Καλώς ήρθατε και στα Skroutzομέρη... Θέμα μας η TV και η κριτική της, με απόλυτα σατιρικό τρόπο... Το motto μας:Αν έχεις χιούμορ διάβαινε!Ψηφίστε, σχολιάστε, αλλά κυρίως ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!
ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΓΕΛΑΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!!
ΑΑΑΑ!!ΤΟ SKROUTZTV ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ Σ' ΟΛΑ, ΤΙΤΙΒΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤWITTER!!!ΚΑΝΤΕ FOLLOW ΣΤΟ @SKROUTZBLOG

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΙ ΑΥΤΗ.....

Αν μη τι αλλο, αρκετά δύσκολη και δυσοίωνη η εβδομάδα, με μακρινή ελπίδα να επιστρέψουν ξανά εκείνες οι βδομάδες που βολτάραμε, γελούσαμε,κάναμε πλάκα και δεν βαρυγκομούσαμε....Αλλά ας πούμε τα τηλεδικά μας , έτσι μπας και γελάσουμε...
Στον ΑΝΤ1 γι' ακόμη μια φορά καινοτομούν στο πρωινό τους... Ο κεντρικός τους παρουσιαστής ρίχνει κάτι υπνάρες ενώ το πανέλι συζητάει... Καλέ ψιτ εσύ στο τραπεζάκι που του λείπουν τα αλόγατα και το μουσικό χαλί Μπιθικώτση, ΞΥΠΝΑ!!!
Εν τω μεταξύ ο καψερός έχει το ύφος του Νίκου Ξανθόπουλου στις ταινίες, που τον λέγανε Γιακουμή, ήταν ορφανός κι έπρεπε να μπαρκαρει στα ξένα...Δεν του αρέσει καθόλου το πρωινό και μας τη βγάζει τη βαρεμάρα του και την ΄΄ενοχικοτητα'' του..Βρε παιδί δεν παρουσίαζες το Μονόγραμμα στην ΕΤ1, τον Γιούρι Γκέλερ, το Ταλέντο και το Ντιλ έκανες! Αυτός κωλοχτυπιόταν στα παιχνίδια, όργωνε την Ελλάδα και τώρα αν του πεις να πάει απ΄το τραπεζάκι στον καναπέ, θα σου μείνει στο δρόμο....
Αμ στο άλλο το στρατόπεδο, τίποτις δεν είναι ίδιο...Που είναι οι κακίες του Λιάγκα, οι γκράντε είσοδοι της Φταίης, τα καλιαρντά της Σάσας;;Έτσουξε ολίγον εως πολύ η ήττα και τους φαίνεται... Εγώ τη Σταματίνα σκέφτομαι, που τις τιμάει τις φιλίες της και δεν μπορεί να κάνει λεπτομερή ανάλυση των ποσοστών..Κι από εκεί τζίφος και αντε να συναγωνιστείς την ξανθιά απέναντι...
@Στο Μade in Star ξεκίνησαν, λέει ,τονωτικές ενέσεις....Αμ δεν τις θέλει η εκπομπή τις ενέσεις, οι έρμοι οι τηλεθεατές τις χρειαζονται για να αντέξουν να τους δουν...
@Το οποίο Star λες και το έχουν γρουσουζέψει ρε παιδί μου, κάποιον γρουσούζη-α έχουν εκείθε... Μα να μην πηγαίνει τίποτα καλά φέτος;;;;Η Μελέτη ατονη, ανοστη, με ένα πάνελ που δεν έχει πλέον να πει τίποτα άλλο... Αμα σε περνάει σε νεανικά ακόμη κι ο Αυτιάς, πάρε το κοκκινόμαλλο και μεγάλη μπουκιά μη φας...Η Τατιάνα και η Ράλλη τα γνωστά, και το δελτίο; Πιο κάτω κι απ την Ελλη Στάη στη ΝΕΤ, θα βλέπει κι η Μάρα και θα δυσοιωνίζεται....
Εφυγε και ο Αιμίλιος ε;;;Καλά έκανε, γιατί όταν το σύμπαν ασχολείται με την επικαιρότητα και εσύ κάνεις πρόμο ακόμη και στα τρέιλερ του ΑΝΤ1 μπας και σου πετάνε κανα θεματάκι να χεις να πορεύεσαι, είναι δύσκολα τα πράγματα παιδιά...
@Αυτό που με ανησυχεί είναι οτι μου μυρίζει επάνοδος Ευαγγελάτου, σε συνεργασία με Μαλέλλη(ΣΚΑΙ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ) και θα ζήσουμε μεγάλες τηλεστιγμές... Αλλά ξέχασα, όπως λέει και η ιέρεια Τατιάνα, ο Νίκος είναι δοσμένος στις ιντερνετικές προσπαθειές του, σιγά μην ασχολείται με ''φώτα κάμερα, πάμε''
Υ.Γ1:Πόσο βαρετά τα πρωινά, το ρίξαμε στο Ιντερνετ....Πάλι καλά που υπάρχει και η Πόπη Τσαπανίδου(respect!!!). Σιγά σιγά ούτε τα μεσημεριανά και η Νταίζη Ντακ δεν θα ασχολούνται.....
@Υ.Γ2:Γιατί η Ελένη Μενεγάκη δεν έκανε τόσο καλές συνεντεύξεις και επι πρωινού;
@Υ.Γ3:Λέτε να δούμε τη Λαμπίρη κεντρικιά στο δελτίο;Δεν είναι κακή πάντως, αλλά θα ήθελα το δελτίο τύπου με την ανακοίνωση να υποχρεωθούν να το διαβάσουν στις εκπομπές τους η Ελεονώρα και η Τατιάνα....
@Υ.Γ4:Είδα την χορευτική φιγούρα-καρπούζι της Ηλιάκη στην επανάληψη των Δεστε τους το πρωί και πέεεεεθανα!!!!

59 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έντονες φήμες κυκλοφορούν στα τηλεοπτικά πηγαδάκια, ότι ο Δημήτρης Κοντομηνάς έχει ήδη υπογράψει για να περάσει στην κατοχή του ο τηλeοπτικός σταθμός Alpha…

Σύμφωνα με τα τελευταία νέα υπέγραψε σήμερα τη συμφωνία και επιστρέφει δυναμικά στον Alpha. Μάλιστα λέγεται ότι δεν θα αναλάβει μόνος του το εγχείρημα αλλά θα έχει και την αρωγή γνωστού βρετανικού ομίλου media.
ΠΗΓΗ: golema.gr

Ανώνυμος είπε...

Το διέψευσε το facebook ο ίδιος ο Κοντομηνάς!!!

Ανώνυμος είπε...

Δημοσιεύθηκε: Σήμερα 13:39
AGB - "Πρωινή Βουλγάρα": Πάτωσαν τόσο, που δεν μπορούν να το πιστεύουν



Είναι ξεκάθαρο πως η τακτική των χαζών υπερβολών στα θέματα, η έλειψη ρεπορτάζ και η παπαρολογία παναλιστών που κανένα έργο δεν έχουν παράγει ως ρεπόρτερ, δεν ισοαφαρίζουν πια, το θράσσος. Το θράσσος δεν φτάνει μόλις η πολιτική επικαιρότητα πάψει να είναι βαρετή...Αν υπήρχε ίχνος ουσίας στην κουτσομπολίστικη εκπομπή της Μπουτάρη, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Βρείτε μας εσείς - αν έχετε - την διάθεση, ένα θέμα προιόν δικού τους ψαξίματος ή έμπνευσης. Ένα, στις τόσες εκπομπές. Τίποτα. Μόνο μια ομάδα άχρηστων και άστοχων στη σκέψη να κρίνει αυτά που γίνονατι σε άλλες εκπομπές, περιοδικά.

Skroutz είπε...

Τι κάνετε?? Ελπίζω όλα καλά!!!!
@Σαν δεις τον Ροδόπουλο και την Τρυφίδου να ξαμολιούνται σε δηλώσεις υ-πο(υ)στή-ριξης απεναντι στο ζεύγο(υ-πουστη-ριξη= στήριξη μέ @ουστικα μέσα) να ξερεις οτι έχει πέσει τρανό κοκομπλόκο εκεί στο Πρωινό τους...
@Να που επαληθεύονται τελικά τα λόγια της Ελευθερίας Γουίλιαμς που έλεγε οτι κάθε χρόνο τα κανάλια ψάχνουν έναν να τον κάνουν σταρ και μετά goodbye...
@Το μεγαλύτερο όπλο του Πρωινού του ΑΝΤ1 είναι ο Παπαδάκης, ο οποίος χτίζει απο το πρωί το έδαφος και άσε τους άλλους να πλένουν στο Βιλαμπάχο..
@Η Μελέτη πάλι τι πάτος...15% στα δυναμικά??Το σύνολο κοντά στο 8αρι...Ας κάνει το μαλλι πράσινο να το παίξει οικολόγα... Είδες τι κακό κάνει το εμπάργκο στη Μενεγάκη?? Ετσι, να δουμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος..
@Με αυτά και με αυτά δεν μπορεί να δώσει συνέντευξη και ο Μαλέλης!!Πόσα κακά να αντέξει πια αυτη η χώρα?????
@Τι φταίει? όταν το μόνο καινουριο σε μια εκπομπή είναι το μαλλί της παρουσιαστριας, κλαφτα...
@Η οποία Μενεγάκη νομίζω οτι βρίσκει τον παλιό καλό της εαυτό.Είναι κουλ, κάνει καλές συνεντεύξεις και έχει πάρει πάνω της και το πανέλι που το λες και αδύναμο.
@Ασχετο, είδατε τη Μελίνα Κόκκορη να πασάρει μόδα στο Πρωινό του ΑΝΤ1????Κοίτα να δεις....

Ανώνυμος είπε...

σκρουτζ,καλησπερα.
Και ελεγα θα την δει ο σκρουτζ την κοκορη???ναι βρε την ειδα και σε θυμηθηκα,χαχαχαχα!!!!
Τελικα δεν μου αρεσει η μελετη κοκκκινη
εκανα λαθος,σαν κορασιο απο τη βουλγαρια ειναι.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Ελα παιδεεεες!Τι μου κανετε?Σημερα εχω κεφια και θα σχολιασω και εγω!
Καλησπερουδια σε ολους λοιπον και παμε να δουμε τα δικα μας...
Καταρχας δεν χρειαζετε να πω τοι ζωγραφισες ΚΑΙ ΠΑΛΙ εξω στην αναρτηση Σκρουτζ ετσι?Τα αυτονοητα να μην τα λεμε!:)
Και μιας κ ..'ολοι' ασχολουντε με τα πρωιναδικα ας ασχοληθω και εγω,δεν καταλαβ δηλαδη η tiviola στο πηγαδι κατουρησε?:P
Η αληθεια ειναι οτι τα βαριεμε,δεν θα καθησω στην Tv να δω για 3 ωρες καθηλωμενη ουτε Λιαγκοσκορδοζευγαρο,ουτε την Α-Χρηστιδου με τον Φερεντινο!Απο τους 2 πριτιμω παντως αυτο του αντ1 αλλα θελουν πολυ δουλεια ακομη για να δεσουν,θελω να δω Ζαριφη και Σταματοπουλο να δινουν ρεσιταλ,το εχουν αλλα δεν μπορει να φανει τιποτα ακομη λογω ελειψης χημειας με τους παρουσιαστες!
Παντως για πρωιναδικα που παιζουν ουσιαστικα μονα τους απο αποψη κοινης θεματολογιας τα νουμερα δεν τα λες και απογειωτικα οταν και τα 2 μαζι μερικες ημερες δεν επιασαν ουτε καν 50% σε συνολο!Παλιοτερα που ειχαμε παλι 2 πρωινα σε Mega αντ1 η Μενεγακη χτυπουσε 40αρια κ ο Φωτης-Μαρια 25αρια!Θα μου πειτε αλλες εποχες τοτε...
Αυτη που παντως δεν υπολογιζε κανεις και σκιζει ειναι για αλλη μια φορα η Ποπαρα!!!Πως το ευχαριστιεμεεεεεε δεν υπαρχει!!!
Οσο για τα γραφεια τυπου και απο τα 2 ζευγαρια ειναι για λυπηση και για πολλα γιαουρτια μαζι!!!Βγαινουν καθε μερα στα μεσημεριανα και ο καθενας αποκαθηλωνει αναλογα με το συμφερον του η τον ενα η τον αλλο!Καταντια!Και ολα αυτα επειδη το ενα πρωιναδικο περναει για 1 και 1,5 μοναδα το αλλο!Οι αποψεις τους αλλαζουν απο μερα σε μερα αναλογα με τα νουμερα!ΤΡΑΓΙΚΟΙ!
Οσο για την Ελενη Μενεγακη ειναι οντως η παλια καλη Ελενη και μπορεινα γινει ακομη καλυτερη στο αμεσο μελλον,εαν δεν ηταν και τα θλιβερα γεγονοτα στο Συνταγμα μαιζ με ολη αυτη την μουντη κατασταση της χωρας θα ηταν καλυτερη,απλα τωρα προσπαθει να κρατησει τα προσχηματα οσο μπορει!Παντως απο νουμερα τα παει εξαιρετικα!Εχει εξφανισει τις αλλες 2 και ας λυσσανε καθε μερα αυτες να αναλυουν το απολυτο τιποτα,διοτι ποσο πια να αντξει ο τηλεθεατης να βλεπει να κανουν αναλυση τα νουμερα των πρωιναδικων??Ναι και η Ελενη τα σχολιασε αλλα τοσο,οσο!!Καλα το καλυτερο σημειο της εκπομπης ειναι οι συνεντευξεις στους καλεσμενους της!Ειναι ελς και ξαναγεννηθηκε μεσα απο τις σταχτες της!ΕΥΓΕ!!!Μονο καλο της εκανε η μετακινηση,το μεγαλυτερο καλο ολων ειναι οτι δεν μπορουν πλεον να την κανιβαλιζουν οι γνωστοι τηλεκανιβαλοι αρα δεν μπορουν να χειραγωγησουν κ το κοινο οπως τα τελαυταια 2 χρονια που ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα εβλεπαν αρνητικα σε αυτην κ την εκπομπη της!
Το αλλο το κουλο?Το προσεξατε?Εχθες Γεωργιαδης στο πανελ...κ αντε αυτο να το καταπιω!Οτι ο Περρης εδωσε συνεντευξη στην εκπομπη της για να σχολιασει τα πρωιναδικα?????Εχει βαλει πολυ νερο στο κρασι της η Ελενη απότι βλεπω,μου φανηκε πολυ περιεργο ειδικα για την περιπτωση του Περρη που ειχε σουρει τα εξ'αμαξης περυσι στην Μενεγακη!Να δειτε που μεχρι το τελος της σεζον ΟΛΟΙ 'ξαφνικα' θα αγαπησουν ξανα την Ελενη και παλι!
Για την κατασταση του star,ενα θα πω ολα τους γυρνανε μπουμερανγκ!Τρωνε την μια σφαλιαρα μετα την αλλη!Η Μελετη κανει βουτιες στα μονοψηφια,φετος δεν τους βγηκε το βραζιλιανικο(τι νομιζαν οτι καθε μερα θα ειναι του Αι Γιαννιου?)και να φανταστει κανεις οτι εχουμε κ ενα καναλι απων απο τον ανταγωνισμο εκεινη την ωρα!Το made in star παει απατο,η Τατιανα για βρουβες,ο Φωτης κ η Μαρια τα ιδια κ φευγει κ ο Λιατσος απο το δελτιο!Βαλτε και την επικαιροτητα μεσα που δεν σηκωνει σαχλαμαριτσες κ πλακιτσες συν το κατι ψηνεται!Ε εχουν παθει ταρακουλο!Καποια στιγμη ομως επρεπε!Αντε γεια και περαστικα τους!!!Χα,χα,χα!!!

"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

Δείτε πώς διαμορφώθηκε το «τοπίο» της τηλεθέασης όσον αφορά τις μεσημεριανές και απογευματινές εκπομπές, εχθές Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011.


ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΝΑΛΙ ΩΡΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΣΥΝΟΛΟ % 15-44
ΕΛΕΝΗ ALPHA 13:00 - 16:00 16,8 21,1
ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ALPHA 16:00 - 18:00 16 18,9
ΜΙΛΑ STAR 15:45 - 17:45 10,4 13,9
ΠΟΛΥ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ALTER 12:30 - 15:30 11,2 8,7
ΦΩΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ LIVE STAR 17:45 - 19:45 10 14,1
MADE IN STAR STAR 13:45 - 15:45 6,4 10
,mediagate.gr

Ανώνυμος είπε...

Μεσημεριανή ζώνη (σύνολο-15/44)...
'ΕΛΕΝΗ' (ΑLPHA)-17,6%/20,8%
Πολύ Μπλα Μπλά (Alter)-10,9%/7,3%
Made in Star-7,5%/11,1%
Απογευματινή ζώνη (σύνολο-15/44)....
'ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ' (ΑLPHA)-16,6%/19,8%
MIΛΑ (STAR)-12,9%/15,1%
ΦΩΤΗΣ & ΜΑΡΙΑ (STAR)-10%/14,2%

Αυτα ειναι χωρις διαφημισεις και ειναι τα κανονικα!

Ανώνυμος είπε...

7.04 δεν μπορει να ναι τα κανονικα επειδη δεν ειναι επισημα απο την agb,
ειναι στο περιπου.
Τιβιολα συμφωνω σε οτι λες, οπως και με ολα του σκρουτζ.
Εγω μονο θα συμπληρωσω τι μου κανε εντυπωση σε σχεση με τον περρη.
Οταν η χουνταση ειπε στην ελενη "να δουμε τι "ειπε ο περρης μας"της λεει η μενεγακη "περρης σας"
Το αλλο που εβγαλε ματι ηταν οταν ο γεωργιαδης ειπε για την σκορδα, οτι εστελνε βιντεο και βιογραφικο σε ολους στην αθηνα.
Ρε την σουπια και ελεγε οτι δεν κυνηγαει την τηλεοραση και οτι ανετα μπορει να φυγει.Εδω την κυνηγουσε πριν, τωρα που γλυκαθηκε θα αντεξει να φυγει.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ
Κ.Μ

Skroutz είπε...

ΚΜ μου αυτό με τη Χουντάση και τον Περρή το πρόσεξα κι εγώ.Τελικά τίποτα δεν μας ξεφευγει!
@Πέρσι τη Σάσα Σταμάτη την έβρισκαν ζωντανή, πιπεράτη, ατακαδόρα, φέτος την βρίσκουν υπερβολική, χυδαία, trash..Να χαρώ εγώ σταθερότητα απόψεων..
@Tiviola μου θα συμφωνήσω!Δεν μπορώ παραπάνω από 20-30 λεπτά κανένα πρωινάδικο. Βλέπω το κουτσομπολίκι στο Μέγκα κανα 20λεπτο και ΑΝΤ1 αφού τελειωσουν μαγειρικές και ζώδια.Αλλά δεν μπορούν να με κρατήσουν.
@Την Ελένη την έβλεπα γιατί δεν με εκνεύριζε, ενώ όλοι οι άλλοι με διαολίζουν. Η Τσαπανίδου κάνει την καλύτερη ενημερωτική εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης, θα έπρεπε να χτυπάει 30αρια στο νερό.Η Ζαρίφη θα μου κολλούσε πιο πολύ στη Ναταλία γιατί ειναι πιο παρειστικη εκπομπή. Και ο Σταματόπουλος παραείναι μαγκωμένος, μου άρεσουν τα βίντεο της Ρεπαπή.
@Η Μενεγάκη κακά τα ψέματα δεν μπορεί εντελώς να κλείσει την πόρτα στην ΙΜΑΚΟ, γι αυτό κάνει το μη χείρον βέλτιστον: διατηρεί τυπικά καλές σχεσεις...
@Ο Σαράντος την χτυπάει την Τατιανιώ σαν το χταπόδι και από το Τουίτερ και από το Τιβι Γουικεντ.
@Το Star δεν πειθει. Καταρχήν οι εξυπνάδες τους δεν φτουράνε γιατί όλοι οι τηλεθεατές είναι υποψιασμένοι και καταλαβαίνουν ο,τιδήποτε λέγεται.
@Ασχετο, αλλά απορώ πως δεν έχει αξιοποιήσει ο ΑΝΤ1 στην τηλεόραση το ραδιοφωνικό δίδυμο των Κακών Κοριτσιών στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1!Είναι κορυφαίες, κλαίω απ τα γέλια όποτε τις ακούω!

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά, έλεος. στην μέση φωνή οι λέξεις παίρνουν αλφα γιώτα. ΒαριεμΑΙ, καθομΑΙ, δίνοντΑΙ, ασχολεισΑΙ!

Skroutz είπε...

Ε βρε 8.11 δεν γράφουμε και διαγώνισμα στην Εκθεση Ιδεών... Σιγά τα ωά...
Υ.Γ Για την ιστορία, στα νέα ελληνικά δεν έχουμε μέση φωνή, μόνο ενεργητική και παθητική. Το μόνο που μας βρίσκεται σε μέση είναι η μέση διάθεση.

Ανώνυμος είπε...

Το σχεδόν αποθεωτικό βίντεο αφιέρωμα για τη Σκορδά στη Μενεγάκη θα το σχολιάσει κανείς;

Ανώνυμος είπε...

9.57 το ειδα,η μενεγακη ειναι υπερανω(η το παιζει) η την ενδιαφερει οτιδηποτε δινει ποντους στην εκπομπη.
Ο σχολιασμος του μιστερ γιουπι ομως ηταν το κερασακι στην τουρτα,"εστελνε βιογραφικο και βιντεο παντου στην αθηνα, κυνηγησε την δουλεια της"
Εγω θα σχολιασω την χοντροτρυφιδου που ειπε οτι "η μενεγακη εδωσε γραμμη για το πρωινομου" που το ακουσε???το μονο που ειπε η ελενη ηταν οτι "το ειδα και μου αρεσε" δεν ειναι ηλιθια να δωσει γραμμη.Αλλα βλεπεις χρησιμοποιουν τα παντα για να πεισουν τον κοσμο (για το ζευγαρακι του μεγκαμου).
Ξερουν οτι αυτοι που εβλεπαν ελενη, πηγαν αντ1 και τσαπανιδου (οπως εγω)το ειπε η γκολεμα και η ελενη σχεδον το δεχτηκε,εξαλλου η ελενη ειπε οτι ολοι εχουν την ταση προς ενα καναλι.
Κ.Μ

perastikos είπε...

Ο τρόπος που κάνει συνεντεύξεις η Μενεγάκη είναι πραγματικά εθιστικός! Πάντα έκανε πολύ ωραίες συνεντεύξεις αλλά η φετινή ιδέα να απομονώνεται μόνη με τον συνεντευξιαζόμενο ήταν πολύ καλή και πιστεύω ότι το συγκεκριμένο κομμάτι της εκπομπής της απέναντι από τα μεσημεριανά που έχουν μόνο τηλεοπτικές ερωτήσεις να κάνουν στους καλεσμένους τους, μοιάζει σαν όαση. Τα νούμερα πιστεύω πως ούτε η ίδια δεν τα περίμενε τόσο καλά. Έκπληξη το γεγονός ότι είχε καλέσει προχθές τον Γεωργιάδη αλλά μου άρεσε που δεν τον άφησε να πει και πολλά ενώ ο ίδιος φάνηκε να ήθελε να πει.

Το δε στραπάτσο που έχει φάει το Σταρ, μόνο τυχαίο δεν είναι. Πάει και ο Λιάτσος. 7αρακια την περασμένη βδομάδα το δελτίο. Πολλοί λένε ότι έφταιγε η επικαιρότητα. Εγώ πιστεύω ότι έφταιγε η αποχώρηση του Λιάτσου και να δείτε που θα σταθεροποιηθεί κοντά στο 10% το δελτίο. Και τότε ο Μαλέλης θα μετράει μόνο αποτυχίες για φέτος. Τραγικό. Πώς γυρίζει όμως ο τροχός...

Skroutz είπε...

Γεια σου Περαστικέ!!!
@Η Μενεγάκη έπρεπε να την κάνει τελικά την αλλαγή.Την ωφέλησε σε όλα τα επίπεδα. Κατάφερε τελικά να ξανανέβει,μετά από όλον αυτόν τον πόλεμο...Συν τοις άλλοις μπορεί να καταπιαστεί και με άλλα πράγματα πέρα από μαγειρική, ζώδια και μόδα.
@Το Star λυσσάει να λέει οτι είναι νεανικό κανάλι, αλλά το μόνο που κάνει είναι να αναπαράγει την παλιακιά συνταγή του 2000 με κουτσομπολιά κλπ.. Από την άλλη, αν μετατραπεί από τη μια μέρα στην άλλη σε ενημερωτικό, θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.Η Μελέτη θέλει επικοινωνιακό συμμάζεμα, η Ράλλη θέλει επειγόντως άλλο λανσάρισμα, η Τατιάνα πρέπει να πάψει να κοπιάρει την Όπρα και την Γουόλτερς γιατί απλά δεν πείθει και το δελτίο πρέπει να ξεκολλήσει από το παρελθόν... Τα πρόσωπα του το μόνο πράγμα που δεν αποπνέουν είναι η νεανικότητα
@To ΤV WEEKEND έχει κάνει μόνιμη στήλή τα χαμηλά νούμερα της Τατιάνας.. Αμα σας περιλάβει απ το Tlife θα σας πω εγώ...Μην παίζετε με το θεριό...
@Η Βόσσου έδωσε συνέντευξη και είπε οτι για την πτωτική πορεία των ποσοστών φταίει η πάσα που δίνει η Ράλλη σε αυτούς και η πάσα που δίνει η Μενεγάκη στον Μουτσινά..
@Διάβασα οτι μπορεί η Τατι ν απάει στο δελτίο?? Τα νευρα της Λαμπίρη σκέφτομαι εγώ...
@Εκεί που πέθανα όμως ήταν με τον Ροδοπουλο και την Τρυφίδου που εκνευρίστηκαν με την Διαμαντάκου που έγραψε καλά για τον Φερεντίνο και έκραζε εμμέσεως Λιάγκα...Έμ βέβαια όταν έγραφε-'εκραζε άλλους, τότε η κυρία Διαμαντάκου με την αιχμηρή πένα της είχε δικαίωμα να εκφράσει τη γνώμη της Εεεετσι.......
@Κατι μου λέει οτι δεν θα δόυμε σύντομα συνέντευξη Σταμάτη Μαλέλη... Τι να πει κι αυτός??Οτι είτε βλέπει την AGB είτε την στήλη του ΠΡΟΠΟ , το ένα και το αυτό??(Kακιάρα ήταν αυτό...Ουπς)

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια ειναι μεγαλη ηδονη αυτο που συμβαινει φετος σε καποια προγραμματα-καναλια της Tv!Για εμενα προσωπικα παντα!
Απο εκει που τρεφοταν 2 ολοκληρα καναλια με τις σαρκες της Μενεγακη ξαφνικα με μια μονο κινηση των Γερμανιδων εχουν χασει τα αυγα και τα πασχαλια κ star και alter!'Δεν υπαρχει' αυτο σας λεω,'ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ'!!!Υπαρχει ομως Θεος(τηλεοπτικος)!Αμ πως!
Επιτελους μπορει κ κανει εκπομπη η Ελενη χωρις να εχει στο πισω μερος του μυαλου της "αμαν τι θα μου σουρουν τωρα τα μεσημεριανα μολις τελειωσει η εκπομπη?Τι θα πουν για τα νουμερα μου? κλπ.κλπ.κλπ"Τις εχει δωσει πολλους ποντους αυτο(μην πω τους περισσοτερους),τα τελευταια 2 χρονια ειχε εγκλωβιστει και απο τα κορακια που την κατασπαραζαν αλλα κ απο δικα της λαθη(αλλα ποιος δεν κανει λαθη σε αυτη τη ζωη??) και νομιζω οτι ηταν καιρος να παρει το αιμα της πισω!
ΚΜ
Εμενα μ'εχει μπερδεψει λιγο(η Ελενη)αν την ενδιεφερε οτιδηποτε θα δωσει νουμερα στην εκπομπη τοτε θα μπορουσε να εκτροχιαστει οπως πολλοι κ πολλες στο παρελθον,δεν το κανει,αλλα το οτι φετος καλει καποια ατομα τα οποια ηταν κοκκινο πανι για εκεινη ειναι σιγουρα καρα-ανατρεπτικο κ για την ιδια ποσο μαλλον για εμας τους τηλεθεατες που την παρακολουθουμε κ ξερουμε ποσο πεισματαρα ειναι σε τετοια θεματα!(Εμενα παντως κατι τετοια με ιντριγκαρουν απιστευτα)Απο την αλλη οπως πολυ σωστα ειπε κ ο Σκρουτζ προσπαθει να διατηρει απλα καλες τυπικες σχεσεις γιατι πρεπει να παιξει κ η ιδια ΞΑΝΑ το παιχνιδι των δημοσιων σχεσεων το οποιο το παιζει στα δαχτυλα αν μη τι αλλο οπως μας εχει αποδειξει στο παρελθον!Φυσικα δεν περιμενω να την δω να κανει φωτογραφηση για το down town..

"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

Το αλλο?Το προσεξατε προχθες που της ειπε η Ναταλια?"Βρε Ελενη ξερω οτι δεν δινεις συνεντευξεις αλλα ελα μια μερα στον sfera στο gossip night να κανουμε μια εκπομπη μαζι"Το τι γουρλωμα επεσε εκεινη την ωρα δεν υπηρχε!Αλλα ειπε πως αν ειναι κ ο Δρυμουσης καααααποια μερα θα παει ετσι για το χαβαλε..Αμα την δειτε εμενα να με χεσετε!:P
Σκρουτζ εχουμε τα ιδια γουστα,κ εγω βαριεμε αφορητα αστρα κ μαγειρικες οταν τα βλεπω αυτα στα πρωινα αλλαζω καναλι,δεν μπορω σας λεω!Η Ζαριφη θα ηταν οντως καλυτερη στην Γερμανου,στο πρωινο αντ1 ακομη δεν εχει δειξει αυτο που ειναι κ αυτο που περιμενουμε απο αυτην!Καλα αν ηταν στο Μες την καλη χαρα περιττο να πουμε οτι θα εξαφανιζε τα γλαστρονια που κοσμουν τον καναπε της εκπομπης ετσι?
Οσο για τα "Κακα Κοριτσια" σωστη η απορια σου,αυτες αν ηταν σε πανελ θα λυσσαγαν(με την καλη εννοια) αλλα το θεμα ειναι οτι στην Tv θα τις εβαζαν ορια κατι που δεν συμβαινει στο ραδιοφωνο!Οποτε καλυτερα εκει!Και εγω τις ακουω αρκετες φορες!
Εντωμεταξυ σημερα στο tv weekend ειδα τα καλα λογια που λεει η Διαμαντακου για Φερεντινο..Ουτε η ιδια πρεπει να πιστευε αυτα που εγραφε,ποσο μαλλον εμεις...
Τα τσιρακια του Λιαγκα και της Σκορδα παντως καρφωθηκαν παλι τωρα που κραζει τα φιλαρακια τους!Χα,χα,χα,χα,ρε παιδια ποσο γελαω με ολα αυτα και με την καταντια τους!Οχι τιποτα αλλο αλλα εχουν την εντυπωση οτι πειθουν κιολας??
Perastike το προσεξα αυτο που λες για Γεωργιαδη,σε καποιες φασεις τον επιασε η καμερα να στραβουμουτσουνιαζει καπως!
Παντως αν θελει και η Ελενη να σφαξει με το γαντι θα το κανει και αυτο ειναι καλυτερο σε σχεση με το τροπο που το κανουν τα μεσημεριανα!Το τι αποθεωση εχει ριξει στον Μουτσινα ειδικα την ημερα που τον ειχε καλεσει αλλα και οταν ειχε την Γκολεμα αλλα και την Καινουριου κ την Ηλιακη καλεσμενες για να καρφωσει την αποτυχια της Σκατιανας δεν λεγετε!!Καθε τρεις κ λιγο ελεγε ποσο μεγαλη επιτυχια κανει το Δεστε τους φετος κ να σου κ οι τιτλοι απο κατω κ για το Δεστε τους αλλα κ για τα χαμηλα νουμερα του 'ΜΙΛΑ'!Εεεεεεετσι Λενιω γερα κ με τσαμπουκα ξερεις εσυ!!!
"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

Η επι μονιμου βασεως στηλη του Tv weekend για τα ποσοστα της Τατιανιτσας ειναι οντως γεγονος,τι να κανουν?Καποιον πρεπει να κατασπαραξουν για να τραφουν κ οι ιδιοι,οι εποχες ειναι δυσκολες κ ο θανατος σου ειναι η ζωη μου!Οποτε τιποτα δεν μου προκαλει εντυπωση πλεον,ουτε καν αυτο που αρχιζουν κ αποκαθηλωνουν την ...δαιμονια("τυχαια" κ ο Μουρατιδης καλεσμενος ε??χαχα)!Αλλα ξεχασα καλε,αυτη ειναι..survivor οπως λεει κ η συντροφισσα Νικολαιδου!(λεμε κ κανενα αστειο να περναει η ωρα,χαχα)
Οσο για το star που λυσσαει με την ορο"νεανικο" καναλι,ας τους πει καποιος οτι νεανικο καναλι δεν ειναι το καναλι που απο τις 7 το πρωι μεχρι και τις 9 το βραδυ παιζει το τι εκανε η καθε βιζιτου μονδελα της show bizz,χεστηκε η νεολαια να μαθει,υπαρχουν πολυ σοβαροτερα θεματα απο αυτο!Επισης για να μην παρεξηγηθω δεν ειμαι απο αυτες που το παιζουν κουλτουρα,μου αρεσει το Life style αλλα το θεμα ειναι να το κανεις με δοσεις κ με τι τροπο το πλασαρεις!Αυτοι το ξεφτυλισαν πια!
Η Βοσσου εν μερη εχει δικιο,παιζει μεγαλο ρολο το λιντ ιν κ το εχουμε πει κ αλλες φορες σε πολλες περιπτωσεις,αλλα στην περιπτωση της Πατιανας ειναι οτι κ η εκπομπη ειναι μαπα!!Το οτι ακουστηκε οτι θα την βαλει ο Μαλελης στο κεντρικο δελτιο ομως?Μα ποσες αποτυχημενες θα μαζεψει εκει ακομη?Μετα την Μελετη και την Λαμπιρη να σου και η Τατιανα!Συμπερασμα:Θελετε να παρετε δελτιο ειδησεων?Πατε στο star,καντε μια εκπομπη που θα πατωσει κ στην συνεχεια θα παρουσιασετε την..εναλακτικη μπουρδα του καναλιου!
Την Σταματερη πως κ δεν την εβαλε ακομη εκει??Απορω...Μηπως δεν πανε τα 58 μποτοξ που εχει κανει με το σκηνικο του δελτιου???
Τελος οσο για Ραλλη,Σταματιν κλπ.μεσημεριανουδες ενα ειναι σιγουρο για εμενα και πρεπει ειδικα φετος να το καταλαβουν και οι ιδιες αλλα και οι διευθυνταδες τους,οι εκπομπες με τετοιου ειδους περιεχομενο εχουν ΠΕΘΑΝΕΙ!!!Τελος,δεν φταιει τοσο ουτε η Ραλλη ουτε η Σταματινα φταιει το καμμενο προιον που παρουσιαζουν,τους βλεπεις κ το πρωτο πραγμα που σου ερχεται στο μυαλο ειναι η λεξη "σιχαμαρα" δεν μπορεις να τους αντεξεις πλεον!Νισαφι πως το λενε!!!
Υ.Γ.
Ποσο μου αρεσε η ειλικρινια της Ναταλιας σημερα για το chart show και τα χαμηλα νουμερα που θα κανει οταν αρχισει το ICE στον αντ1?Μπραβο της!Και σαν να μην εφτανε αυτο παρακαλουσε Live και τους Γερμανους να της αλλαξουν μερα την εκπομπη!

Αυτα,τα ειπα ξελαφρωσα!Καλη συνεχεια Κυριακης κ ξαλη εβδομαδα να εχουμε απο αυριο!
"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα.
Δεν ειδα σημερα αλτερ,αλλα με αυτα που διαβασα καταλαβα τι επαιξαν (με αυτα που γραψατε).
Τιβιολα ολοι ξερουμε οτι στην τηλεοραση ολα γινονται για τα νουμερα.Η ελενη για μενα τηλεοπτικα ειναι κυρια.Ποτε δεν εκανε κατι που με ενοχλησε, εκτος απο ελαχιστες φορες.Ακομη και τοτε απλα δεν κανει τπτ και αυτο υπερ της ειναι,βεβαια αν ηταν αλλη θα το εκμεταλευονταν οπως ολοι οι απεναντι, εχει γερο αλλοθι ομως, ψυχαγωγια κανει(θεμματα επικαιροτητας,πολιτικα και καλιτεχνικα).
Εδω περσι που δεν εκανε νουμερα την συχτηριζα για την απαθεια της,μολις τωρα θυμηθηκα την ρωπα.
θυμαστε τι ειπε στο πρωινο μου, για τον πρωην αντρα της???χαμος ειχε γινει.
Η ελενη δεν την ρωτησε τπτ,ελα ομως που εκανε το μοναδικο 19% της χρονιας.
Αστρολογια ποτε δεν καθησα να ακουσω για το ζωδιο μου,(ο καθενας δεν ειναι μονο το ενα ζωδιο του)Ακουω μονο γενικες προβλεψεις, αυτη η πατερα πεφτει μεσα σε προβλεψεις(σεισμους,οικονομια).
Την παρασκευη η αση δεν ειπε ζωδια.
Μαγειρικη παλι χαζευω χωρις να ακολουθω την συνταγη ποτε.
Φετος παρακολουθουμε την εκδικηση της μενεγακη στα μεσημεριανα, και στην τατιτσα,ααααααχχχχ ωραια!!!!!
Καληνυχτα,ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΗΡΕΜΗ ΒΔΟΜΑΔΑ.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Υ.Γ δεν την σιχτηριζω επειδη δεν ρωτα τους καλλιτεχνες, μην νομιζετε οτι ειμαι γκαου.Με ενοχλει οταν υπαρχει κατηφεια απο γεγονοτα που συμβαινουν γυρω μας και ειναι χαι χουι.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!! (το ξέρω είμαι τραγικός)
Λοιπον διαβαστε το παρακατω κειμενακι και πειτε μου τι σας θυμιζει: http://www.fimes.gr/2011/10/vaxevanis-blogs/ Πραγματικά σαν φωτογραφία είναι...

Ανώνυμος είπε...

1:13 μ.μ
Τον..ακατανομαστο εμενα μου θυμιζει!
Το μπαζο που νομιζει οτι λογοκρινει σχολια δεν θα βρισκαμε τροπο να πουμε αυτα που θελουμε!Αμ δε!!!
Καλη εβδομαδα!

Αλεξ

Ανώνυμος είπε...

γεια σας παιδια!!!!!
ειμαι περιεργη να μαθω ποιον εννοει η τατιτσα??,
οτι ευεργετησε στον χωρο καποιον-ους και τωρα την πουλανε,κατι "για δαγκωμα χεριου που σε ταιζει", η κατι τετοιο ειδα στο τουιτερ (στο γιουπι).Αρχισαν τα οργανα.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

http://www.tlife.gr/Article/news-koutselini/0-68-23134.html

Ανώνυμος είπε...

ξαναμπηκα στο γιουπι και το ψαξα,εκει λεει για ανθρωπους που βοηθησε δεν λεει για δαγκωματα,αυτο το διαβασα στο ζαπιτ.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Βρε περαστικε σταματησες το mediaka nea για να σχολιασεις πάλι αυτα?

Ανώνυμος είπε...

Bre KM egw giati den mporw na vrw kanena apo ta 2 oute sto yupi oute sto zappit...gia dwse link!

Ανώνυμος είπε...

http://twitter.com/#!/yupigr/lists/greek-celebs

στο γιουπι ειναι ευκολο,εγω συνηθως μπαινω σε αναρτηση που με ενδιαφερει και
στην δεξια πλευρα προς το τελος διαβαζω οτι προλαβω.Τωρα μπηκα μεσα,απο το λινκ που εχει πανω στα τουιτ.Στο ζαππιτ παλι ειναι στην μεση του σαιτ οτι προλαβω (προς τα κατω)
ελπιζω να καταλαβες.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Κ.Μ
THANKS!

Ανώνυμος είπε...

Μαλακισμένα είστε; Για το fimotro λεει ο Βαξεβάνης. Δεν είδατε χώσιμο που του έκαναν; Σιγά μην ασχοληθεί ο Βαξεβάνης με τον ακατανομαστο. Αυτός εχει καουρα για το 50-50. λες και ο χαντ1 θα βγαλει μια καινουριγα ελληνικη σειρα.

Ανώνυμος είπε...

7.46 ΕΛΑ ΒΡΕ ΣΥ ΤΙ ΒΡΙΖΕΙΣ, ΑΝΤΕ ΠΙΑ:P
Εχεις δικιο για fimotro και βαξεβανη,μπορει...Αλλα και ο ακατανομαστος ολη μερα ξημεροβραδιαζεται στο μπλογκ και ουτε μια διαφημιση,γιοκ τιποτις???και αυτος διαπλεκομενος με το χαβα του ειναι, χαχαχαχα!!!!
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχα αδειασμα sandman στα αισχη του ακατανομαστου

Ανώνυμος είπε...

8:19 μ.μ.μάλλον το αντίθετο έγινε.

Ανώνυμος είπε...

8.58 se gamise kanonika tvneouli

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι ο 8:58 μ.μ., παντου τον Tv nea βλέπεις κι εσυ σαν το περαστικο.Ασχολειθείται εσεις με τον Alpha σας και την Μενεγακη σας χιχιχι.

Ανώνυμος είπε...

krima gia to 50 50, tha piksoume sthn malakia fetos.
eidate ton pato tis meleth? poso to xarika.

Ανώνυμος είπε...

9.31 XIXIXI ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΓΕΛΑΣΑΜΕ.ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ??.ΧΙΧΙΧΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΩΙΝΗ ΜΕΛΕΤΗ 1 (7%)

ΠΡΩΙΝΟ ΜΟΥ 1 (7%)

ΠΡΩΙΝΟ ΑΝΤ1 1 (7%)

ΕΛΕΝΗ 8 (61%)

ΠΟΛΥ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ 0 (0%)
MADE IN STAR 1 (7%)

ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ 4 (30%)

ΜΙΛΑ 0 (0%)
ΦΩΤΗΣ-ΜΑΡΙΑ LIVE 1 (7%)

ετσι ΕΛΕΝΗ σκισε εδω γιατι απο νουμερα ΜΑΠΑ.

Ανώνυμος είπε...

Επιστρέφει ο Μποτρίνι
Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2011, 12:19

Το «πράσινο φως» έδωσε η διεύθυνση του ALPHA στον Έκτορα Μποτρίνι και στην εκπομπή του «Εφιάλτης στην Κουζίνα», η οποία αναμένεται να επιστρέψει με νέο κύκλο επεισοδίων σύντομα στις οθόνες μας.

Όσοι ενδιαφέρονται και θέλουν τη βοήθεια του καταξιωμένου σεφ, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέσω του site του σταθμού.
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΛΕΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΟΥ ΚΟΠΗΚΑΝ??

Ανώνυμος είπε...

nai tha bgei ton dekembrio mallon, ante na ton parei sta xeria tou o kontomhna ton alpha giati den paei allo.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά τι έγινε μας την πέσανε?


[ο Mr sandman και ο darwin είναι αυτοί που γράφουν τις καλύτερες αναρτήσεις.Μπορεί να μη συμφωνώ πάντα , όμως έχουν να πούνε ενδιαφέροντα πράγματα.]

Νυστάζω πολύ για να γράψω άλλο.
Tiviola και Skroutz δίνετε ρέστα.Σας φιλώ όλους. Καληνύχτα
Velvet

Ανώνυμος είπε...

7:46 μ.μ.
Διαβαζε καλυτερα!Μας ρωτησει τι μας θυμιζει κ οχι ποιον ουσιαστικα εννοει!Ε λοιπον μας θυμιζει τον ακατανομαστο κ αυτος τα ιδια κανει!Ειναι σε εντεταλμενη υπηρεσια συγκεκριμενου καναλιου!Δεν ειμαστε ζωαδια,εχουμε κ λιγο μυαλο!
Καλημερα!

Αλεξ

Skroutz είπε...

Καλημέρα παιδιά!!!Τι κάνετε;Ελπίζω καλά..Τρεξίματα, τρεξίματα, αλλά ας πούμε και τα δικά μας..
@Βρε Λενιώ μας, τι σούπα ήταν η χθεσινή εκπομπή στο πρώτο της μισό;Μα να μου παίζει 2 βίντεο για Χόλιγουντ??Τζίζους...Και 2 ερευνες Γκουντάρα;Μας δοκιμάζεις...Και χωρίς καλεσμένο??Το θέμα με την κυρία από το χωρίο SOS δεν το πρόλαβα, αλλά μέχρι τις 2.30 έκανα ζάπινγκ στη Ραλλη, στην Τσιμτσιλή, στο Μένουμε Ελλάδα, μέχρι και σε κάτι ιταλικά...
@Κι απ ο,τι φάνηκε, κάποιοι είχαν την ίδια άποψη με μένα... Τον κότσο αρχοντοκυράτσας δεν θα τον σχολιάσω.. Αφού μια χαρά το πήγαινες, ΓΙΑΤΙ??????Τίποτα δεν είναι δεδομένο.
@Ακουσα καλά?? Το πανέλι του Μπλιαχ Μπλιαχ έκανε επίθεση στον Λιάγκο γιατί την είπε στον Τάσο Θεοδώρου?? Κάτι συμβαίνει εκεί...Γιατί η επίθεση έγινε Πέμπτη και την προέβαλλαν Δευτέρα, άρα ήθελαν σκόπιμα να το θίξουν το θέμα...Χμμμμμμ......
@Αμ ο Τσατσάνης που μίλησε για χάλια νούμερα?? Μην τρελαθούμε,άλλο να μην είσαι πρώτος και άλλο να κάνεις χάλια νούμερα...Και για δες ποιοι μιλάνε!!
@Επίσης, είδα και Πρωινό ΑΝΤ1 και ΝΑΙ, επίσης βαρέθηκα!
@Στο 10-1 το Σταρ έχει καραγκράντε πρόβλημα... Πιο κάτω και από τα σκορβούτα του Αλφα..
@Αυτα προς το παρόν, τα λέμε!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημεραααα αγαπες!!!
Και ειπα απο εχθες να σχολιασω την εκπομπη της Ελενης αλλα λεω αστο ισως φανω υπαρβολικη!Βρε Λενιω μου καλα τα θεματα με τις φιλανθρωπιες αλλα δεν μπορεις να στηριχτεις ΜΟΝΟ σε αυτα!Ουτε ενας καλεσμενος γνωστος?Καλα οι ερευνες του Γρηγορη ασχολιαστες...Νισαφι πια!!!Αμ το αλλο?Που εφερε ενα παιδακι καρα-αγνωστο να πει ενα επισης καρα-αγνωστο τραγουδι?Δεν ξερω εχθες η σκαλετα της εκπομπης της ηταν τελειως αψυχολογητη!Και να σου τα σημερινα αποτελεσματα,επεσε στο 15% στο συνολο!Θα μου πεις οι αλλες με το ζορι κυνηγανε το διψηφιο αλλα αλλο οι αλλες κ αλλο η Ελενη,γιατι αν ειναι να κανει τα νουμερα που εκανε το κους-κους τρεχα γυρευε!Για να δουμε σημερα...
Σκρουτζ το star δεν εχει μονο προβλημα στο 10-1 αλλα σε ολοκληρο το προγραμμα του!Ενα απεραντο μονοψηφιο ολη μερα ειναι!Να το πιασεις απο την Μελετη?Την Ραλλη?Που σε συνεντευξη της κιολας δηλωσε οτι αυτη λεει βλεπει οτι τα πανε καλα σε σχεση με τα mail που παιρνει?Που μαρη??Τα 7αρια δεν τα βλεπεις σε καθημερινη βαση?ΛΟΛ!Αμ η Τατιανα?Που την παιζει στα ισα η Ρουλαρα η Κουσκουρη κ η Θρασκια?Το κεντρικο δελτιο στα ταρταρα κ ο Φωτης-Μαρια επισης ανυπαρκτοι!Μαυρο χαλι γενικα!Παντως η Λαμπιρω εχει ομορφυνει πολυ,αλλα φτανει αυτο??
Στο Πρωινο αντ1 παλι?Τοσα προσωπα και αυτοι εχθες καλεσαν την Λεχου για κεντρικη καλεσμενη!Boring!!!Μα την Λεχου??Τι να μας πει?Πριν 2 εβδομαδες την ειχε καλεσμενη και η Μενεγω!Ελεος!Δεν μπορουσαν να κανουν μια συνδεση με τα καρντασια απο Θεσσαλονικη?Πρεμιερα ειχαν εχθες!Παλι καλα εβγαλαν τα καστανα απο την φωτια η Πατερα με την Μπαρμπαρηγου η οποια Μπαρμπαρηγου δεν ξερω για εσας αλλα με εκνευριζει απιστευτα πια,δεν την αντεχω ουτε λεπτο!Απο απεναντι οι Λιαγκοσκορδαιοι ειχαν Θεοφανους κ θερισαν στα νεανικα κ οχι μονο!Οχι οτι εκει ακουσαμε κατι καινουριο,τα ιδια κ τα ιδια ειπε κ αυτος!Με ποιες μαλωσε με ποιες τα βρηκε πραγματα τα οποια εχουμε χιολιοακουσει απειρες φορες!Τες.πα.!Μια βαρεμαρα γενικως!
Γενικα παντως βαριεμε πολυ,παρα πολυ φετος μεχρι στιγμης!Μονο με το Δεστε τους περναω εξαιρετικα καλα χωρις να θελω να κανω ζαπινγκ!
Αυτα!Καλο υπολοιπο ημερας να εχουμε κ τα λεμε συντομοτατα!
"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

A ξεχασα κ κατι αλλα...
Την ειρωνια του Νικητεα δεν την καταλαβα για το δελτιο τυπου του alpha κ τις τηλεθεασεις που πετυχε σαν καναλι!
Επισης η Μελετη σημερα το πρωι παρουσιασαν συνεντευξη της Βανδη με αποσπασμα στο οποιο μιλουσε για το ριαλιτι της απολυτης,μεχρι εδω ολα καλα θα μου πειτε που το περιεργο?Το περιεργο ηταν οτι δεν ειπα ΠΟΤΕ οτι αυτα που ειπε τα ειπε κατι μηνες πριν μεταδοθει η εκπομπη της Βισση!Η παγαποντια σε ολο της το μεγαλειο!Στο πρωινο μου παντως το διευκρινισαν προς τιμη τους!

"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

καλημερα σε ολους
Εμενα να δεις ποσο με εκνευριζει η μπαρμπαριγου,αυτο το ΝΤΑΞΕΙ????ακουγεται σαν απειλη.
Περσι η ελενη οταν εβαζε φιλανθρωπικα θεμματα(αρχη αρχη)πατωνε κυριολεκτικα,εμενα το θεμα μου αρεσε δεν ξερω αν εφταιξε αυτο η το αγνωστο παιδακι,η λογοθεραπευτρια.Πρωτη φορα που συγχρονιστηκα με τα μηχανακια της agb.Η τσιμτσιλη την εφτασε,ο σεφερλης βοηθησε.Δεν ξερω τι θεμματα ειχαν,κατι με το λιατσο νομιζω,για να το ξαναπαιξει φαινεται οτι της εκανε νουμερα την παρασκευη.
Το πρωινο μου εχει μακραν καλυτερα θεμματα,η ζαριφη καραγκιοζοπαιζει,η σισσυ χαιδευεται,τα θεμματα μπαζουν.
Δεν ξερω εσας, αλλα η αρβυλα εμενα με εκνευρισαν στο θεμα της ελενης.
Να φανταστειτε οτι η ελενη στο τουιτερ τους διαφημιζε χτες το βραδυ.
Δεν το προλαβα αλλα στον αντ1 το διασκεδασαν η μου φανηκε???γιατι απο κει σκορδα λιαγκας ειπαν τα καλυτερα(για ελενη)
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Βρε Κμ οχι και την εφτασε(η Τσιμτσιλη την Ελενη)ειχαν διαφορα 4 μοναδων στο συνολο και το απολυτο χαος στα δυναμικα κοινα!Οκ απλα ηταν μια "κακη" μερα για την Ελενη,λογικο,τα θεματα της ηταν ανιαρα!Δοκιμαζει και αυτη να δει τι ακριβως θα της κατσει πιο καλα!
Καλημερα!

Ανώνυμος είπε...

Και οι ξενερωτοι καλεσμενοι στο πρωινο αντ1 συνεχιζονται..
Καλυβατσης σημερα!Μα καλυβατσης???πριν λιγες ημερες δεν ειχε παει στο Μες την καλη χαρα?Για ονομααααα!!!!

"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα. (Ξανα ειμαι τραγικος)
Ναι φυσικα και το αρθρο απο το φημες που ποσταρα εχει να κανει με την γνωστη αγαπη...

Τεσπα, χθες η ελενη ηταν απλα θεα και βαζει ανετα κατω το μεγαλυτερο ποσοστο γυναικων.. Θ-Ε-Α! Η συνεντευξη της δε απο την κυρια (του χωριου SOS) θεικη. Πραγματικα φετος που τη βλεπω για πρωτη φορα καταλαβαινω γιατι ειναι εκαι που ειναι... Ο τροπος που παιρνει συνεντευξη ειναι απστευτος. Ευγενικοτατη κι απολυτα ευστοχη! Και για να ειμαι ειλικρινης διαφωνω μαζι σας, χθες ηταν υπεροχη εκπομπη.

Ηλίας

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ??? ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ.
ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ MEDIAGATE ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΛΕΝΗ ΑΛΤΕΡ.
Εσεις που τα βρισκετε??στο ζαππιτ στον πινακα δεν καταλαβαινω και πολλα εκει σημερα δινει 14.3% (14-16ωρα)βεβαια στο 10-14 ειναι ανεβασμενα σε σχεση με την παρασκευη.Σε λιγο θα δουμε τα καθαρα.
Αν υπαρχει καποιο σαιτ εγκυρο πεστε μου και μενα,μην μου πειτε στου ακατανομαστου γιατι ειναι χειροτερο απο το mediagate.
Τιβιολα μου αν δεν κανω λαθος οι καλεσμενοι κλεινονται πολλες μερες πριν .
Στα σαιτ του ευαγγελατου ειδατε??ουτε φωνη ουτε ακροαση για ελενη Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Ηλια, βρε εσυ εισαι που μας ειπες μαλακισμενα?? χαχαχαχα!!!!!μεχρι μαλακισμενα αντεχω παραπανω δεν εχει,ταμαμ.
Η ελενη ειναι οτι καλυτερο τηλεοπτικα,ειναι αμεση, πανεμορφη,δεν ξεκατινιαζεται ποτε,δεν εκμεταλευεται καταστασεις για νουμερα.Την θυμαμαι σε παρουσιαση μαραθωνιου (μονη της),για την ελπιδα το νοσοκομειο της βαρδινογιαννη.Εκει την αγαπησα,η ανεση της να μιλαει με τον κοσμο στα τραπεζια ηταν μοναδικη.Ηταν δυσκολη η παρουσιαση αυτη, γιατι ηταν ευκολο να γινει μελοδραματικη.
Τι κανει στην ζωη της δεν με αφορα,ουτε ο χαρακτηρας της,τηλεοπτικα ειναι οτι καλυτερο απο γυναικα παρουσιαστρια.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Σημερα παντως η εκπομπη της Ελενης ηταν ολα τα λευτα!Ειχε γερα θεματα,καμια σχεση με εχθες!Και Κωνσταντινιδου απολαυστικοτατη!!!

"Tiviola"

Ανώνυμος είπε...

Ποτε βρε ΚΜ μου σας ειπα μαλακισμενα?? Σημερα δυστηχως δεν την ειδα ολοκληρη.. Αληθεια αρβυλα ειδε κανεις?? Συνεχιζει κρυα οπως περυσι ή εφτιαξε καθολου??

Ηλιας

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Μαλακισμένα είστε; Για το fimotro λεει ο Βαξεβάνης. Δεν είδατε χώσιμο που του έκαναν; Σιγά μην ασχοληθεί ο Βαξεβάνης με τον ακατανομαστο. Αυτός εχει καουρα για το 50-50. λες και ο χαντ1 θα βγαλει μια καινουριγα ελληνικη σειρα.

24 Οκτωβρίου 2011 7:46 μ.μ.


σορρυ βρε ηλια, νομιζα οτι ησουν ο 7.46,κανενα προβλημα ουτε με σενα ουτε με το φιλαρακι που μας τα σερνει.
Οποιος θελει κατι απο "ΕΛΕΝΗ" μπορει να μπει στο σαιτ fanselenimenegaki.blogspot.com.
Eχασα το ιατρικο θεμα σημερα.
Τιβιολα και μενα μου αρεσε η κωνσταντιδου σημερα.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Ηλια κρυοπλασματα σκετα ειναι,μην σου πω και χειροτερα απο περσι.Ειδα στο ζαπιτ τα σχολια του αντ1 για την ελενη-αρβυλα και εχασα πασα ιδεα.Ωραιο χιουμορ η ζαριφη με το παρεακι τους,να το χαιρονται...Στο τελος θα αγαπησω την σκορδα μα τον θεο.
Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

σιγουρα παιρνει φραγκα για την διαφημιση που κανει στον αντ1. σημερα εχωσε και αναρτηση για τους αυριανους καλεσμενους του πρωινου χεσαντ1!!!! ειδε οτι τα νουμερα πεφτουν βαζει πλατες

Skroutz είπε...

Καλημέρα και χρόνια πολλά σε Δήμητρηδες και Δήμητρες!!!Ελπίζω να είστε καλά!!Σόρι που δεν έχω γράψει ανάρτηση,αλλά το βράδι για κάποιο λόγο που δεν ξέρω, ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!Θα γράψω σύντομα όμως!!!Δράμα!!!Αλλά για να πούμε τα δικά μας...
@Tiviola μου πολλές φορές έχουμε απολυτη ταύτιση!Μα να σκεφτόμαστε ακριβώς τα ίδια???Είμαστε 2, είμαστε 3 , είμαστε 1013!!
@Ηλία , δεν την είδα όλη την εκπομπή της Μενεγάκη τη Δευτέρα, αλλά τη μισή, την οποία βρήκα αλλού ντ' αλλού...Τη χθεσινή δεν την είδα καθόλου.
@Νομίζω οτι πρέπει να ξεκινάει με καλεσμένο και στο πάνελ, όποτε το κάνει ο σχολιασμός ειναι καλύτερος και κυρίως, δεν πολυμιλάει ο Γκουντάρας...
@Εν τω μεταξύ, το κάθε σαιτ βάζει και τα δικά του νούμερα... Σε άλλο έχει μπόνους, σε άλλο ''κούρεμα'' ανάλογα με τις συμπάθειες...
@Η Μπουτάρη σήμερα πήρε χαρά, διότι είδε 20αρι στα νεανικά...Ο ντεκολτές, αβυθομέτρητος, νομίζεις οτι θα φτάσει στο διπλοσάγονο της πανελίστρας-Γιουλάκη.
@ΑΠΟΡΙΑ: Που ακριβώς είναι η ίντριγκα στα νούμερα των πρωινάδικων?? Βαριέμαι...
@Το Πρωινό ΑΝΤ1 δεν έχει σπιρτάδα, στο ΜΕΓΚΑ οι μουτράκλες του Λιάγκου κάνουν μπαμ,ακόμη και η Σαράφογλου στη ΝΕΤ πιο γρήγορη είναι...
@Πειράζει που φέτος δεν με κρατούν ούτε οι Αρβύλες, ούτε ο Λαζόπουλος;Τι στο καλό? Γεροπαραξένεψα(αν και είμαι νεότατος)...
@Όσο για το τριτεκνικό της Μενεγάκη στους Αρβύλες, καταρχήν έχω να πω περσινά ξινά σταφύλια... Σιγά σιγά θα παίζουν και βιντεάκια για το προπερσινό διαζύγιο...Παίξτε και το γάμο Αντζελας -Τρούπη(όποιον απ τους 2 θέλετε)..
@Το Star έχει πρόβλημα μεγάλο με την AGB...Το δελτίο έχει πέσει παρα πολύ, πιστεύω λόγω θεματολογίας και όχι λόγω παρουσιαστών...Πόσο αστείο να στέλνεις τους ρεπόρτερ να καλύψουν την παρουσίαση προγράμματος του ΑΝΤ1 και να αγωνιούν να συνεντευξιάσουν την Μπαρμπαρίγου, τη Μπουλέ και λοιπούς; Εντάξει παιδάκια, με ρέγουλα η στήριξη..
@Η ΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: Η Νικολέτα Ράλλη θα είναι και σε σατιρική εκπομπή στο ΣΤΑΡ(δηλαδή διπλό το κακό)
@Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: Η Ελεονώρα Μελέτη δήλωσε σήμερα οτι δεν εχει πει ποτέ κακή κουβέντα για άνθρωπο(μετά από αυτό ας πάμε να κουρευτούμε όλοι και να βαψουμε το μαλλί κεραμιδοκανελοκοραλλοκόκκινο, μπας και το ρίξουμε στην τρελίτσα μέρες που 'ναι)

Ανώνυμος είπε...

Πρωινό Ant1 (07.00-10.00) 24,6% 20,0
Καλημέρα 20,5% 17,0% (Alter)
Κοινωνία Ώρα Mega 19,7% (13,8%)
Πρωινή Μελέτη 11,4% 25,5% (Star)
Πρωινή ενημέρωση 11,3% 4,8% (Νετ)
Πρώτη γραμμή 7,6% 6,5% (Σκάι)

Πρωινό Ant1 (10.00-13.00) 25,4% 22,5% (Ant1)
Πρωινό mou 24,5% 26,1% (Mega)
Σκάι τώρα 14,6% 14,5% (Σκάι)
Εδώ & τώρα 12,4% 10,9% (Alter) (10.10-12.20)
Συμβαίνει τώρα 5,9% 2,5% (Νετ) (10.00-12.00)

Μένουμε Ελλάδα 4,8% 2,8% (Νετ)
Patty 11,4% 11,2 (Mega)
Ελένη 15,0% 23,1% (Alpha)
Πολύ μπλα μπλα 12,5% 9,3% (Alter)
Made in Star 5,4% 7,2% (Star)
Δέστε τους 16,5% 20,6% (Alpha)
Μίλα 14,0% 12,3% (Star)
Υπάρχει λύση 13,4% 8,4% (Alter)
Όσο υπάρχουν άνθρωποι 11,2% 8,8% (Alter)
Life Σκάι 7,2% 4,7% (Σκάι)
Έχει γούστο 5,2% 2,4% (Νετ)
Για Δελτία ειδήσεων+ prime time δείτε παρακάτω με ένα 'κλικ'...
Δελτία ειδήσεων

Mega 25,4% 18,7%
Alter 23,3% 20,7%
Ant1 13,1% 12,5%
Star 8,1% 14,0%
Alpha 14,2% 16,6% (19.00-20.00)
Σκάι 3,5% 4,9% (21.00-22.00)
Νετ 3,0% 2,6% (21.00-22.00)
Ετ3 2,0% 1,3% (22.00-23.00)
Κάτι Ψήνεται 15,6% 18,8% (Alpha)

Prime time
Αλ τσαντίρι νιουζ 39,8% 44,5% (Alpha)
Η Ζωή της Άλλης 26,0% 21,9% (Mega)
Έρωτας & τιμωρία 19,7% 18,4% (Mega)
Πειρασμός 17,2% 9,8% (Ant1)
Human target 7,4% 9,6% (Star)
Υδρόγειος 2,8% 2,6% (Alter)
Ράδιο Αρβύλα 27,7% 35,8% (Ant1)
Οικογενειακές ιστορίες 17,2% 15,2% (Alpha)
Ευτυχισμένοι μαζί 15,4% 18,4% (Mega)
Ξ.τ. «μπάτσος του μπέβερλι χιλς no2» 7,4% 8,6% (Star)
Criminal Minds 17,9% 24,0% (Ant1)
Sex & the city 12,7% 17,0% (Alpha)
Supernatural 8,7% 11,9% (Star)
Ανεξιχνίαστες υποθέσεις 8,1% 8,6% (Star)
Αθέατος κόσμος 17,5% 11,8% (Alter)