Καλώς ήρθατε και στα Skroutzομέρη... Θέμα μας η TV και η κριτική της, με απόλυτα σατιρικό τρόπο... Το motto μας:Αν έχεις χιούμορ διάβαινε!Ψηφίστε, σχολιάστε, αλλά κυρίως ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!
ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΓΕΛΑΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!!
ΑΑΑΑ!!ΤΟ SKROUTZTV ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ Σ' ΟΛΑ, ΤΙΤΙΒΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤWITTER!!!ΚΑΝΤΕ FOLLOW ΣΤΟ @SKROUTZBLOG

Σάββατο, 7 Απριλίου 2012

ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ.......

@Νικολέτα μου, ποιός σου έκανε ποδαρικό κοπέλα μου? Ο επίτιμος ή η ταραντούλα Τερέζα??Τι γκαντεμιά είναι αυτή που σε κυνηγάει?Με το που σκας στη μεσημεριανή ζώνη, σου βάζουν αντίπαλο τη Μενεγάκη...Το νούμερο δεν γίνεται διψήφιο ούτε με δέηση στον Aι Agbιώτη και σαν να μην έφτανε αυτό, ούτε καν πρόκαμες να αποχαιρετήσεις....Το χειρότερο: Δεν είδαμε Ιωάννα Βάσσου σε αποχαιρετιστήριο τίναγμα φράντζας με ύφος του τύπου ''αν βάζατε εμένα, δεν θα μας έσκιαζε φοβέρα καμιά''. By the way, η Νικολέτα Ράλλη είναι μια χαρά κοπέλα και όλα καλά θα πάνε..Όσο για αυτούς που απολύθηκαν, η θετική μας ενέργεια μαζί τους και όλα να τους πάνε καλά...
    @Να μου το θυμηθείτε αναγνώστες μου, κατάρα έριξε η νοματάρχαινα-σόρι κοινοτάρχαινα- όταν έφυγε από το μεσημεριανό. Εκοψε τρεις τούφες από τρία διαφορετικά χρώματα μαλλιών της και έβαλε και το Ρακιτζουλίνι να φέρει τρεις σβούρες για να φτουρήσει...Το μάθατε οτι πολιτεύεται ε?Το Ρακιτζουλίνι, όχι η κοινοτάρχαινα ντε!!Τα ύστερα του κόσμου...Ωρα είναι να πολιτευτεί και η Τζίνα Ντρούλις....