ΟΛΑ βγαινει απο τα βιντεακια αυτων των εκπομπων!

Σκρουτζ μου ναι η μανδαμ Νικολαιδου πεταξε τις χολες της,βεβαια λιγο πιο μετα η Πατιανα ισως για να το σωσει(?) εγλυψε και τους Γερμανους του alpha λεγοντας πως "οι Γερμανοι μας στριμωξαν πολυ ασχημα τελικα"Κοινως τα πηγαν πολυ καλα σε σχεση με αυτο που περιμεναν καποιοι..

Α και κατι αλλο ο Πρεκας ειπε οτι 2 μεγαλα ονοματα του αλτερ μιλανε με τον alpha η μια ειναι η Πανια για το αλλο δεν ειπε!Ποιος να ειναι?
Ο 30φυλοπουλος αν και ανακοινωσε οτι φευγει απο το αλτερ δεν το κοβω να τον θελουν οι Γερμανιδες,καμια Νικολουλη μηπως?Δεν μου ερχεται αλλος στο μυαλο!

"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

Skroutz
".Το αφηγηματικό σίριαλ θα βγει σύντομα, το επεξεργάζομαι... "
Souperrrrrrrrrrrrr!!!Το αναμενω!!!
;))

"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxaxa!Ολα τα ευρω για αλλη μια φορα το noway!

Αλεξ

Ανώνυμος είπε...

Η Ζάρα Ντακ έβγαλε ανακοινωθέν στο Τουίτερ οτι δεν το έχασε το κινητό...Φήμες θέλουν τον Νίκο Γεωργιάδη να κουρεύτηκε καπελάκι απο τα νεύρα του για τη διάψευση..

LOOOOOOOOOOOOOOL!!!!

Αλεξ

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα, μολις μπηκα.
Τα ειπατε ολα εσεις να μην επαναλαμβανω τα ιδια.
Εγω θα γραψω αυτα που δεν σχολιασατε εσεις:))
Λοιπον η νανουκα ηταν ολο νευρα σημερα,αν την αφηνε η πατιανα(χεχε)
θα εβγαζε χολες ως συνηθως.Εκραξε λιαγκα,πως αλλιως να ερμηνευσω οταν αναφερθηκε στο πρωινομου : οτι δεν βρισκομαστε στο σαλονι του σπιτιου μας (στην τηλεοραση) και οτι πρεπει να εκφραζομαστε πιο κοσμια.Η σκατιανα εδω την μαζεψε,σαν να τα πηρε η νανουκα για αυτη της την σταση.
Το αλλο, ηταν η δηλωση της νικολουλη,
πολυ σεξουαλα ρε παιδακι μου.Στην πατατινα δεν το σχολιασαν (η μου ξεφυγε)Αν την δηλωση την εκανε καμια αλλη θα την κανιβαλιζαν στα σιγουρα.
Ο mozzila μπορει να ναι καλυτερος αλλα εγω ειμαι ξεροκεφαλη,βλεπεις ειμαι ανθρωπος της συνηθειας.
Το κινητο ειναι το δευτερο που του κλεβουν μεσα σε τρια χρονια.Πραγματικα σκρουτζ και εγω αυτο θα σας ελεγα τωρα πια η ατζεντα ειναι η καλυτερη λυση.Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

11 το πρωι και ακομη να μας ενημερωσει ο tv nea για τα χθεσινα νουμερα του ellate,εχθες το εκανε απο τις 09.14 το πρωι!Σημερα γιατι αργησε???

Ανώνυμος είπε...

10:46 π.μ.
o darwin ebgaze anarthsh oxi o tv nea

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς η οικονομική κρίση καθιστά τη φετινή τηλεοπτική χρονιά μοναδική στην 20χρονη ιστορία της ιδιωτικής τηλεόρασης, με κύριο χαρακτηριστικό την απουσία μετεγγραφών. Για αυτό κρατήστε μικρό καλάθι στα όσα ακούγονται για συζητήσεις ή μετακινήσεις τηλεοπτικών προσώπων. Για παράδειγμα στις μπαρούφες της εβδομάδας ξεχώρισαν οι δήθεν συζητήσεις των Καραμεροχαριτάτων με το Star, αλλά και η διεκδίκηση του Χρήστου Φερεντίνου από το Mega! Ευτυχώς ή δυστυχώς, το τηλεοπτικό χρηματιστήριο είναι ανύπαρκτο στην εποχή του μνημονίου και όλα τα στελέχη της τηλεόρασης για το μόνο που ενδιαφέρονται είναι πώς θα εξοικονομήσουν χρήματα, μειώνοντας budget και αμοιβές.
Έτσι, ο Χρήστος Φερεντίνος ποτέ δεν έγινε μήλον της έριδος, ανάμεσα σε Mega και ΑΝΤ1, αφού το μεγάλο κανάλι καμία στιγμή δεν εξέφρασε ενδιαφέρον για τον παρουσιαστή! Το ίδιο όμως ισχύει και για την περίπτωση των Καραμεροχαριτάτων με το Star. Το κανάλι της Κηφισιάς ποτέ δεν έδειξε ενδιαφέρον για να εντάξει στο πρόγραμμά του το δίδυμο των παρουσιαστών. Αντίθετα, οι δημοσιογράφοι στη διαδικασία αναζήτησης νέας τηλεοπτικής στέγης, ζήτησαν ραντεβού με τους υπεύθυνους του Σκαι, όπως πιθανόν θα πράξουν και με άλλους σταθμούς

Ανώνυμος είπε...

καλημερα σε ολους,
Ειμαι εξαλη με το εξαμβλωμα, ναι εξαμβλωμα,μπλα μπλα,αισχος μωρη πατατινα.
Ρε παιδια ειναι δυνατον να μιλανε για το ατυχο κοριτσι που πεθανε, να ναι θλιμενοι να λενε με σιγουρια οτι πεθανε απο ανορεξια(πραγμα απιθανο), αμεσως μετα να βγαζουν τον δουση ΝΑ ΧΑΣΚΟΓΕΛΑΝΕ και να σχολιαζουν τα νουμερα της μπουλε.Δεν φτανει αυτο αλλα κανουν συγκριση με τα νουμερα της θρασκιας.Αν δεν ειναι αυτοι χυδαιοι ποιοι ειναι????Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

KM εχω δει κατι παρομοιο σε σχεση με αυτο που περιγραφεις,ηταν πριν κανα 2 εβδομαδες στο 10-1 μαζι,ηταν τοτε με τον γνωστο χαμο που γινοταν στο συνταγμα,ενω εδειχναν ολο αυτο το χαμο στο καπακι πεταξαν και ενα βιντεο απο την..Σιντορελα(!) του next top model!Ας μην το σχολιασω καλυτερα παραπανω..
Με μια μονο λεξη ΤΡΑΓΙΚΟ(!)Και αυτο που εσυ περιεγραψες και αυτο που περιεγραψα και εγω!

Αμ το αλλο?Τους ειπε ο Δουσης οτι η Ελενη ποτε δεν απαντα στην καθε τηλεπικραμενη μεσα απο τον αερα της εκπομπης της και οτι αυτο θα επρεπε να ειναι παραδειγμα προς μιμιση και κατευθειαν πεσανε να τον φανε λεγοντας οτι το εχει κανει κλπ.κλπ.!
Ναι το εκανε κανα 2 φορες οταν ειχε φτασει στο αμην η γυναικα με τα τερατα και τα ψεματα που λενε γι'αυτην,ο Λιαγκ-ass που ανοιγε τον βοθρο του καθε μερα δεν τους πειραξαν καθολου,εκεινα τα βρισκουν "αληθινα","χαριτωμενα""ειναι ο εαυτος του" κλπ.αηδιες!
Δεν αντεχω αλλο την κοροιδια τους,προτιμω να πουν "ναι ειμαστε κολλητοι με τον Λιαγκα δεν προκειτε να πουμε τιποτα κακο γι'αυτον οτι παπαρα και να κανει,ειμαστε εντεταλμενα τσιρακια(δεν ξερω ποιου)στο να θαβουμε ολημερις την Μενεγακη"Ας σταματησει επιτελους αυτος ο κανιβαλισμος και η ανθρωποφαγια!
Ασε δε που ο Παρ-τσολι-ς ειπε οτι η Μενεγακη και στα νεανικα ηταν 3η!Οτι να ναι!Την πρωτια του Σκορδαλιαγκοζευγαρου δε?την εχουν σαν καραμελα,το πετανε ακομη και σε ασχετες στιγμες και το παιζουν και αντικιμενικοι τα τσολια!Και μετα τους φταιει ο Περρης,οχι οτι βεβαια αυτος ειναι καλυτερος!
Ποσο καλυτερη θα ηταν η τηλεοραση χωρις την συγκεριμενη θεματολογια?ΠΟΣΟ?????
Εχουν κανει τοσο κακο,μεγαλυτερο και απο αυτο που μπορει να κανει η πιο trash εκπομπη της Ελληνικης tv!
Η υποτιμιση της νοημοσυνης ειναι κακο πραγμα,εχουν ασυλια απο παντου και το μονο που ξερουν να κανουν ειναι να τρωνε σαρκες κυριολεκτικα απο αλλους για να επιζησουν!

Υ.Γ.
Σε λιγο θα δωσει συνεντευξη και ο Μαλελης στην Λαμπιρη..
Υ.Γ.2
Τι σου κανει το καλο lead in ε?
Τωρα που τελειωσαν ολα στην ζωνη 10-1 και το εδω και τωρα του αλτερ αρχισε τα 15αρια να σου και η ανοδος του μπλα-μπλα στο συνολο,αυτα να τα βλεπουν καποιοι που λενε οτι η πασα που παιρνεις απο το προηγουμενο πργραμμα δεν παιζει ρολο!Παιζει και παραπαιζει!
Υ.Γ.3
Οτι το μπεστ οφ του καφε με την Ελενη εχθες εκανε τα μεγαλυτερα νεανικα στην ζωνη του παρα το γεγονος οτι απεναντι παιζουν ζωντανες εκπομπες?Θεικο!!!

"Tiviola"

Skroutz είπε...

Τι κάνετε?? Υπομονή θα μου πείτε...
@Όσο περιμέναμε οτι θα καλοκαιριάσει και θα απαλλαγούμε από τον Λιάγκο... Αμ δε? Κάτι θα βρει να πει για να τον συζητάνε...Πόσο καραβαρετή έχει γίνει η τηλέοραση για να γίνεται θέμα ο Λιάγκας?? Έλεος!
@Όσο για το Μπλια Μπλιαχ, μετά το χθεσινό μασκαριλίκι που έπαθαν με τον Περρή, απέδειξαν οτι άλλο να λειτουργείς ως χωνευτικό για τον τηλεθεατή που έφαγε σουτζουκάκια σμυρνέικα και άλλο να το πάιζεις σοβαρή δημοσιογραφάρα...
@Το Ελάττε όντως έγινε Φευγάτε τηλεθεατάρες... 12,5%?? Αφρούς θα βγάζει ο Γιώργαρος Παπαδάκης που του αποδομούν τη ζώνη..
@Το άλλο το κουλό, οτι θα είναι και ο Χαριτάτος στη νέα εκπομπή του Παπαδάκη,που μόνο η Γκαγκάκη και οι πανέλες την θεωρούν καινούρια...Αν τον ήθελαν τον Χαριτάτο λατρείες, απλά θα συνέχιζαν την εκπομπή που παρουσίαζε... Μην μας καίτε...
@Φυσικά και είδα τη βαρυσήμαντη συνέντευξη Μαλέλη και τη Λαμπίρη να τον κοιτά με προσήλώση και δέος.. Ηρεμα κοπελιά, δεν είχες και τον Κομφούκιο σε λινκ....
@ΚΟΥΛΟ Νο 1:Οι πρώτες ερωτήσεις που έστειλαν οι τηλεθεατές έκαναν κρα οτι ήταν αυθεντικές... Μόνο τι πιστευει για την παγκόσμια ειρήνη δεν τον ρώτησαν.. Οτι τώρα ο τηλεθεατής που βλέπει Λαμπίρη 7 του Ιούλη, θέλει να ακούσει τα σοσιαλιστικά του Μαλέλη...
@ΚΟΥΛΟ 2:Το δε βίντεο αφιέρωμα έκανε το γλύψιμο των Κους Κους στη Ρούλα να μοιάζει με δήλωση διαμαρτυρίας της ΚΝΕ...
@ΚΟΥΛΟ 3:Θα γράψει και δεύτερο βιβλίο λέει... Τι έπαθαν όλοι στο Σταρ και θέλουν να γράψουν βιβλίο, διότι και η Ζάρα μας είχε απειλήσει πέρσι..Αυτό δεν είναι κανάλι, οι αλεξανδρινοί φιλόλογοι είναι...
@ΚΟΥΛΟ 4:Όνειρο του: Να αλλάξει τον κόσμο: Προς το παρόν αλλάζει τις στήλες της Πετρούλας στο δελτίο, χωρίς επιτυχία όμως...
@ΚΟΥΛΟ 5: Έκοψε λέει πρόσωπα που λειτουργούσαν ως αρνητικά πρότυπα για τη νεολαία.. Μήπως τα έκοψε επειδή α) δεν πουλάνε και β) τον τάραξε στα πρόστιμα το ΕΣΡ??
@ΚΟΥΛΟ 6: Ω ναι, είχαμε και τη Μενεγάκη της ημέρας: Βρίσκει υπερβολικό το μισθό της Μενεγάκη και λάθος το ντιλ των Γερμανών...Δεν πειράζει παίδες, ας τα μασήσει και κανας Ελληνας από τους Γερμανούς... Εδώ πληρώνουμε στην ΕΡΤ την υπνοθεραπεία της καθεμιάς...

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας!!!!
Αυτο ηταν βρε τιβιολα και ανεβηκαν στο μπλα μπλα???Προσπαθω να θυμηθω τι ειχαν χθες αλλα η μνημη μου δεν με βοηθα.
Οσο για το λιντιν,το ειδαμε,το καταλαβαμε,οταν οι απεργιες ηταν μεχρι τις 10 και ξεκινουσαν ολοι την ιδια ωρα πως εφευγε μπροστα η ελενη,η οταν οι εκπομπες ηταν ζωντανες μεχρι τις 11 το πρωι,τι νουμερα εκαναν ολοι.
Μηπως ξερει κανεις το "πανω στην ωρα"(η αλλιως "αμα λαχει αφηνω κανα δυο κλανιες την ωρα"=6%)αν θα συνεχισει του χρονου???συγγνωμη αλλα μας επρηξαν.
Ζορι με το ποσα λεφτα παιρνει η μενεγακη!!!!ο μαλελης ειπε τους γερμανους τρελους με λιγα λογια.Θα το ειδες.Τι ερωτησεις εκανε το κοινο του σταρ στον μαλελη?????

**Αυτη η φωτοπουλου ωραια χειλη εφτιαξε τελευταια η καημενη πρεπει να το χε καημο.Σαν γριδι ηταν.Οσοι ειναι παρατηριτικοι θα το προσεξαν.(ειμαι κακια,κακια, κακια)(ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ).Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

NAI RE PAIDIA TON PERI ΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΝΕΒΗΚΑΝ.ΤΩΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΕ ΣΚΡΟΥΤΖ.

Ανώνυμος είπε...

Υ,Γ εγω εγραψα το 4.25
Εδω εκαναν ρεπορταζ εγκυρο για το σταρ με καραμερους,δεν θα μας εκαιγαν με το χαριτατο???,ακουσε εκει τον θελει ο αντ1.Τα μονοψηφια στο 15-44 στραβοι ειναι δεν τα στραβαθηκαν,τα στραβαδια του κερατα.
Ο μαλελης ειπε στον περη να παει να τον δει κανενας γιατρος.Δεν τα φερνει η ελενη και τα φερνουν τα μεσημεριανα του 11%????Κ.Μ

Skroutz είπε...

Μην ξεχνάμε οτι ξεκινάει και μια ωρα πιο πριν. Στον ευθυ ανταγωνισμό είναι τρίτη η Τσιμτσιλή.Και μην ξεχνάμε οτι οι υπόλοιποι κωλοβαράνε.. Η Λαμπίρη παίζει οτι της ξέμεινε και το Κους Κους σχολιάζει τα περιοδικά και φτιάχνει νύχια..
@Ασχετο αλλά τι δράμα ζει το Μέγκα? 12% ο Χριστόφορος?8% το Damages?Όσο για το μεσημβρινό πρόγραμμα, βατερλό...Καιρός ήταν να ξυπνήσουμε, γιατί αμα έκαναν νούμερα και οι επαναλήψεις, θα σκορβουτιάζαμε....
@Bαζω στοίχημα οτι η επανάληψη του ''Θα σε δω στο πλοίο'' από βδομάδα, θα κάνει μεγαλύτερα νούμερα από το Πάνω στην Ωρα.

Ανώνυμος είπε...

Πολιτική Κίνηση Μαλέλη - Βιάστηκαν οι γερμανοί με την Μενεγάκη
Ψήφο εμπιστοσύνης του Σταμάτη Μαλέλη στην Χριστίνα Λαμπίρη, που βγήκε για πρώτη φορά ζωντανά σήμερα σε λινκ στην εκπομπή της σε μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης όπως την χαρακτήρισαν, απαντώντας σε ερωτήματα τηλεθεατών. Ο γενικός διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης του Star δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι είναι προγραμματισμένη συνάντηση την ερχόμενη εβδομάδα με τον γενικό διευθυντή του καναλιού κ. Αλκαλάι για να συζητήσουν για τα της επόμενης χρονιάς αναφέροντας ότι «Όλα είναι ανοιχτά» τονίζοντας όμως παράλληλα με νόημα στην παρουσιάστρια πως «Όλοι οι καλοί συνεργάτες μας θα είναι δίπλα μας». «Δεν χρειάζεται το Star πρωινή ζώνη 10-1» απάντησε σε ερώτηση τηλεθεατή, ενώ χαρακτήρισε «Λάθος» το deal των γερμανών του Alpha να ανανεώσουν από πριν το χρυσό συμβόλαιο της Ελένης Μενεγάκη, με τα χαμηλά της νούμερα. «Όλες οι πρωινές εκπομπές μπαίνουν μέσα, αυτές που τα φέρνουν είναι τα μεσημεριανά» τόνισε. Ανέφερε ότι στόχος για του χρόνου είναι να γίνει το Star «Το αποκούμπι της νεολαίας» αποκαλύπτοντας ότι θα υπάρξουν και εκπομπές για να βρίσκουν δουλειά στους νέους. Τέλος δήλωσε ότι το όνειρο του αναμένεται να γίνει πραγματικότητα με μία Κίνηση με προοδευτικό χαρακτήρα που ετοιμάζουν, αναφέροντας και το όνομα του Φώτη Κουβέλη. Η συνέντευξη έκλεισε με την όλο νόημα ατάκα του προς την παρουσιάστρια «Θα τα ξαναπούμε και του χρόνου».


Aπο ολη την συνεντευξη σχεδον μονο η μενεγακη τους εμεινε, απο τον ενιμεροσι24 το πηρα.Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Αυτό θα πει να έχεις προσωπικό κύρος.Ο Μαλέλης ό,τι θέλει να προβάλλει το κάνει χρησιμοποιώντας το όνομα της Μενεγάκη.Πολιτική κίνηση και κράξιμο στην Ελένη.Πως τα ταίριαξε έτσι ο άτιμος.Κατάντια!!!
Velvet

Ανώνυμος είπε...

Αρχική ›
Ο Περρής τα μεσημεριανά και η χολή ενός ανασφαλούς τυπάκου
Δημοσιεύθηκε: 07.07.11 09:34


Είναι αρκετές οι φορές που ο Περρής έχει μπεί στην διαδικασία να με κράξει. Είτε στην εφημερίδα-πιο συγκεκριμένα στο ένθετο περιοδικό που τρέχει-είτε στο ΟΛΑ και τον ΑΝΤ1...Δεν μπήκα ποτέ στη διαδικασία να απαντήσω αν και θα μπορούσα...Αυτή τη φορά το κάνω. Και δεν το κάνω εκμεταλευόμενος τη δύναμη του μέσου μου...Το κάνω γιατί κάποια στιγμή οφείλουμε να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους...Το έκανα ήδη χθές απο το ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ το κάνω και σήμερα...απο εδώ...γιατί έχω πολλά να πώ και άλλα τόσα να γράψω...
...Το παιχνίδι με τον Περρή είναι απλό. Και γνωστό σε συνεργάτες του...απο τότε που δούλευε δίπλα στην Κορομηλά. Έχει μια αδυναμία. Και δεν είναι κακό. Είναι ΑΝΑΣΦΑΛΗΣ. Ιστορικά λοιπόν...διαφορετικά διαχειρίζετε τη δύναμη που του προσφέρει ένας φακός, ή ακόμη κι ένα μέσο ένας...ΑΝΑΣΦΑΛΗΣ και πολύ διαφορετικά ένα τύπος που πατάει στη γή και είναι σίγουρος με τον εαυτό του...Έτσι και ο Βαγγέλης...Μόνο που ο καιρός που ο κάθε "φτασμένος" μπορούσε να πεί τη γνώμη του, την παπάρα του, την άποψή του βρε αδερφέ όσο εμπρηστική κι αν ήταν και να μην άνοιγε ρουθούνι έχει περάσει ανεπιστρεπτί...Και ο κάθε κατεργάρης πρέπει και μπαίνει πια στον πάγκο του...Έχω να κάνω κάποια ερωτήματα στον κ.Περρή...Ρητορικά;Ίσως. Ουσιαστικά;Ίσως...Αληθινά;Το μόνο σίγουρο...
Η εκπομπή που παράγει μαζί με τον Αναστασιάδη στον ΑΝΤ1 εδώ και δέκα...έντεκα χρόνια δεν αναπαράγει τα μεσημεριανά πρόστυχα προϊόντα;

Το όχημα μεταφοράς πρόστυχων προϊόντων τι είναι τελικά; Είναι πρόστυχο είς διπλούν ή αυτοαναγορευόμενος εξαγνιστής;

Τα τιτλάκια που βάζει πρίν ή κατα την διάρκεια των Videos της εκπομπής που παράγει με τον Αναστασιάδη και αναδεικνύουν την ιδιαιτερότητα των εκάστοτε πρωταγωνιστών είναι λιγότερο ή περισσοτερο πρόστυχα απο τα μεσημεριανά προϊόντα;

Το να χτυπάς τα μεσημεριανά είναι κομματάκι παρωχυμένο και άκυρο; Αλήθεια πόσες φορές έχει φιλοξενηθεί σε πρόστυχες εκπομπές ο Περρής; Τι σημαίενι αυτό;Ότι τελικά είναι και εκείνος λίγο προστυχούλης;

Τι έχει κάνει στην τηλεόραση ο Περρής και μπορεί να σχολιάζει με αυτό τον τρόπο και να χαρακτηρίζει πρόσωπα και εκπομπές;

Ακόμη και αυτό που παράγει με τον Αναστασιάση κατά 70% δεν είναι ένα αναπαραχθέν προϊόν -κοινώς μασημένη τροφή-άλλων εκπομπών;

Βαγγέλη γιατί μιλάς έτσι; Ποιός σε πείραξε αγόρι μου;Γιατί δεν ακούς λίγο τον φιλαράκο σου τον Ψινάκη; Οκ...η Μενεγάκη έκανε το λάθος και έβγαλε το παπάκι-Την Γιολάντα Διαμαντή- αντ εσού και απο τότε την έχεις βάλει στο μάτι...Και μιλάς εσύ...ο πλαδαρός σε απ-όψεις για πλαδαρές εκπομπές...αναρωτιέμαι...

Γιατί όταν είχες απέναντι σου την Καραβάτου δε μίλησες για πρόστυχες εκπομπές...αλλά και κάτι άλλο...Αν σε καλέσει η Μενεγάκη απο Σεπτέμβριο στην εκπομπή της...θα της τα πείς on her face; Χλωμό...Πολύ χλωμό...

Με τιμή ένας πρόστυχος

Ανώνυμος είπε...

μολις τωρα ειδα τρειλερ στο δελτιο σταρ "ποια παρουσιαστρια παιρνει 100.000 ευρω στην εποχη της οικονομικης κρισης" εχει φωτο χωρις προσωπο,αλλα ειναι η μενεγακη
Το ποσο που παιρνει δεν αφορα κανενα,αυτοι εβαλαν σκοπο να την μισησει ο κοσμος.Μα τον θεο θα την λιντσαρουν οι αγανακτισμενοι,λες και τα παιρνει απο αυτους.Βεβαια μπορει να ειναι αλλη μια μουφα για να τραβηξουν κοσμο και στο τελος να μας δειξουν καμια εκτος ελλαδος.

Γεια σου velvet οταν εχεις εμμονη δυσκολα την κρυβεις,ε του μαλελη ειναι η ελενη.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

αφου πηρα την δοση μου σαν τηλεμαζοχα που ειμαι ας πω και εγω τα δικα μου για 2η φορα σημερα!

Σκρουτζ μου ο Λιαγκος ανοιγει και καινουριο μαγαζι και βγηκε να προμοταριστει απο της φιλης(!) του την εκπομπη!Το οτι συνεχιζει να λεει τα ακαταληπτα ακομη και τωρα μεσα απο την εκπομπη του στον real δεν κανει εντυπωση σε κανενα,αντιθετα ακομη και τωρα συζητανε αν εκλασε η Μενεγακη πριν 3 μηνες και ποσο λαθος ειναι σε οτι ΜΑ ΟΤΙ και αν κανει!Ουτε τα προσχηματα πια..(προσχηματα ειπα?αγνωστη λεξη γι'αυτους)

Η κουλαμαρα παλι οτι θα συνεχισει ο Χαριτατος στο πλευρο του Παπαδακη?Και οτι τι?Θα ανεβουν ξαφνικα τα δυναμικα?Ποιος ξερει τι συμφεροντα παλι θα εξυπηρετουν για να φτανουμε και παλι στην αρχη του σεναριου..

Σημερα η Γκαγκακη δεν θα βγαλει κανενα δελτιο τυπου για το ψω-llate?Ζω με την αγωνια να μαθω τι νουμερα εκανε εχθες στις κατηγοριες κοινου των ανυπαντρων,των παντρεμενων,των χωρισμενων,στα παιδια δημοτικου,στα παιδια γυμνασιου και στους αριστεροχειρες!Μισή ενημέρωση μας κάνουν οι αγαπητοί Αντενικοί.....

Ο Μαλελης βγηκε στο παραθυρι του σουπερ που-σταρ και αντιμετωπιστηκε το λιγοτερο σαν ο προεδρος της Δημοκρατιας!
Μαλιστα λεει μια παρεα 25αρηδων που ετοιμαζοταν να παει για μπανιο στην θαλασσα μολις ειδε την Βαμπιρω να προλογιζει την συνεντευξη που θα ακολουθουσε κατσικωθηκε μεσα με 35 βαθμους υπο σκια για να δουν τι θα πει και εστειλαν και mail..
Τα εγκεφαλικα μου κυτταρα καηκαν μια και καλη σημερα μετα και απο αυτο!
Επισης μας ενημερωσε μετα απο ερωτηση τηλεθεατη(οτι βρεθηκε τηλεθεατης"τυχαια" και επιλεχτηκε επισης να φανταστω η ερωτηση του για την Μενεγακη επισης "τυχαια")οτι το ντιλ των Γερμανων μαζι της ηταν λαθος(λες και ειναι στο λογιστηριο της Καντζας ενα πραγμα)και οτι η πρωινη ζωνη δεν τα φερνει!
Μου δημιουργηθηκαν 2 αποριες μετα απο αυτο..
1.Εαν δεν τα φερνει η πρωινη ζωνη γιατι εχει την Μελετη ακομη μεσα στο αγριο χαραμα να κανει μεσημεριανο?Τα ιδια νουμερα με την Ελεν εκανε ετσι κι'αλλιως φετος!(2 μετρα και 2 σταθμα..)
2.Εαν τα φερνουν τα μεσημεριανα οσο λεει,υποθετω με βαση τα νουμερα ης φετινης σεζον οτι η μονη μεσημεριανου που δεν τα εφερε ΚΑΙ φετος ειναι η Λαμπιρη??Ε??Κυριε Μαλελη???
Οσον αφορα τα προτυπα που εκοψε,καλα κρασια ας του πει καποιος!Τα συγκεκριμενα ατομα τα ετζασε ο ιδιος ο κοσμος που τα "αποθεωσε" σε χρονο ντε τε!Ας υπηρχε μια νεα ακαυτη Τζουλια που θα πουλουσε τρελα και θα σου ελεγα εγω εαν θα την επαιζε η οχι και ποσο τον ενδιαφερει αν το προιον που δειχνει ειναι σκουπιδι η οχι και κατα ποσο επηρεαζει σαν κακο προτυπο την νεολαια που τοσο συχνα επικαλειτε!Αυτος νομιζει οτι βλεπει(λεμε τωρα..) το δελτιο του η νεολαια για να προβληματιστει και οχι για να γελασει με την καθε ζαβη τηλεπικραμενη βυζιτου-ψωνισμενη!Μεγαλη ιδεα εχει για τον εαυτο του!

ΚΜ
Για το πανω στην ωρα ακομη δεν εχει βγει καποια αποφαση,εντος των ημερων θα μαθουμε πιστευω,αυριο τελειωνουν επιτελους και ελπιζω να μην ξαναγυρισουν με αυτην την μορφη εκπομπης!Οτι και αν γινει θα το μαθουμε συντομα,το μπλια μπλιαχ τις παιζει..στα δαχτυλα αυτες τις "ειδησεις"!
Το οποιο μπλια μπλιαχ απο τις 12.30 μεχρι και τις 1.30 παιζει μονο του οποτε λογικη η ανοδος του στις ηλικιες ανω των 65,η γιαγια συνταξιουχα που ξεμενει απο το αλλο εξαμβλωμα που προηγειτε αγωνια να μαθει τα ..νουμερα της Μπουλε(!)

Τα μονοψηφια των επαναληψεων τα ευχαριστιεμε και εγω,νομιζαν οτι θα την βγαλουν με μπαγιατικο και παρολ'αυτα θα κανουν και νουμερα?Τους γελασανε!!!
Στο μεταξυ ειπαμε επαναληψεις οκ,καλοκαιρι αλλα αυτοι βαλανε οτι πιο σαχλο υπηρχε και σειρες οι οποιες δεν εκανα νουμερα οταν πρβληθηκαν για 1η φορα,θα κανανε τωρα?

"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

Κ.Μ
το ειδα και εγω αυτο για την παρουσιαστρια παιζει απο το καταμεσημερο,εαν οντως εννουν την Μενεγακη εδω πλεον μιλαμε για μια φουλ ενοχρηστρωμενη επιθεση και δεν μπορω να δεχθω καμια διαφορετικη αποψη!!
Ειναι τελειως ακυρος ο χρονος που επιλεγουν να ασχοληθουν με αυτο το θεμα(παλι)να πω οτι υπηρχε καποια ανανεωση τις προηγουμενες ημερες του συμβολαιου της ετσι ωστε να ειναι στην επικαιροτητα αυτο το θεμα αντε να το δεχτω,αλλα στο ασχετο τελειως πως τους ηρθε???
Ο κυριος Μαλελης νπορει να δηλωσε οτι δεν φοβατε κανενα πολιτικο αλλα δεν βλεπω να βγαζει κανενα ονομα απο αυτους που τα φαγανε..
Αντιθετως τον απασχολει ποσα βγαζει η Μενεγακη που δεν τα κλεβει κιολας απο ΚΑΝΕΝΑΝ μας!
Η επιστιμη σηκωνει τα χερια ψηλα,ΤΕΛΟΣ!!!

"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

vlevet
RESPECT!!!!!!

"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

αλιμονο...
για τον μισθο της Μενεγακη ηταν τελικα το βιντεο!
ΟΥΥΥΥΣΤΤΤΤΤΤ!!!

"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

τιβιολιτσα σορυ βρεεεεε!!!!αλλα δεν ακουσα ολο το ρεπορταζ ειδικα στην αρχη που μιλουσαν για την ελενη εβλεπα αλλα δεν ακουγα, μιλουσα στο τηλεφωνο (τα νευρα μου, με πηραν, αλλη φορα θα κατεβαζω τα τηλεφωνα και θα τους διωχνω ολους απο το σπιτι ΧΕΧΕΧΕΧΕ)ΤΙ ΕΙΠΑΝ????η ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΩ ΣΤΟ ΣΤΑR GR Aλλα αν δεν εχει τιποτα πλισ θα μου πεις???

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα ΚΜ μου,βασικα ειχαν σαν θεμα τα τηλεοπτικα γενικα και ειπαν οτι στη μονη που δεν εχει γινει μειωση μισθου σε τετοιες εποχες ειναι η Μενεγακη παρα την 3η θεση που ειχε φετος στο συνολο τηλεθεασης,οτι παιρνει 100.000 ευρω τον μηνα συν αλλα 20.000 απο την κρεμα προσωπου που ειναι χορηγος της και ξερεις ολα αυτα με το γνωστο ειρωνικο στυλακι του που-star!
Λες και τα παιρνει απο την τσεπη τους(αν τα παιρνει)

"Tiviola"

Skroutz είπε...

Το είδα κι εγω το θέμα, όπου η μπάλα πήρε τη Μενεγάκη, τον Παπαδάκη, τον Αρναούτογλου. Εκραξαν τους παρουσιαστες ΑΝΤ1 ΜΕΓΚΑ ΚΑΙ ΑΛΦΑ, γιατί όταν δεν μπορείς να ανταγωνιστείς κάποιον με ιδέες και προγράμματα, απλα προσπαθείς να τον πολεμήσεις. Τα πρώτα ονόματα θα χτυπήσουν, με ποιον να ασχοληθούν? Με τον Λιάγκα ή την Τσιμτσιλή?
Επίσης θεωρώ επικίνδυνο να στοχοποιούνται άνθρωποι που δεν μας φταίνε σε κάτι για τους μισθούς τους σε μια περίοδο που όλοι έίμαστε στην τσίτα. Παραείναι μακιαβελικό και αποπροσανατολιστικό..Δεν είναι το πρόβλημά μας αυτοί που έχουν λέφτα από την δουλειά τους στον ιδιωτικό τομέα, αλλά αυτοί που έφαγαν τα λεφτά και το μέλλον μας.
Επίσης, δεν μπορώ άλλους ΄΄εργατοπατέρες΄΄ σε κανάλια που κόπτονται από τη μια για τους συναδέλφους τους και από την άλλη απολύουν αβέρτα..Πώς κατηγορείς τους άλλους που παίζουν τούρκικα? Εκείνος γιατί δεν βάζει πρωινάδικο στο 10-1 να δουλέψει κόσμος και βάζει την τζαμπουίτα Μαριτσούι και περηφανεύεται?
@Με λίγα λόγια, αν θελει να τον προσέξουν και να τον εκτιμήσουν οι νέοι στους οποίους στοχεύει, ας ξεκινήσει από τον κανόνα νούμερο ένα: Συνέπεια λόγων και πράξεων.. Δεν μπορεί να θες να αφυπνίσεις την κοινωνία και να παίζεις πως ξεμπουρλέυονται οι γκόμενες στα μπιτς μπαρ, κι αν αυτη είναι η δουλειά του, ας την κάνει, αλλά όχι άλλο κάρβουνο και δη σοσιαλιστικό... Πήραμε , πήραμε...

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχει σημασία εάν τα παίρνει απο την τσέπη κανενός, αν δύναμαι να παρέμβω.
Σημασία κατ'εμε έχει, πως είναι αδιανόητο εις τοιαύτους καιρούς, όπως η Μενεγάκη, και κάθε Μεναγάκη, και κάθε τηλεοπτικό πρόσωπο, να παίρνει δυσανάλογα ποσά με την κοινωνική προσφορά που παράσχει.
Σου απαντώ με την μεγαλύτερη ευγένεια και φιλική διάθεση, δίχως να ενδιαφέρομαι να εμπλακώ σε έριδες και ατέρμονες συζητήσεις. Το μπλογκ είναι "μενεγακικό", σύμφωνοι, δεκτό. Λίγη αντικειμενικότητα ωστόσο δεν βλάπτει.
όταν εμείς πασχίζουμε να πάρουμε πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, για 600/700 ευρώ, δεν ευρίσκεις και εσύ εξεζητημένο, όπως μια τηλεοπτική περσόνα να αμοίβεται αδρώς; Και επιστήμονες, με δεκάρες;

Ανώνυμος είπε...

Απάντησε στο ερώτημα: ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΜΑΛΕΛΛΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ? Απόφοιτος Λυκείου είναι και ο μισθός του είναι μηνιαίως 36.700 Ευρώ.

Skroutz είπε...

10.34 φυσικά και μπορείς να παρέμβεις και να εκφράσεις την άποψή σου.Πίστεψε με, στην ίδια κατηγορία ανήκουμε, φυσικά και βρίσκω δυσανάλογο να αμείβονται πλουσιοπάροχα οι τηλεαστέρες, αλλά αυτές τις απόψεις δεν μπορώ να τις ακούω από επίσης χρυσοπληρωμένους διευθυντές.Είναι υποκρισία.Επίσης, είμαι σε μια ηλικία που έχω καταλάβει οτι η ζωή δυστυχώς δεν είναι δίκαιη, και δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σκέφτομαι μίζερα για όποιον έχει περισσότερα λεφτά από εμενα, καλύτερη δουλειά από εμένα, τη στιγμή που πρέπει να έχω μάτια ορθάνοιχτα για να βλέπω το δάσος και όχι το δέντρο.

Skroutz είπε...

Γιατί βρε παιδες δεν γράφετε με τα νικ σας να ξέρουμε με ποιον μιλάμε?Αρχίζω κι αισθάνομαι σαν τη Ρούλα που μιλούσε με την κούκλα Μιρέλλα στο ΟΛΕ που παρουσίαζε στο ΣΤΑΡ.

Skroutz είπε...

10.43 αφού κατάφερε ένας απόφοιτος λυκείου να παίρνει υψηλό μισθό, με γεια του με χαρά του. Εμένα οι βαρύγδουπες δηλώσεις με ενοχλούν.

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα σε ολους.
Απο που να αρχισω???
Λοιπον τιβιολα σε ευχαριστω για την απαντηση σου.Σιγα μην παιρνει μονο 20.000 χιλαδες απο την κρεμα τον χρονο και παιρνει 100.000 το μηνα.Ρεπορταζ του μαλελη ας γελασω!!!!
Ποσως με νοιαζει ποσα παιρνει.
Η μενεγακη και 1.000 να επαιρνε δεν θα βγαινε ποτε να το πει, ειπαμε τηρει σιγην ιχθυος ως συνηθως.
**Ρε παιδια βαλτε καποιο διακριτικο να ξερουμε ποσους τουλαχιστον μιλαμε.
Στον φιλο που λεει οτι πληρωνεται υπερβολικα, συμφωνοι κανεις δεν λεει το αντιθετο.Το ιδιο ομως δε γινεται με τους ποδοσφαιριστες τους μπασκετμπολιστες,παιρνουν κατι εκατομμυρια και κανεις δεν λεει τιποτα,π.χ ο παπαλουκας 3.000.000 (ΑΥΤΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑ)κανεις δεν αξιζει τοσα λεφτα.Κανεις ναι κανεις.
Ολοι δυσκολευομαστε,εγω καθομαι,ο αντρας μου ειναι γιατρος στο δημοσιο εφαγε τα χρονια του στα
θρανια και παιρνει τρεις και εξηντα με τις μειωσεις.Σπουδαζουν τα παιδια μου και ειμαστε σιγουροι οτι θα ναι ανεργα.
Τωρα γιατι να τα παιρνουν καποιοι,ε τα παιρνουν παιδι μου αφου τους τα δινουν,τα φερνουν???δεν με νοιαζει.!!!!
Πεσ μου υπαρχει αξιοκρατια σε αυτην τη ζωη πουθενα??? για να απολογηθει η μενεγακη και η καθε μενεγακη???
Μην τα βαζεις με κανενα ετσι ειναι οι κοινωνια δομημενη.Δεν προκειται να αλλαξει ποτε.
Οτι χειροτερο ειναι να μισεις ανθρωπους που ηταν τυχεροι σε αυτη την ζωη.Δηλητηριαζεις το μεσα σου,δεν θα σε βοηθησει σε τιποτα.
Οσο για το αλλο που λες οτι το σαιτ ειναι μενεγακικο,εκφρασου ελευθερα μονο μην βριζεις.Αν κανει η ελενη κατι που μας ενοχλησει θα τα ακουσει και αυτη.Εχει τοσα χρονια στην τβ λιγα ειναι τα ατοπηματα της,στην ζωη της δεν με αφορα τι σοι ανθρωπος ειναι
ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Εν πρώτοις, με συγχωρείτε για το ανώνυμο της προηγούμενης μου δημοσίευσης (10.34). Το συνηθίζω να το ξεχνάω.
Συμφωνούμε στη βάση πως ούτε ο Μαλέλης δικαίουται να καταφέρεται έτσι(αν και ειλικρινώς δεν γνωρίζω, ουτε ενδιαφέρομαι να μάθω τίποτα για το πρόσωπό του), εφόσον, όπως διάβασα εδώ, αμείβεται δυσαναλόγως.
Το θέμα ωστόσο είναι γενικότερο. Δεν είναι λύση η αποδοχή μιας υφιστάμενης κατάστασης, άλλα η καταβολή κάθε μέγιστης προσπάθειας προς ανατροπή. Με τέτοιες στερεοτυπικές φιγούρες όμως, και τόσο προφανή και αδική κατανομή πλούτου, απορώ πως υπάρχουν άνθρωποι που θα σκεφτούν " Eφόσον συμπαθώ τον Χ, ας πάρει όσα θέλει!"
Αυτό μακροπρόθεσμα βλάπτει όλους μας, διότι εντείνουμε την (ταξική?) ανισότητα.
Νομίζω όμως πως είμαι εκτός θέματος γενικότερα, καθ'οτι εδώ συζητούμε τα τηλεοπτικά. Απλώς παρέθεσα μια γνώμη.

Pianojen είπε...

Πάλι ήμουν ανώνυμη!! Συγγνώμη.
ΚΜ και Σκρούτζ ευχαριστώ για το διάλογο!

Ανώνυμος είπε...

Δεν ειναι η αποδοχη μιας υφισταμενης καταστασης,ουτε επειδη τους "συμπαθουμε ας τα παιρνουν"
Για μενα ειναι φθονος να τρωγομαι ποσα παιρνει,ο καθενας απο αυτους γιατι τα παιρνει,τι παραπανω ειχε αυτη για να ναι πλουσια???
Με την ιδια λογικη θα σκεφτω γιατι εχει πιο ωραιο αμαξι???γιατι κανει διακοπες???γιατι ειναι ομορφη???(ναι ναι και αυτο) χιλια δυο πραγματα.
Το ξαναλεω ειναι θεμα χαρακτηρα για μενα.
Αλλα ειπαμε εδω δεν αναλυουμε την κοινωνια και την δομη της.
Να σαι καλα,μην χανεσαι ευφανταστο νικ νειμ
Κ.Μ

Skroutz είπε...

Γεια σου Pianojen!!Καλά κάνεις και λες τη γνώμη σου!Δεν είναι θέμα συμπάθειας, απλώς το βλέπουμε με πικρό ρεαλισμό το θέμα, το βιώνουμε καθημερινά. Δυστυχώς, τυχεροί-άτυχοι,πλούσιοι-φτωχοί, ευνοημένοι-αδικημένοι, υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν.Η ανατροπή της υφιστάμενης κατάστασης κατά τη γνώμη μου θα ξεκινήσει οταν πάψουμε να αγόμαστε και να φερόμαστε από προπαγανδιστές, γραφεία τύπου και άτομα που έχουν τη δύναμη του μέσου.
Μακάρι να άλλαζαν τα πράγματα, παρόλο που τα τελευταία 5000 χρόνια η ιστορία επαναλαμβάνεται και δυστυχώς όχι ως φάρσα.

Ανώνυμος είπε...

Τα ειπατε ολα εσεις!
Ειμαι χαρουμενος που βλεπω να εξελισσεται μια κουβεντα χωρις χουλιγκανιλικια!
Θα σταθω μονο σε ενα πραγμα που ειπε ο Σκρουτζ με το οποιω συμφωνω απολυτα και ειανι το εξης
"θεωρώ επικίνδυνο να στοχοποιούνται άνθρωποι που δεν μας φταίνε σε κάτι για τους μισθούς τους σε μια περίοδο που όλοι έίμαστε στην τσίτα. Παραείναι μακιαβελικό και αποπροσανατολιστικό..Δεν είναι το πρόβλημά μας αυτοί που έχουν λέφτα από την δουλειά τους στον ιδιωτικό τομέα, αλλά αυτοί που έφαγαν τα λεφτά και το μέλλον μας."

Καλο βραδυ σε ολους και Pianojen ΚΑΛΩΣ ΗΘΡΕΣ!!!:)))
Ελπιζω να σε διαβαζουμε συχνα και οχι δεν ειμαστε Μενεγακικοι,απλα προσπαθουμε να ειμαστε δικαιοι σε καποια πραγματα!

Αλεξ

Ανώνυμος είπε...

Σταμάτης Μαλέλης
«Λάθος του Alpha να ανανεώσει το συμβόλαιο της Μενεγάκη»

Δηλαδη κοινως να μεινουν ποσοι ανθρωποι στο δρομο επειδη ο Μαλελης εχει φαει κολλημα με την Μενεγακη για καποιο ανεξηγητο λογο και δεν την χωνευει!
Βρε αντε γειαααααααααααα!!!!!!!!!!!


Ενας φιλος απο τα παλια(οπου παλια βαλτε την παρεα του mediaka)

Ανώνυμος είπε...

Ωραία συζήτηση η αποψινή!Τώρα γύρισα σπίτι και σας διάβασα.Νιώθω καλύτερα όταν ξέρω πως υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν και αντιλαμβάνονται πράγματα κρυμμένα στα λόγια, που έχουν αγωνίες και προβληματίζονται.Που μπορούνε να κουβεντιάζουν ανταλλάσσοντας απόψεις και όχι τσιτάτα και βρισιές.Για αυτό το λόγο μου αρέσει να σας διαβάζω.Θέλω να σας πω πως μου αρέσει η τηλεόραση.Όχι όμως η τηλεόραση τώρα τελευταία.Υπάρχουν προγράμματα σε όλα τα κανάλια που τα παρακολουθώ και άλλα που με εξοργίζουν.Δεν μου αρέσει να με θεωρούν ανόητη, ανίκανη να συλλάβω μια πραγματικότητα και να πρέπει να φτιάξουν μια δική τους, να μου την παρουσιάσουν και σχεδόν να με αναγκάσουν να την αποδεχτώ με τη συνεχή και κατ εξακολούθηση προβολή της.Όταν τους έχω δει κιόλας να έχουν γυρίσει τούμπα τα λεγόμενά τους πλέοντας πότε με το βοριά και πότε με το νοτιά.Και αναφέρομαι σε εκπομπές και σε δελτία.Εξοργίζομαι κάθε φορά όταν χρησιμοποιείται η δύναμη του μέσου για να προβληθεί μια άποψη, φήμη, κακοήθεια ή αντίστοιχα στήριξη και θετική άποψη καθαρά υποκειμενική,ως αντικειμενική και αδιάσειστη πραγματικότητα.Όταν κάποιος δεν μου αφήνει την επιλογή ανοιχτή να σκεφτώ, να αποφασίσω και να κρίνω για το οποιοδήποτε θέμα, νιώθω πως θέλει να με κάνει σκλάβα, χωρίς βούληση και κρίση.Τα είπα και ησύχασα.
#Διαβάζω συχνά και ακούω πως ο τάδε είναι αμόρφωτος επειδή δεν έχει πάει στο πανεπιστήμιο ή δεν έχει κάνει σπουδές γενικότερα.Ή πως όσοι έχουν πτυχία και διπλώματα θα έπρεπε εξ ορισμού να αμείβονται περισσότερο.Στην καθημερινότητά μου συναντώ ανθρώπους όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων.Αυτό που τους κάνει ξεχωριστούς είναι η προσωπική τους αξία που αυτή δε συνάδει απαραίτητα και με την πορεία της σταδιοδρομίας τους στο εκπαιδευτικό σύστημα.Κάθε άνθρωπος σε μια ουτοπική κοινωνία θα έπρεπε να αμείβεται για την προσφορά του με αξιοκρατικό τρόπο.Προσωπικά δεν θεωρώ πως η κατοχή και μόνο ενός τίτλου ή ενός διπλώματος είναι ο μόνος παράγοντας αξιολόγησης και κατά συνέπεια αμοιβής.Οι προσωπικές ικανότητες και δυνατότητες για προσφορά δεν κλείνονται στο χαρτί ενός διπλώματος.

Ανώνυμος είπε...

Η velvet ήμουνα παραπάνω(2:48) Νυστάζω λίγο μα θα ήθελα να πω σε όλους σας πως σε κάθε μήνυμά σας βρήκα και κάτι που με βρίσκει σύμφωνη.Δεν έχω κουράγιο να γράψω αναλυτικά τι.Ευχάριστη προσθήκη οι αποψινοί σχολιαστές.Tiviola thanks.Καληνύχτα.

Velvet.

Ανώνυμος είπε...

Καλε?Κοσμος και ντουνιας βλεπω εχθες βραδυ!Το ποσο χαρουμενη ειμαι που βλεπω ολο και πιο πολλους εδω περα να κανουν κουβεντουλα δεν υπαρχει!Μπραβο ρε παιδια ΜΠΡΑΒΟ!!!
Tiviola σε μεσημεριανη εκδοση..

Σκρουτζ τι θυμηθηκες ρε τρελε?Χαχαχα,απαιχτος εισαι,αναφερομαι στο σκηνικο με την κουκλα Μιρελα και το ΟΛΕ της Ρουλας,τι αμοκ ειχε παθει τοτε?Λες και ηταν δαιμονισμενη εκανε,εντωμεταξυ ολο αυτο ειχε σχολιαστει τοτε και απο τον Πρωινο καφε της Ελενης οταν ηταν ακομη στον αντ1,συγκεκριμενα το ειχε σχολιασει η Ζαριφη με το υπολοιπο πανελ και γελουσαν,μονο που τοτε δεν υπηρχαν μεσημεριανα με την σημερινη μορφη...(με πιανετε ετσι??)
Ακομη πιο παλια τοτε που το Ρουλιω ηταν στον alpha και εκανε πρωιναδικο με 34 διαφορετικα ονοματα(βλ.Καλως τους,11 και κατι)λες και εφταιγαν τα ονοματα αλλα τελος παντων..ειχε και μια αλλη κουκλα ονοματι.."Νιτσα" αν θυμαμαι καλα,οτι της φανει!!Και μετα αναρωτιοταν γιατι δεν εκανε νουμερα..
Τι θυμαμαι και εγω η ρουφιανα τωρα?Μνημη ελεφαντα!!

Pianojen
Καλως ηρθες στα λημερια μας!!:DΚαι ελπιζω να μηνεις!Καθε αποψη ειναι δεκτη και μετραει εδω περα!!
Να ξερεις οτι ουτε εγω συμφωνω με τα χρηματα που μπορει να παιρνει η Μενεγακη και καθε Μενεγακη,μαλλον μας παρεξηγησες,αυτο που μας ενοχλει πιο πολυ ειναι ολος αυτος ο "πολεμος" που της κανουν συγκεκριμενα μεσα και συγκεκριμενοι ανθρωποι,αυτο που εμενα με βγαζει εξω απο τα ρουχα μου ειναι η αδικια,δεν μπορει να μας/τους φταιει ΜΟΝΟ η Μενεγακη οταν την ιδια στιγμη υπαρχουν και αλλοι πολλοι στην Tv(και οχι μονο) που τα παιρνουν χοντρα αλλα επειδη τυχαινει να κανουν ακομη νουμερα να ειναι στο απυροβλητο(βλ.Λαζοπουλος,Χατζηνικολαου τυχαια παραδειγματα και ποσοι αλλοι..)
Ενας απο τους λογους που παιρνω το μερος της Ελένης ειναι αυτος,εσυ δεν βλεπεις ας πουμε οτι την εχουν σαν ευκολο στοχο τα τελευταια 2 χρονια και οτι εχουν βαλθει να την ξεκανουν με καθε τροπο?Δηλαδη μονο η Μενεγακη ειναι αυτη που τα παιρνει χοντρα?Αν ειναι να λενε να λενε για ολους,αυτη ειναι η ενσταση μου εμενα!
Σε γενικες γραμμες τα ειπατε ολα εσεις πιο πανω στα πιο πολλα συμφωνω οποτε δεν χρειαζετε να επαναλαμβανω και εγω τα ιδια,απλα θελω να πιστευω οτι εγινα κατανοητη,ελπιζω να καταλαβες τι ακριβως θελω να πω πιο πανω,προσπαθησα να τα γραψω οσο πιο απλα μπορουσα!:-)

Στα χθεσινα τωρα..
Να πω οτι δεν ευχαριστηθηκα τα χθεσινα νουμερα της Βαμπιρως?Ψεματα θα πω!!Αν βεβαια στοχος της ηταν με τον Μαλελη να μπορεσει να πιασει διφηφιο μιας και ειχε κολλησει στο μονοψηφιο μπραβο να τους χειροκροτησουμε κανανε 10% και το κους-κους απεναντι χτυπησε πανω απο 20 στο νεανικο που ενδιαφερει και το star!Μεχρι και η Τσιμτσιλη με τα καπι την επαιξε στα ισια!Το ιντερακτιβ τους μαρανε..

Τελος να σας πω πως ετοιμαζω να πω και εγω τα δικα μου για το NOWAY!Λογικα σημερα θα ειναι ετοιμο,το πολυ αυριο..

Φιλια πολλα σε ολους(Σκρουτζ,ΚΜ,Αλεξ,Velvet,Pianojen,Perastike(Που εισαι??)στον φιλο απο το mediaka κλπ.κλπ.κλπ.)
"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

Αποχαιρέτησαν το τηλεοπτικό κοινό την Παρασκευή οι συντελεστές του «Πάνω στην Ωρα», που και αυτό ολοκληρώθηκε για την φετινή σεζόν και πάει… διακοπές.



Σε καλοκαιρινό και… ανάλαφρο mood, οι δύο παρουσιαστές Σπύρος Λάμπρου και Ελενα Παπαβασιλείου μίλησαν για το πόσο ωραία πέρασαν τα δύο χρόνια προβολής της εκπομπής, ενώ σχολίασαν και τα βίντεο με τα παρασκήνια από το πρωινό πρόγραμμα του Alpha. Κλείνοντας, η παρουσιάστρια, που στην τελευταία εκπομπή της σεζόν εμφανίστηκε με λευκή βραδινή, (αλλά πιο βραδινή δεν γίνεται) τουαλέτα, άρχισε τις ευχαριστίες προς όλους όσους εργάστηκαν για την εκπομπή: «Πρέπει να τονίσουμε για μια ακόμη φορά ότι η εκπομπή βγαίνει κυρίως με την βοήθεια των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από τις κάμερες. Τους ευχαριστούμε όλους πάρα πολύ για όλη την συμπαράστασή τους αυτά τα δύο χρόνια και για το πόσο πολύ μας στήριξαν όλο αυτό το διάστημα. Χαμογελούσαν ακόμη και σε πολύ δύσκολες στιγμές».



Σε εκείνο το σημείο, ο Σπύρος Λάμπρου συμπλήρωσε τα λεγόμενά της, στα οποία όμως μας έμεινε ένα μεγάλο ερωτηματικό. «Ευχαριστούμε όλους όσους μας έδωσαν την ευκαιρία να είμαστε στον αέρα αυτά τα δύο χρόνια. Ασχετα εάν συνεχιστεί του χρόνου ή όχι η εκπομπή, τους ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ», είπε ο παρουσιαστής. Αινιγματικός και μυστήριος ως προς το εάν τελικά η εκπομπή πήρε, παίρνει ή ΘΑ πάρει το πράσινο φως για την επόμενη χρονιά, ο δημοσιογράφος αποχαιρέτησε τον κόσμο.



«Πάνω από όλα όμως ευχαριστούμε εσάς για την αγάπη σας, γιατί πραγματικά θεωρήσαμε ότι ήταν πολύ σημαντικό το ότι σας κάνουμε συντροφιά τα δύο τελευταία χρόνια», κατέληξε η παρουσιάστρια.



Για το εάν θα συνεχιστεί η εκπομπή του χρόνου, δεν είμαστε σε θέση να το γνωρίζουμε. Αυτό που φάνηκε πάντως στον αποχαιρετισμό του τηλεοπτικού διδύμου ήταν ότι και οι δυο τους μιλούσαν για τα δύο χρόνια της εκπομπής και την συνολική διάρκεια που ήταν μέχρι σήμερα στον αέρα και όχι αποκλειστικά και μόνο για την χρονιά που φεύγει…

Ανώνυμος είπε...

γεια σας και απο εμενα!!!!
Ρε παιδια εγω αυτα με την ρουλα δεν τα θυμαμαι καθολου,μαλλον τοτε δεν ειχαμε στην περιοχη μας ακομη ιδιωτικα καναλια:)).
Αλλα την φαντορουλα αυτη ναι την θυμαμαι(ηταν ντυμενη η ρουλα με μαυρη ολοσωμη φορμα)
Οσο για το ποσο που παιρνει,η μενεγακη ρε παιδια τι σημασια εχει για μας???
Εγω χτυπιεμαι με τους πολιτικους που τα φαγανε,με αυτους που εβγαλαν εξω ολα τα εκατομμυρια τους,με αυτους που δηλωνουν ψιχουλα ενω ειναι παμπλουτοι,με καποιους απο την κρατικη που πληρωνονταν με απιστευτους μισθους,με τους τραγουδιστες που φοροδιαφευγουν.Μα το θεο αγαπω ελενη, αλλα αν παρει το αυτι μου οτι κλεβει την εφορια θα αλλαξω γνωμη(αν το εκανε θα την ειχαν σκισει).Τεσπα...
**Τα νουμερα ακομη δεν τα εψαξα
(τα καθαρα)αληθεια πατωσε ο μαλελης???? χαχαχαχαχαχα!!!!!!
**Τα μαθατε τα νεα πουλακια μου???
Τον χαριτατο τον παρακαλανε απο τον αντ1 αλλα αυτος δεν θα δεχτει!!!!(συμφωνα με την κολλητη του την φωτοπουλου)εμεινε καγκελο καλε η νικολαιδου,παρεπιπτωντος ειναι εγκυος(σημερα το μαθα)σκρουτζ λυθηκε το μυστηριο με την μαυρη ριζα.
Αυτα,τα λεμε.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Υ.Γ AYTO ME TON XARITATO ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.Ποσο βλακες μας περνανε????Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

NOWAY ενθετο No.2!by…Tiviola!

Σελ.2 ABER ALERT:ΣΟΚ(!!!)Χάθηκε η αλογισια φραντζα της Ε.Μελετη!!Αναστατη η show bizzzzzz…

Σελ.4 Αγγελικη Νικολουλη:Είμαι διαθετιμενη να συνεχισω το Φως στο τουνελ ολόκληρο το καλοκαιρι για να την βρω!

Σελ.6 Ειδηση ΒΟΜΒΑ!:Μετα την απροσμενη…επιτυχία του ellate ο alpha κλεβει μέσα από τα χερια του αντ1 την Μπουλε και τον Πατρα και τους κάνει τετατραδα μαζί με την Παπαβασιλειου και τον Λαμπρου,η εκπομπή μετονομαζετε σε «ellate πανω στην ώρα» είναι ιδεα της Ρουλας και πληροφοριες που θέλουν τους νοικοκυραιους να σπανέ(κυριολεκτικα) τα μηχανακια της agb που εχουν στο σπιτι τους προς το παρων είναι ανεπιβεβαιωτες…

Σελ.8 Ε.Μενεγακη:Νιωθω πολύ τυχερη που θα έχω για lead in το «elate πανω στην ώρα» η επιτυχία του θεωρειτε δεδομενη,να είναι καλά η Ρουλα και οι τρομερες ιδεες της…

Σελ.10 Paparazzi news:Τα τραπεζωματα στο σπιτι της Ρουλας δεν έχουν σταματημο,μετά την Ποπη σειρά είχε η Ε.Μενεγακη!Αποκλειστικες φωτογραφιες από το φαγητο που ταισε η μια βασιλισσα στην άλλη!Γιατι η Ελένη άφησε μιση ψιχα του ψωμιου αφαγωτη??Ειναι ΝΤΡΟΠΗ σε τέτοιες εποχες που άλλοι δεν έχουν να φανε αυτή να πετα το φαγητο της………

Σελ.12 Δηλωση ΦΩΤΙΑ!!! Σ.Τσιμτσιλη:Ουδεποτε κανιβαλισαμε την Ε.Μενεγακη,να πέσει φωτια να με καψει αν λεω ψεματα!

Σελ.14 Σ.παπουλιας:”Γιατί εφυγα από το μπλα-μπλα”Δεν με αφηναν να πω κακη κουβεντα για την Ελένη…

Σελ.16(ετος 2035)Αποκλειστική συνέντευξη Λ.Λαζοπουλου:Φέτος είναι το τελευταιο Τσαντιρι……από την νέα σεζόν θα ασχοληθω μονό με το θεατρο!

Σελ.18(ετος 2035)Φήμες θέλουν την Ε.Μενεγακη εγκυο………(!!!)

Σελ.20 Τηλεοπτικο(!?!) Ρεπορταζ(!?!):Αναλυουμε το τέταρτο τηλεθεασής μεταξύ 9.00 και 9.15 του ellate,γιατί έκανε 17,85,54,333%???Οι πρωτες αντιδρασεις από τους ανταγωνιστες και παρασκηνιο που θα αφήσει αλαλη ολοκληρη την Ελλάδα και τους Ελληνες του εξωτερικου!!!

Ελπίζω να το διαβασατε ευχαριστα!
“Tiviola”

Ανώνυμος είπε...

Το ανέκδοτο της ημέρας

Συνέχεια στο αποκλειστικό ρεπορτάζ που παρουσίασε χθες το «Πολύ μπλα μπλα» για πρόταση του Ant1 στον Σπύρο Χαριτάτο προκειμένου να αναλάβει το ψυχαγωγικό κομμάτι της νέας πρωινής ζώνης με Παπαδάκη. Σήμερα λοιπόν ακούσαμε από το μεσημεριανό του Alter ότι οι… συζητήσεις δεν θα φέρουν καρπούς. Και σας έχουμε και τον λόγο που αποκάλυψαν. Γιατί; Διότι η πρόταση δεν θα γίνει αποδεκτή! Καλό! Πείτε μας τώρα και το άλλο με τον Τοτό!

Ανώνυμος είπε...

2.43 ΒΡΕ ΣΥ ΤΟ ΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕ!!ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ "ανεκδοτο της ημερας" Κ.Μ
(σε λιγο θα διαβασω και την τιβιολιτσα μου, οταν εχω χρονο να το φχαριστηθω)

Ανώνυμος είπε...

μολισ σε διαβασα τιβιολα μου,
ολα ηταν ενα και ενα, αλλα η πρωτη ατακα με την μελετη ηταν ολα τα λεφτα,χαχαχαχα ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ.
Μαλλον το 2.43 ηταν κοπι,καλα ε το συμπερασμα οτι ειναι ανεκδοτο δεν θελει και πολυ μυαλο.Κ.Μ

Skroutz είπε...

Γεια σε όλους!! Τι κάνετε??
Tiviola μου να 'σαι καλά, έπινα φραπέ και διαβάζοντάς το πνίγηκα από τα γέλια!!!Ειδικά με τα παρακάτω έφυγα!!!!!
Σελ.6 Ειδηση ΒΟΜΒΑ!:Μετα την απροσμενη…επιτυχία του ellate ο alpha κλεβει μέσα από τα χερια του αντ1 την Μπουλε και τον Πατρα και τους κάνει τετατραδα μαζί με την Παπαβασιλειου και τον Λαμπρου,η εκπομπή μετονομαζετε σε «ellate πανω στην ώρα» είναι ιδεα της Ρουλας και πληροφοριες που θέλουν τους νοικοκυραιους να σπανέ(κυριολεκτικα) τα μηχανακια της agb που εχουν στο σπιτι τους προς το παρων είναι ανεπιβεβαιωτες…

Σελ.8 Ε.Μενεγακη:Νιωθω πολύ τυχερη που θα έχω για lead in το «elate πανω στην ώρα» η επιτυχία του θεωρειτε δεδομενη,να είναι καλά η Ρουλα και οι τρομερες ιδεες της…

Σελ.10 Paparazzi news:Τα τραπεζωματα στο σπιτι της Ρουλας δεν έχουν σταματημο,μετά την Ποπη σειρά είχε η Ε.Μενεγακη!Αποκλειστικες φωτογραφιες από το φαγητο που ταισε η μια βασιλισσα στην άλλη!Γιατι η Ελένη άφησε μιση ψιχα του ψωμιου αφαγωτη??Ειναι ΝΤΡΟΠΗ σε τέτοιες εποχες που άλλοι δεν έχουν να φανε αυτή να πετα το φαγητο της………
@Τώρα θυμήθηκε και η Μάρα να βάλει την ανάρτηση για τα μισθά της Μενεγάκη... Από αντανακλαστικά τύφλα να χει ο Ραν ταν Πλαν...
@Καλυφθείτε παιδιά βγήκαν οι ''τηλεπληβείοι'' των 3 και 60... Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις...
@Τι φτύσιμο κόντρα λα μουτρ ήταν το χθεσινό... Αποκούμπι είπε θα γίνει ο άνθρωπος,αλλά το 10αρακι με το ζόρι...
@Το στόλισμα που του έριξε η Πετρούτσου γιατί δεν το ανέδειξε κανείς...Για δείτε:Στην ανακοίνωση πολιτικής κίνησης με προοδευτικό χαρακτήρα προέβη χθες ο διευθυντής ειδήσεων του εναλλακτικού Star Σταμάτης Μαλέλης ΖΑΠ Πού έκανε τις δηλώσεις; Στο Super Star! Παράλογο; Δεν απαντά, άρα λογικό... ΖΑΠ Ο Μαλέλης, αναφερόμενος στη γενικότερη πολιτική κατάσταση, την οικογενειοκρατία που έχει καταστρέψει τη χώρα (καλά, τώρα ανακάλυψε την οικογενειοκρατία; Τότε που θαύμαζε και έγραφε ύμνους για τον GAP δεν την ήξερε;), επισήμανε πως ο τόπος έχει ανάγκη από τη δημιουργία ενός ευρύτερου δημοκρατικού σοσιαλιστικού ομίλου με βασικό σύνθημα την οικονομική αλληλεγγύη ΖΑΠ Να υπάρξουν συγκεκριμένοι νόμοι που θα διέπουν τη σχέση των πολιτών με το κράτος ΖΑΠ Πρέπει ν' αλλάξει η πολιτική φουρνιά, να μπουν άνθρωποι που έχουν καταξιωθεί πρώτα στη δουλειά τους ΖΑΠ Σε μας τα λες, βρε Σταμάτη; Δεν τα λες απευθείας στον κολλητό σου, τον Γιώργο, που σου είχε κάνει και πρόταση ν' αναλάβεις την ΕΡΤ;(AΠΟ ΤΗ ΣΤΗΛΗ ΖΑΠ ΖΑΠ ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΠΕΤΡΟΥΤΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ)
@Απλά respect!!!!!!!!!!
@Τις προηγούμενες χρονιές όταν αποχαιρετούσε η Λαμπίρη είχαμε τραγούδια,χαρές,βίνδεα, χάχανα, συγκινήσεις,μάσκαρ(αδ)ες να τρέχουν, ΦΕΤΟΣ παρασοβάρεψε το πράμα... Αααα θυμήθηκε να κατεβάσει την Ένεζλη στο πάνελ( κι αυτό το κορίτσι από επαγγελματικές επιλογές... σκίζει....)
@Σε οτι αφορά Χαριτάτο και πρόταση από ΑΝΤ1 ένα έχω να πω: Ο Σπύρος θα δεχτεί μόνο αν είναι και ο Τσακ Νόρις στην παρέα(ε΄τσι για να πούμε και το δικό μας ανέκδοτο κι εμείς)
@Η Φωτοπούλου και ο Σαράντος παρουσιαστές του καλοκαιρινού κουτσομπολίστικου...Η Μπουλέ και η Παπαβασιλείου θα δικαιωθούν...

Ανώνυμος είπε...

Η Μάχη Της AGB
Οι νικητές και οι χαμένοι της Πέμπτης

Τα ποσοστά τηλεθέασης για την Πέμπτη 7 Ιουλίου διαμορφώθηκαν ως εξής:
Πρωινή Ενημερωτική Ζώνη

Εκπομπές

Σύνολο %
Κοινό ηλικίας 15-44 %

ELATTE

13,7
15,3

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA

19,3
13,9

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

21,8
12,6

ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

13,2
8,6

ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ

9,1
10,3

ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΩΡΑ

7,5
13,8

Πρωινή Ψυχαγωγική Ζώνη

Εκπομπές

Σύνολο %
Κοινό ηλικίας 15-44 %

ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ
BEST OF
8,4
15,7

ΣΚΑΙ ΤΩΡΑ

10,5
8,8

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

13,2
6,9

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

8,9
2,0

Μεσημεριανή Ζώνη

Εκπομπές

Σύνολο %
Κοινό ηλικίας 15-44 %

ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

12,9
20,9

SUPER STAR

10,0
9,8

ΠΟΛΥ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ

14,4
10,7

Ανώνυμος είπε...

παιδια προσεξτε τα σχολια τα τρωει ο μπλοκερ σημερα, μολις εφαγε ενα μικρο δικο μου (ευτυχως)
15,8 η ελενη και λιγο πιο κατω η μπουλε στο 15-44.
Οσο για τον μαλεκουλη αχχχχ καλα να παθει!!!!.
9αρακι στο νεανικο να μαθει να κανει αλλη φορα βαρυσημαντες δηλωσεις.Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Υ,Γ για αυτο το νουμερο σημερα δεν εβαλε νουμερα

Skroutz είπε...

Πόσο αδειασμένη πρέπει να αισθάνεται η Χριστίνα Λαμπίρη από το κανάλι της, γιατί είναι η μόνη που δεν ξέρει σαφέστατα τι θα συμβεί με εκείνη και την εκπομπή της??Η Ζαρα ΄'εδωσε ραντεβού, η Τατιάνα επίσης, ο Φώτης και η Μαρία επίσης αλλά η Λαμπίρη??
@Η Τατιάνα πάλι σε τι ακριβώς τα καταφερε?? Το ότι έκανε διψήφιο 15-44 όταν τελείωσαν τα τούρκικα απέναντι και με τον Μουτσινά να την κερδίζει κατά κράτος?Για μένα ελπίδες ανάκαμψης έχει μόνο αν ξανακάνει μεσημεριανό.Κακά τα ψέματα το έχει.
@Τι νομίζατε οτι μόνο η Καθριν Γκαγκάκη απαντάει για το Φευγάτε Νουμεράκια μου και στον Αυτιά να πάτε?? Οοοοοχι... Απαντάει και ο αφανής, διότι το Ελάττε είναι τα τσικό του αντ1 που παίζουν με την απέναντι Σούπερ Λιγκ γι αυτό και χάνουν... Οτι πεις φίλτατε.... Να τα σφαλίσουμε τα απέναντι καναλια να παίζουν μονα τους τα τσικό...
@Σόρι αλλά η εκπομπή είναι κακή και κακοστημένη.Την ενημέρωση δεν την εχουν με την καμία, άλλο μεσημεριανό λαιφσταιλ και άλλο να μου το παίζεις Ε ΕΝΤΕRTAINMENT(ο Θεός να το κάνει) .Ελλαδιστάν είναι εδώ, δεν είδατε τα χαιρια του Χάνω την ώρα?

Ανώνυμος είπε...

Τι μου θυμίζεις τώρα…
Αυλαίες today στο κανάλι της Κηφισιάς. Super star, Αξίζει να το ζεις, Φώτης & Μαρία άντε γεια. Την κάνανε! Αφασία πάντως στο βιντεάκι που κάναμε watch με συνεργάτες Τατιάνας να λένε ok ήταν δύσκολη χρονιά, αλλά εξαιρετική η presenter τους, η καλύτερη, μοναδική κτλ κτλ… Ε, τι θυμηθήκαμε; Κάντε hear! Ακολουθεί personal story!

Αληθινή ιστορία
Χρόνος: πέρυσι. Χώρος: στο Golden Hall, στο ισόγειο στα τραπεζάκια του Starbucks. Δίπλα μας, καθόταν παρέα, δύο γκόμενες και ένας τύπος. Γλώσσα δεν έβαλαν μέσα τους! Ανάσα; Δεν πήραν! Για τι πράγμα μιλούσαν; Σιχτίριζαν και ανέφεραν το όνομα της presenter για το πόσο είχαν γκανιάξει (όντας μέλη της ομάδας της) με συγκεκριμένα περιστατικά και δεν άντεχαν άλλο. Guys; Μιλάμε, την έθαψαν! Πάντως προσοχή, για να μην πάρουμε κόσμο στο λαιμό μας. Ήταν περίοδος επί Ant1!

Ανώνυμος είπε...

8:15 μ.μ.
Αν αντι για το ονομα της Στεφανιδου ελεγε το ονομα ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ θα ασχολιοταν τα μεσημεριανα για κανενα μηνα με το θεμα!
Τωρα απλα το κανουν γαργαρα!!
Ετσι για να βλεπουνε καποιοι πως παιζετε το παιχνιδι στα media,αν θελουν να σε αποδωμησουν μπορουν να βρουν αφορμες απο το πουθενα και να το κανουν στο πιτς φυτιλι!

Skroutz είπε...

Τι κάνετε παίδες?? Πήρατε σβάρνα τις παραλίες? Καλά κάνατε!Για να ανοίξει ο στόμας μου...
@Ούτε μυγα δεν θα ήθελα να είμαι στο Σταρ..Μυρίζει η κατάσταση μπαρούτι..
@Τι μάθαμε? Η Ζάρα Ντακ μάλλον θα παέι στο μεσημέρι...Να δούμε εκεί θα συνεχίσουν να την λένε σούπερ ντούπερ επιτυχημένη? Γιατί άλλο το κοινό που βλέπει τηλεόραση στο 8-10 και άλλο το μεσημεριανό..Δεν πειράζει όμως... Αν πατώσει, θα ξεκατινιαστεί με το σύμπαν και τις απέναντι και θα αποκτήσει η μεσημεριανή ζώνη τις παλιές της δόξες...
@Τι θα κάνει η Λαμπίρη? Πρωινό λένε μαζί με τον Καραμέρο(loooolll).. Θα ξαναζήσουν στιγμές και νούμερα Χαμαιδης-Χαιμαλής-Εμυς εκεί στο Σταρ...Στην Ζαρα γύριζες να ακούσεις καμια βλακεία, αυτοί έτσι όπως τους κόβω θα θέλουν να το πάιξουν σοβαροί... Τέτοια κάνετε εκεί στο Σταρ και το κόβω να έχουμε για 3η χρονιά ''Χάνω την ώρα''....
@Η Τατιάνα ακλόνητη... Μα έχεις κοτζάμ Βατι και δεν την βάζεις στο μεσημεριανό να τα κάνει όλα λίμπα??
@Ω ναι, ω ναι, ο Μαλέλης ξαναέδωσε συνέντευξη και κατάλαβα οτι κάνει πολύ παρέα με την Λαμπίρη, γιατί και οι δυο νομίζουν οτι είναι άλλοι...Παλι είπε τα ιδεαλιστικά-σοσιαλιστικά του, και το κουφό: στο Σταρ κράζει Μενεγάκη, στο Αλτερ τη θεωρεί επιτυχημένη γιατί κατάφερε σε αντίξοες συνθήκες να αντέξει...Δεν είμαστε καλά καψε μας τα μυαλά...
@Η Τρυφίδου έκραζε τον Ουγγαρέζο... Τι έγινε παιδιά?? Έπεσε εντολη από το ραδιοφωνικόν ενάμισι(γιατί ήμισυ δεν είναι)? Αοκνη λιαγκοεργάτρια...Αξια άξια!!!
@Βραβειο τραγικού προγραμματισμού στο Μέγκα για τις σειρές που βάζει σε επανάληψη..ΤΡΑΓΙΚΟ!!
@Τελείωσε και το Μες στη βαρεμάρα και στο ραχάτι'' και το κορυφαίο: έβαλαν και βιντεάκι με τα μπεστ-ωχ τους...
@Υ.Γ: ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΖΑΧΟ ΧΑΤΖΗΦΩΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!

Ανώνυμος είπε...

Τα πρόσωπα της ελληνικής τηλεόρασης που ξεχώρισαν την φετινή χρονιά σχολίασε ο Σταμάτης Μαλέλης.



Ο Γενικός Διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης του Star αναφέρθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alter, χαρακτηρίζοντάς το ως τον μεγάλο νικητή της σεζόν. «Είναι σε ένα κανάλι μεσαίου μεγέθους, με ένα πολύ χαμηλό lead in, κι όμως πήγε τόσο δυνατά. Είναι ένα δελτίο που κερδίζει κατά κράτος τον ανταγωνιστή του, που είναι το mega, το οποίο βέβαια είναι επίσης ένα πολύ καλό και οργανωμένο δελτίο. Πιστεύω, όμως, ότι η επιτυχία του δελτίου του Alter οφείλεται κατά πολύ στον ίδιο τον Νίκο Χατζηνικολάου και την εγκυρότητα που έχει χτίσει τόσα χρόνια με πολύ κόπο και πολύ επιμονή».



Ράδιο Αρβύλα: «Ηταν η πιο επιτυχημένη σατιρική εκπομπή. Τα παιδιά πέτυχαν, έβγαλαν μια καινούρια τηλεόραση προς τα έξω, πολύ πιο άνετη και πολύ αποδεκτή».



Ελένη Μενεγάκη: «Την θεωρώ επίσης νικήτρια γιατί μέσα σε ένα τόσο δύσκολο περιβάλλον κατάφερε να αντέξει», είπε, προσθέτοντας ότι υπήρξε μια παρεξήγηση με την παρουσιάστρια, η οποία πλέον έχει λυθεί.



Στην συνέντευξή του στην εκπομπή LifeStyle, ο κος Μαλέλης είπε ότι μέσα στα προγράμματα που ξεχώρισαν ήταν σίγουρα το πρωινό του mega, αλλά και το Νησί. «Τα reality κυμάνθηκαν σε μέτρια επίπεδα και η Τουρκία εισέβαλε για τα καλά στην χώρα μας», τόνισε. Σε ό,τι αφορά τα τηλεοπτικά πράγματα, ανέφερε ότι η τηλεόραση περνά μία από τις πιο κρίσιμες φάσεις της, όμως, δυστυχώς, η κρίση θα φέρει ακόμη μεγαλύτερες και δυσάρεστες αλλαγές.



Ποιοι είναι όμως εκείνοι που θεωρούνται χαμένοι για φέτος; «Δεν θα απαντήσω γιατί δεν θέλω να πικράνω ανθρώπους», είπε.



Δημοσιεύματα θέλουν τον Γιώργο Καραμέρο και το Σπύρο Χαριτάτο να συζητούν με το Star. Πώς απαντά ο κος Μαλέλης; «Όχι. Δεν έχουμε κάνει καμία επαφή. Τους συμπαθώ, έκαναν πολύ καλή δουλειά, δύο χρόνια τώρα. Δεν έχουμε συζητήσει, αλλά δεν αποκλείω και τίποτα». Οσο για το ποιο πρόσωπο θεωρεί ότι λείπει από την τηλεόραση; «Νομίζω ο Νίκος Ευαγγελάτος».



Σε ό,τι αφορά τις αλλαγές που φημολογείται ότι θα γίνουν στο Star σε επίπεδο προγράμματος, απάντησε ότι η επόμενη εβδομάδα θα είναι καθοριστική. «Το κανάλι λειτουργεί συλλογικά και όλα έχουν συνάρτηση με το κόστος».



Τι εύχεται στον εαυτό του, τέλος, ο κος Μαλέλης; «Θέλω να έχω υγεία και να μπορέσω έστω και μετά τα 50 να βρω τον δρόμο μου».
star.gr

Ανώνυμος είπε...

AAAAAA ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ ΜΟΥ ΦΑΓΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.
Α τα νευρα μου,
Λοιπον σκρουτζ τι νεα ολα καλα.
Μπανιο δεν πηγα αλλα βολτουλες εκανα.Καλα ε με καλυψες πληρως!!!!.
Περιγραφεις τελεια αυτα που σκεφτηκα (εγω που να τα γραψω ετσι χαχαχαχα)ειδικα εκει που λες :
@Ω ναι, ω ναι, ο Μαλέλης ξαναέδωσε συνέντευξη και κατάλαβα οτι κάνει πολύ παρέα με την Λαμπίρη, γιατί και οι δυο νομίζουν οτι είναι άλλοι...Παλι είπε τα ιδεαλιστικά-σοσιαλιστικά του, και το κουφό: στο Σταρ κράζει Μενεγάκη, στο Αλτερ τη θεωρεί επιτυχημένη γιατί κατάφερε σε αντίξοες συνθήκες να αντέξει...Δεν είμαστε καλά καψε μας τα μυαλά...
@Η Τρυφίδου έκραζε τον Ουγγαρέζο... Τι έγινε παιδιά?? Έπεσε εντολη από το ραδιοφωνικόν ενάμισι(γιατί ήμισυ δεν είναι)? Αοκνη λιαγκοεργάτρια...Αξια άξια!!!
Λυσσα κακια το πουσταρ με την εγκυμοσυνη της ελενης τρεις μερες τωρα.Αν ειναι αληθεια τι εχει να ακουσει.Βεβαια πουσταρ ειναι αυτο ποτε δεν ξερεις, περσι διερηγνυαν τα ιματια τους
οτι ο περιβολαρης θα ειναι συμπαρουσιαστης της μπας και ανεβασει τα νουμερα της.Οχι μονο δεν ηταν αλλα προσεχε μην της ξεφυγει τιποτα για αυτον και την κραξουν(εδω κολλαει αυτο που ειπες εσυ πως εχασε τον αυθορμητισμο της)
Παλι βιαζομαι ως συνηθως, τα λεμε.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Ο Μαλελης ηπιε κανενα μπαφο?Τη μια θαβει την Μενεγακη και την αμεσως επομενη τη θεωρει κερδισμενη?(που ειναι ετσι κι'αλλιως)
Ο ανθρωπος εχει καψει φλαντζα!
Μεταξυ μας δεν νομιζω να περιμενει παιδι η Ελενη(μακαρι βεβαια και αν οντως συμβαινει κατι τετοιο με το καλο)Παντως ακομη και αυτο το τοσο ιερο πραγμα στο σταρ το κανιβαλιζουν!Η απανθρωπια σε ολο της το μεγαλειο!
Καλο βραδυ παιδια!
Τελικα μονο εγω εκανα τα μπανια μου εδω??:p
Πηρα και γαμω το χρωματακι!
Τα λεμε αυριοοοοοο...

"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

Εδώ και λίγες μέρες έντονες είναι οι φήμες που θέλουν την Ελένη Μενεγάκη να είναι έγκυος! Μάλιστα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του controltv, η παρουσιάστρια βρίσκεται στο δεύτερο μήνα της εγκυμοσύνης της. Όμως, το στενό οικογενειακό και φιλικό της περιβάλλον δεν επιβεβαιώνουν την συγκεκριμένη είδηση! Εμείς πάντως δεν έχουμε δει την Ελένη Μενεγάκη τις τελευταίες μέρες… για να ξέρουμε αν ισχύει αυτό το χαρμόσυνο γεγονός! Πάντως, αν συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι κάτι που θα φανεί γρήγορα!

gossiptv

Ανώνυμος είπε...

ρε τιβιολα η αληθεια το χρωματακι στο σωμα (μονο)μου αρεσει και εμενα, αλλα η ζεστη, ο ηλιος,η κουραση,να πας και να ρθεις μου την σπαει.Περιμενω την κορη μου την μεγαλη να με παρει με το ζορι(λειπει,τραβατε με και ας κλαιω)αχβαχ.
Ο μαλελης τρωει κανα χορτο,αλλιως δεν εξηγηται, εδω την αλλη φορα η ελενη διαβαζε περιοδικο που της ελεγε καλα λογια και της προτεινε να γνωριστουν στην ανδρο.Η ελενη τον ευχαριστησε χαρουμενη.Τι λεει το ατομο,μια στο καρφι και μια στο πεταλο.Ο ΚΕΦΑΛΑΣ ΑΛΛΑ ΝΤΑ ΑΛΛΑ.Καληνυχτα.Κ.Μ